Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70190/2019/59<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Київське музикознавство
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Старцев Д. А. Графічні знаки в нотних текстах Йоганнеса Брамса. - C. 3-14.
  4. Мироненко-Міхейшина О. Ю. Зміст явища акценту в сучасній музиці (на матеріалі творів Вітольда Лютославського). - C. 14-31.
  5. Кутлуева Д. В. Жанровые слагаемые фортепианного квартета и их отражение в исполнительских интерпретациях (на примере Квартета № 1 Es-dur Людвига ван Бетховена). - C. 32-42.
  6. Дашак Є. Л. "Рапсодія", "Скерцо" та "Балада" для фортепіанного квартету Йозефа Маркса: пізньоромантичні принципи формоутворення. - C. 43-62.
  7. Чень Юньцзя Фактор симметрии и ее преодоления на разных уровнях целостности как особенность китайского симфонизма (на примере увертюры "Танец народа Яо" в редакции Мао Юаня). - C. 63-74.
  8. Дяблова К. О. Піснеспіви свята Преображення у східнослов'янських співочих рукописах єрусалимського уставу. - C. 75-86.
  9. Василенко О. А. Особливості хорової творчості Віктора Степурка 90-х років у контексті мистецьких тенденцій кінця ХХ століття. - C. 87-100.
  10. Юріна Л. Є. Українсько-німецькі перехрестя: естетика Маурісіо Кагеля як імпульс для творчих експериментів Сергія Зажитька. - C. 100-111.
  11. Горобец А. С. Второй фортепианный концерт Сергея Прокофьева: к проблеме образно-смысловой многозначности текста. - C. 112-128.
  12. Пєшкова В. А. Принципи роботи з поетичним текстом у ранніх мадригалах Клаудіо Монтеверді. - C. 128-141.
  13. Гайдук М. І. "Марс" Густава Холста та образно-інтонаційний типаж "сил зла" в сучасному кінематографі. - C. 141-155.
  14. Ідрісова С. А. Чуттєва культура і музикознавство: аналіз есею Жоржа Кастнера "Les Voix de Paris" (1857). - C. 156-170.
  15. Кірдеєва М. О. Картина Арнольда Бекліна "Острів мертвих" як відкритий твір у музичній культурі межі ХІХ–ХХ століть. - C. 170-183.
  16. Харакоз Г. В. Хорова фуга як об'єкт художньо-виконавської інтерпретації (на прикладі "In sempiterna saecula, Amen" з кантати "Stabat Mater" Джоаккіно Россіні). - C. 183-196.
  17. Білоусова Т. А. До питання щодо виконавської інтерпретації образу Марфи в опері "Хованщина" Модеста Мусоргського. - C. 197-213.
  18. Новохатько Л. М. Телоніус Монк "Brilliant Corners": до питання про авторські композиції в альбомі. - C. 213-224.
2019
Вип. 59
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського