Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151:Пед.н./2022/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : наук. журн..- Житомир. Педагогічні науки Visnyk Zhytomyrs'kogo derzhavnogo universytetu imeni Ivana Franka- Титул.
- Зміст.
Методологія та історія педагогіки
- Sytniakivska S. M., Illina O. V. Leisure activity as a factor of a healthy lifestyle. - C. 5-12.
- Калініченко Н. А., Дефорж Г. В. Розвиток ідей Василя Сухомлинського в Новій українській школі. - C. 13-28.
- Пастовенський О. В., Вознюк О. В. Інституційний аудит навчальних закладів як важлива складова забезпечення якості освіти в Україні. - C. 29-48.
Дошкільна освіта
- Сорочинська О. А., Танська В. В., Гогола І. О. Упровадження STREAM-освіти у закладах дошкільної освіти з елеменами мейкерства. - C. 49-66.
Загальна середня освіта
- Вапнічний C. Д., Жуковський С. С. Проведення шкільних олімпіад з інформатики в умовах пандемії. - C. 67-84.
- Вітвицька С. С., Мороз О. M. Педагогічні умови формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів початкових класів. - C. 85-99.
Педагогіка вищої школи
- Андрійчук Н. М., Прищепа О. П., Свисюк О. В., Білошицька З. А. Методика реалізації комунікативно-діяльнісного підходу в умовах дистанційного навчання іноземної мови. - C. 100-115.
- Барановська Л. В., Сергієнко В. П., Слабко В. М. Компетентнісний підхід до підготовки фахівців з управління якістю освіти в умовах магістратури. - C. 116-129.
- Дмитрук О. В., Круковська І. М., Поплавська С. Д., Степанчук В. В. Актуалізація ролі викладача в закладах медичної освіти як менеджера навчального процесу. - C. 130-144.
- Hordiienko O. A. The use of didactic games in the ukrainian language classes under professional guidance as a means of improving speaking culture of future bachelors. - C. 145-155.
- Левчик І. Ю. Аналіз навчальних потреб майбутніх журналістів через призму особистісно орієнтованого та прагматичного підходів до інтегрованого навчання англійської мови. - C. 156-170.
- Мирончук Н. М. Формування організаційних дослідницьких умінь майбутніх педагогів: стан сформованості та виклики. - C. 171-183.
- Петльована Л. Л. Фактори, що впливають на професійну адаптацію майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 184-199.
- Сидорчук Н. Г. Акмеологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 200-214.
- Яблонська Н. М. Професійна культура майбутніх фахівців мас-медіа: теоретико-практичний досвід. - C. 215-224.
Андрагогіка
- Грищук Ю. В., Крикун В. Д. Адаптивний підхід до іншомовної підготовки та мовного тестування відповідно до вимог НАТО STANAG 6001 у Збройних Силах України. - C. 225-240.
Порівняльна педагогіка
- Andriichuk N. M., Verhun Т. М. Education of migrants in the Scandinavian countries. - C. 241-252.
- Басюк Н. А. Емоційний інтелект: становлення та розвиток поняття в зарубіжних дослідженнях. - C. 253-266.
Сучасні педагогічні технології
- Антонова О. Є., Антонов О. В., Поліщук Н. М. STEM-підхід в освіті та підготовка вчителя до його впровадження. - C. 267-281.
- Шамралюк О. Л., Романова Г. М., Романов Л. А., Ткачук Г. Е. Застосування технології змішаного навчання у розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю. - C. 282-298.
| 2022 | | Вип. 3 (110)
|
|
|
|