Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70175/2018/40<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Смоліна О. О. Храми Луганщини: історико-культурний контекст і актуальність дослідження. - C. 3-10.
  4. Степанова О. А. Культура "мови тіла" у християнському ритуалі. - C. 10-18.
  5. Піщанська В. М. Феномен українського козацтва як етнокультурної спільності. - C. 18-26.
  6. Руденко С. Б. Потрактування марксизму в авангардній музеології А. Жиляєва. - C. 26-34.
  7. Коваленко Є. Я. Менеджмент як феномен культури Стародавнього Риму. - C. 35-45.
  8. Садовенко С. М. Українська народна художня культура в контексте наукового знання: культурологічні аспекти концептуалізації. - C. 46-59.
  9. Килимистий С. М. Туристичний транспорт як об`єкт анімаційної діяльності. - C. 60-76.
  10. Білякович Л. М. Концептуальні моделі, принципи і методи прогнозування у сучасному дизайні костюма: теоретичний аспект. - C. 68-79.
  11. Божко Т. О. Специфіка фахового мислення дизайнерів-графіків. - C. 80-89.
  12. Бондарчук В. О. Опера С. Прокоф`єва "Війна і мир" у режисерській інтерпретації Д.М. Гнатюка. - C. 89-97.
  13. Брояко Н. Б., Дорофєєва В. Ю. Епоха біг-бендів у розвитку джазу: поява нового типу джазового оркестру. - C. 98-105.
  14. Варивончик А. В. Виробництво трикотажу в контексті художніх промислів України. - C. 105-114.
  15. Горбатова Н. О. Становлення dance medicine & science у вищій хореографічній освіті. - C. 114-124.
  16. Гутник І. М. Специфіка постановки одноактних балетів за мотивами літературних творів при вивченні дисципліни "Мистецтво балетмейстера" (спеціалізація "народна хореографія"). - C. 124-133.
  17. Іванніков Т. П. Соната "Пам`яті Боккеріні" М. Кастельнуово-Тедеско: неокласичні риси гітарної творчості. - C. 133-144.
  18. Кравченко А. І. Медіальна перспектива мовно-знакової еволюції музики (на матеріалі українських камерно-інструментальних композицій межі ХХ – ХХІ століть). - C. 145-155.
  19. Матвєєва Ю. Г. Мозаїка з імператором Костянтином IV Погонатом: ківорій та завіси. - C. 156-162.
  20. Матоліч І. Я. Аналіз дисертаційних праць з мистецтвознавства (спеціальність 17.00.06) за період 1991-2010 років. - C. 162-170.
  21. Матушенко В. Б. Завдання та особливості сучасного естрадного мистецтва. - C. 170-178.
  22. Мережко Ю. В., Петрикова О. П. Вокальний розвиток співаків-початківців дозвіллєвій діяльності. - C. 178-187.
  23. Павлюк Т. С. Вплив американських асоціацій вчителів танців на стилізацію конкурсного бального танцю у ХХ ст.. - C. 187-196.
  24. Панфілова О. Г. Єврейські мацейви як об`єкт мистецької спадщини Кременця. - C. 197-204.
  25. Рало Г. О. Багатогранність творчої особистості Джорджа Гамільтона Гріна і його роль у розвитку виконавства на ксилофоні в епоху "золотого століття" у США. - C. 204-213.
  26. Рижова О. О. Особливості композиції "Богоматір Всіх скорботних Радість" у Київському та лаврському іконописі XVIII століття. - C. 213-219.
  27. Романчишин В. Г. Карнавал як форма святкової культури: до проблеми особливостей режисури. - C. 220-227.
  28. Удріс-Бородавко Н. С. Типографія як форма візуальної комунікації. - C. 227-236.
  29. Хлистун О. С. Новий театр Леся Курбаса: вимоги до заглиблення актора в образ. - C. 236-243.
  30. Шумакова С. М. Театральне мистецтво: розгорнуте трактування соціокультурної реальності як усвідомлене смислотворення. - C. 244-252.
  31. Ян І. М. Специфіка театрально-глядацької взаємодії в українському музично-драматичному театрі (остання третина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 253-260.
  32. Баталкіна В. І. Художня освіта в науково-технічному музеї. - C. 261-267.
  33. Бокоч В. А., Тринько О. І. Особливості творчого методу a capella колективу "The swingle singers". - C. 268-275.
  34. Гарькава І. О. Духовно-ідейні пріоритети сучасного мистецтва та специфіка їхніх проявів у ситуації постмодернізму. - C. 275-283.
  35. Донченко Н. П. Конкурсні розважальні ігрові програми. Різновиди нових форм та основні технології їхнього створення. - C. 283-290.
  36. Дроздова О. О. Творча сторона мистецтва виконання на гітарі. - C. 291-301.
  37. Кеба М. Є. Теоретичні основи танцю в німецьких трактатах початку ХVІІІ ст.. - C. 301-311.
  38. Король А. М. Жіночі образи в балетних виставах української тематики: історіографія питання. - C. Female images in ballet performances of ukrainian subjects: historiography of the issue.
  39. Кривушенко Б. О. Сучасний український арт-ринок живопису: специфіка, структура тематичного наповнення. - C. 319-326.
  40. Лапко В. В. Становлення жанру "мюзикл" як результат інтеграції та заємопроникнення культур. - C. 327-333.
  41. Лошманова О. В. "Концепція вільного звуку" Рудольфа Штайнера як основа педагогічної теорії та виконавського мистецтва Гертруди Троянової. - C. 333-340.
  42. Лян Сяомэй Стратегія оптимізації викладання фортепіанної імпровізації. - C. 341-346.
  43. Мельниченко О. В., Горчинська І. В. Зародження та розвиток української балетної музики XX ст. в персоналіях. - C. 346-352.
  44. Москаленко-Висоцька О. М. Тематичний аналіз фільмів "Укркінохроніки" 2013 року крізь призму жанрів. - C. 353-360.
  45. Морозов А. І. Український танець "гопак" – обробка фольклорного першоджерела чи стилізація?. - C. 360-367.
  46. Недошовенко Т. Ф. Реалізм як основа образотворчості. - C. 367-377.
  47. Нечаєнко Т. В. Зміст і функції ораторського мистецтва в сучасному суспільстві. - C. 378-385.
  48. Овдійчук О. П. Дуалізм інтервалу прими. - C. 385-393.
  49. Перова Г. О. Еволюція танцю на пуантах у діяльності балетмейстерів ХІХ – ХХ століття. - C. 394-400.
  50. Підлипський А. І. Академічний ансамбль танцю "надзбручанка" як професійний колектив народно-сценічної хореографії України. - C. 401-408.
  51. Раденко Ю. В. Втілення навичок сценічного мовлення у професійній діяльності молодого актора. - C. 409-415.
  52. Сиваш І. О. Етнодизайнерські аспекти реклами. - C. 416-423.
  53. Співаченко О. С. Просопографічний портрет Ф. Г. Стравінського в українському ракурсі (досвід реконструкції). - C. 424-433.
  54. Фурдуй Ю. В. Історико-теоретичні передумови дослідження жанру багателі в музиці. - C. 434-440.
  55. Халепа О. С. Регіональні дослідження потенціалу постіндустріальних локацій для розвитку міст України. - C. 441-448.
  56. Хоцяновська Л. Ф. Поєднання традиційного (архаїчного) та інноваційного в сучасній українській хореографії. - C. 449-455.
  57. Шевченко В. В., Добронравова С. А. Індивідуальний виконавський стиль диригента-хормейстера як теоретична проблема. - C. 455-462.
2018
Вип. 40
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського