Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2013/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософські науки

  4. Ковтун Н. М. Воля як основа соціальної активності особистості. - C. 3-8.
  5. Мороз О. В. Гуманістичний вимір сучасного православного світу. - C. 9-13.
  6. Педагогічні науки

  7. Ostasz G., Tłuczek R. Podtawy prawne stosunków państwo – Kościoł katolicki w Polsce w latach 1945-1956. - C. 14-18.
  8. Кучерук О. А. Організація навчально-дослідницької діяльності учнів як лінгвометодична проблема. - C. 19-24.
  9. Вірковський А. П. Методологічна основа ретропедагогіки як засобу нелінійного розвитку особистості. - C. 25-30.
  10. Кошева Л. В. Експериментальне дослідження формування корпоративних особистісних якостей студентів засобами фізичного виховання. - C. 31-35.
  11. Роман С. В. Гуманістичні цінності в структурі шкільної хімічної освіти. - C. 36-44.
  12. Романчук Н. О. Формування спрямованості на особистісно орієнтоване навчання в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 45-50.
  13. Сахневич І. Д. Організація виховної роботи з формування громадянського самовизначення учнівської робітничої молоді. - C. 51-58.
  14. Скульська В. Є. Принципи професійного навчання безробітних на виробництві. - C. 59-63.
  15. Тимощук І. В. Особливості викладання англійської мови професійного спрямування студентам економічних спеціальностей. - C. 64-68.
  16. Яцишин А. В., Лупаренко Л. А. Соціально-психологічні аспекти забезпечення відкритого доступу з використанням електронних журнальних систем. - C. 69-74.
  17. Дудік Г. П. Природоохоронна діяльність учнів екологічного ліцею. - C. 75-80.
  18. Вовк В. П. Застосування векторів до розв’язування задач. - C. 81-84.
  19. Заболотна М. І. Система вправ для навчання аудіювання новинних публіцистичних текстів старшокласників в умовах профільного навчання. - C. 85-92.
  20. Кубрак С. В. Модель професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю засобами інформаційних технологій. - C. 93-97.
  21. Паскаленко В. В. Проблема педагогічної підготовки інженерів для технічних закладів освіти в країні в кінці ХІХ – початку ХХ століття в педагогічних працях В. В. Рюміна. - C. 98-103.
  22. Трухан Л. В. Проблеми спортивної підготовки легкоатлетів: сучасний погляд. - C. 104-110.
  23. Білошицька Т. Ю. Особливості роботи класного керівника в сучасних умовах. - C. 111-115.
  24. Давиденко О. В. Підготовка вчителів у закладах підпільної освіти Польщі в період окупації (1942-1944 рр.). - C. 116-123.
  25. Мороз С. Е. Моделювання процесу підготовки майбутніх товарознавців-експертів до професійної діяльності на ринку митних послуг. - C. 124-129.
  26. Шарненкова Т. О. Видавнича діяльність вітчизняної прогресивної інтелігенції у другій половині ХIХ ст. та її роль у розвитку освіти та самоосвіти. - C. 130-133.
  27. Філологічні науки

  28. Алексієвець О. М. Національно-культурний аспект просодії англомовного політичного дискурсу. - C. 134-137.
  29. Андрушенко О. Ю. Формальний аналіз контексту у діахронних дослідженнях інформаційної структури речення. - C. 138-141.
  30. Галайбіда О. В. Синтаксичні особливості мови оповідача у романі У. Коллінза "Місячний камінь". - C. 142-145.
  31. Дерді Е. Т. Технічний текст як лінгвістичне явище та об’єкт перекладу. - C. 146-149.
  32. Клименко О. В. Характеристика інструменту в англійських дієсловах фізичної діяльності. - C. 150-153.
  33. Коваль Л. М. Предикат стану як семантико-синтаксичний корелят дієслівного головного компонента безособового речення української мови. - C. 154-158.
  34. Мігорян О. В. Динаміка реалізації лексико-семантичних груп дієслівних твірних основ префіксальних похідних в межах ономасіологічних категорій англійської мови. - C. 159-163.
  35. Назарець В. М. Топос міста в поезії Бертольда Брехта. - C. 164-167.
  36. Нідзельська Ю. М. Концептологія як провідний напрям сучасної лінгвістики. - C. 168-171.
  37. Овдійчук Л. М. Літературно-психологічний портрет Бертольда Брехта (до проблеми вивчення біографії письменника на уроках зарубіжної літератури). - C. 172-174.
  38. Островська Ю. К. Засоби актуалізації оцінної семантики неологізмів у контексті. - C. 175-177.
  39. Радченко О. Ю. Корелятивний домен водоймище/плавання: спектр концептуальної метафори. - C. 178-181.
  40. Слоньовська О. Б. Особливості аспектів міжкультурної комунікації. - C. 182-185.
  41. Соловйова О. В. Письмові завдання у розвитку комунікативної компетенції при викладанні іноземних мов. - C. 186-189.
  42. Щерба О. В. Принципи структурування змісту навчального матеріалу з іноземної мови для курсантів Академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного. - C. 190-194.
  43. Білюк І. Л. Позиціонування глобальних міст в Інтернеті: Нью-Йорк і Лондон. - C. 195-199.
  44. Борова Л. О., Чайка Т. Б. Структурно-семантичні особливості німецьких юридичних термінів. - C. 200-203.
  45. Осташова О. І. Мовні засоби вираження структурних компонентів оцінного висловлювання. - C. 204-207.
  46. Помігуєва Л. П. Термінологічна деривація в науково-технічній сфері англійської мови. - C. 208-211.
  47. Прищепа В. П. Драма Галілея – трагедія історії. Проблема інтерпретації п'єси Б. Брехта "Життя Галілея". - C. 212-214.
  48. Прищепа О. В. Брехтівське розуміння "очуження" та "одивнення" В. Шкловського. - C. 215-217.
  49. Сардак О. В. Лінгвістична філософія Людвіга Вітгенштейна. - C. 218-220.
  50. Синевич Б. М. Концепція мистецтва крізь призму творчості Бертольта Брехта. - C. 221-223.
  51. Тарабріна Н. А. Конфлікт як різновид комунікативних невдач. - C. 224-227.
  52. Гудзь Н. О. Інтернет-дискурс – невід’ємна складова сучасної комунікації. - C. 228-232.
  53. Дайнека Н. М. Кібербуллінг: онтологічні ознаки та типологія. - C. 233-238.
  54. Дейнеко І. А. До проблеми відтворення образно-стилістичної системи автора в перекладі. - C. 239-242.
  55. Демьянова C. К. Поетика неонатуралістської української та польської драми 20-х рр. XX століття. - C. 243-250.
  56. Кириченко А. Г. Особливості вимовного акценту в англійському мовленні українських авіадиспетчерів і пілотів: консонантна система. - C. 251-255.
  57. Комінярський І. Б. Бертольд Брехт та Джордж Рига: один мотив – два рішення. - C. 256-258.
  58. Кравець М. В. Матеріалізація аналогії як механізм створення ірреальності в оповіданнях Едгара По. - C. 259-262.
  59. Малиненко О. Є. Принципи добору мовного матеріалу у дослідженні емотивних концептів-опозицій. - C. 263-267.
  60. Масель Ю. С. Місце дискримінативів у системі субстандартних одиниць. - C. 268-272.
  61. Матушевська Н. В. Онтологічні характеристики комунікативної ситуації спокуси. - C. 273-277.
  62. Мисько І. Р. Сакральний онімний простір поезії Олега Ольжича. - C. 278-283.
  63. Мельник А. П. Прагматична адаптація як засіб подолання культурної асиметрії у перекладі анімаційного серіалу "Сімпсони". - C. 284-287.
  64. Петрінська Т. С. Вербалізація лінгво-когнітивної категорії "happiness" концепту globalization в англомовній картині світу. - C. 289-292.
  65. Просяннікова Я. М. Порівняння як когнітивна операція. - C. 293-297.
  66. Снітовська О. Й. Явище інтелектуалізму в художній літературі як змістово-стильова її особливість. - C. 298-302.
  67. Федоренко Л. О. "Захід" Б. Брета: трагедія чи "навчальна вправа"?. - C. 303-308.
  68. Юшкевич В. І. Змістовий потенціал макротеми підприємництво в англомовному діловому дискурсі. - C. 309-313.
  69. Ігнатенко Д. Є. Вираження негативної оцінки у фразеологічних одиницях з власними іменами в англійській та українській мовах. - C. 314-317.
2013
4 (70)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського