Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70196/2012/45<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретичні питання культури, освіти та виховання
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кобаль М. В. Особливості інноваційної культури сучасного українського суспільства. - C. 3-6.
  4. Григоренко Н. О. Ресурс самоосвітньої діяльності студента як соціокультурний і педагогічний феномен. - C. 6-9.
  5. Арістова Н. О. Сучасні підходи до класифікації мотивів учіння у педагогічній літературі. - C. 9-13.
  6. Столбецька С. Б. Сім принципів навчання. - C. 13-15.
  7. Кудіна В. В., Осадчук О. Кредитно-модульна система організації навчального процесу очима студентів КНЛУ. - C. 16-19.
  8. Кривонос О. Б. Дидактичні умови організації самостійної роботи студентів. - C. 19-22.
  9. Ахмад І. М. Дистанційне навчання студентів ВНЗ. - C. 22-25.
  10. Яцеленко А. А. Теоретичні аспекти феномену відповідальність. - C. 26-30.
  11. Сідельник Н. В. Сутність і структура етнокультурної компетентності майбутнього вчителя історії. - C. 30-34.
  12. Ямшинська Н. В. Психолого-педагогічна компетентність викладача як чинник успішності навчально-виховного процесу. - C. 34-39.
  13. Якібчук М. І. Педагогічна складова психограми студента педагогічного ВНЗ на прикладі толерантної поведінки. - C. 39-43.
  14. Мельник А. І. Основні етапи формування професійно-пізнавальної спрямованості студентів. - C. 43-49.
  15. Коваленко Н. В. Сучасні інформаційні технології у професійному становленні соціальних педагогів. - C. 50-52.
  16. Тхоржевська Т. Д. Поєднання здобутків світської педагогічної науки та православної виховної традиції в науковій спадщині Київської духовної академії. - C. 52-56.
  17. Ставцева В. Ф. Стан і особливості діяльності університетських коледжів Нової Зеландії в середині ХХ століття. - C. 56-61.
  18. Топтигіна Н. М. Деякі аспекти персоніфікації підготовки майбутніх філологів в умовах магістратури. - C. 61-65.
  19. Кудіна В. В., Лозінська І. Характеристика психологічних і лінгвістичних здібностей студентів до вивчення іноземної мови. - C. 65-70.
  20. Безсмолий Є. Б. Педагогічні принципи підготовки магістрів з правознавства до викладацької діяльності. - C. 70-75.
  21. Берестень Е. Е. К вопросу о внутренней дифференциации на уроке иностранного язика. - C. 75-78.
  22. Конотоп О. С. Потенціал відеофонограми для реалізації базових загально дидактичних і методичних принципів формування іншомовної комунікативної компетенції в англійському діалогічному спілкуванні майбутніх філологів. - C. 78-81.
  23. Брокерт О. Р. Методичні аспекти інтерференції та її диференціація в іншомовному говорінні. - C. 81-86.
  24. Прадівлянний М. Г., Рудницька Т. Г. Методика вивчення термінологічних одиниць в науково-технічних текстах. - C. 86-90.
  25. Биконя О. П. Форми та види самостійної позааудиторної роботи з англійської мови в економічному вищому навчальному закладі. - C. 90-93.
  26. Кузло Н. М. Аналіз специфіки відбору вправ для формування орфографічної та семантичної компетенції студентів будівельних спеціальностей. - C. 93-97.
  27. Гавренко Ю. П. Інформаційна компетентність викладача іноземної мови у контексті вищої професійної освіти. - C. 98-100.
  28. Лагодинський О. С. Лінгвістичні проблеми англомовної підготовки майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах. - C. 101-106.
  29. Колєнцова Н. М. Методи формування навичок і вмінь правопису ветеринарних термінів у студентів вищих аграрних закладів освіти. - C. 106-109.
  30. Синекоп О. С. Модель організації інтерактивного навчання майбутніх фахівців з інформаційної безпеки написання наукового проблемно-тематичного повідомлення з комп’ютерною підтримкою. - C. 109-114.
  31. Шовковий В. М. Критерії та норми оцінювання знань, навичок та умінь студентів-філологів з давньогрецької мови. - C. 114-117.
  32. Пасічник Т. Д. Лінгвістичні та соціокультурні фактори, що спричиняють труднощі писемного перекладу англомовних ділових листів. - C. 117-121.
  33. Михайличенко О. В. Синергетика у розвитку суспільних наук. - C. 121-124.
  34. Удовицька С. В. Аналіз поняття "гідність" у гуманітарних науках. - C. 125-129.
  35. Кобаль В. І. Роль завдань і запитань проблемно-пошукового характеру у розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі вивчення історії України. - C. 129-133.
  36. Фоломєєва Н. А. Значення адаптації робочих навчальних програм напряму 6.020204 Музичне мистецтво (вчитель музики та керівник шкільного естрадного колективу (спеціалізація – "Естрада") денної форми навчання до сучасних освітніх умов. - C. 133-137.
  37. Моцак С. І. Формування громадянської компетентності учнів у процесі навчання історії України. - C. 137-141.
  38. Ревенко І. В. Індивідуальний підхід у підготовці майбутнього вчителя до художньо-естетичного виховання школярів. - C. 141-143.
  39. Маруфенко О. В. Теоретичні засади вокальної підготовки вчителя музики в системі неперервної освіти. - C. 144-147.
  40. Лобова О. В. Учитель музики та школяр у світлі спостережень і статистики. - C. 147-151.
  41. Олефір Е. Є. Ансамблеве музичення у класі скрипки як фактор активізації творчого процесу в сучасній музичній освіті. - C. 151-156.
  42. Михайличенко С. С. Музейна педагогіка в Україні, її сутність і завдання. - C. 156-159.
  43. Погребняк М. М. Постмодерний танець: сутність, ґенеза та естетика. - C. 159-163.
  44. Соколовський В. В. Проблема формування вольових якостей курсантів в умовах вищого військового навчального закладу. - C. 163-165.
  45. Несух Л. М. Формування психологічного клімату в студентській академічній групі. - C. 166-171.
  46. Мордвінова І. В. Здоров’язбережувальне виховання молодших школярів. - C. 171-174.
  47. Крупник З. І. Інноваційні технології формування бережливого ставлення до особистого здоров’я у дітей притулків для неповнолітніх. - C. 174-177.
  48. Кільова Г. О. Якість освіти як основний критерій управління галуззю. - C. 177-182.
  49. Вятчаніна Л. І., Вятчаніна С. В. Забезпечення якості освіти – ключова позиція Болонського процесу. - C. 182-185.
2012
№ 45
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського