Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2012/63<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософські науки

  4. Баранівський В. Ф. Діяльність УПЦ Московського патріархату як загроза українському суспільству. - C. 3-6.
  5. Пінчук Є. А. Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми. - C. 7-12.
  6. Берегова Г. Д. Зміна морального статусу особистості в постмодерному просторі. - C. 13-16.
  7. Д’яченко І. М. Феномен суб'єктивної вітальності: теоретико-методологічні засади осмислення. - C. 17-25.
  8. Живоглядова І. В. Американський менталітет: форми виявлення в просторі народження національної культури. - C. 26-30.
  9. Ковтун Н. М. Деструктивність як складова соціальної активності індивіда і суспільства. - C. 31-35.
  10. Остащук І. Б. Старий завіт як джерело християнських символічних топосів. - C. 36-43.
  11. Паласюк М. І. Ідеї стоїків у перекладах Григорія Сковороди. - C. 44-47.
  12. Приятельчук А. О. Власність і капітал: сутність, структура та основні функції. - C. 48-52.
  13. Нагіленко І. А. Історичні традиції та їх вплив на політичну систему України. - C. 53-61.
  14. Мельничук Ю. І. Тенденції та перспективи розвитку проповіді в Українському православ'ї. - C. 62-70.
  15. Баранівський В. В. Соціальні нерівність, рівність та справедливість як актуальні соціально-філософські проблеми. - C. 71-75.
  16. Зражевський С. М. Формування національної релігії українців як процес історичного діалогу двох релігійних культур. - C. 76-81.
  17. Коваль Т. В. Страх старості: історико-філософський аспект. - C. 82-86.
  18. Сімонян К. М. Пошта як фактор суспільного розвитку. - C. 87-90.
  19. Чорноморденко Д. І. Критика "інформаціоналізму" в контексті визначального впливу інформатизації на екологізацію свідомості. - C. 91-95.
  20. Педагогічні науки

  21. Величко Л. П., Заблоцька О. С. Предметні компетенції з хімії в підготовці фахівців із захисту рослин: місце в компетентнісній ієрархії. - C. 96-99.
  22. Бойчук І. Д. Методичні особливості формування професійних компетенцій майбутніх фахівців з хімічних дисциплін. - C. 100-104.
  23. Грибан Г. П. Підвищення якості навчального процесу з фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення. - C. 105-109.
  24. Дідківська Т. В., Сверчевська І. А. Логічне та історичне під час вивчення порівнянь в курсі теорії чисел. - C. 110-114.
  25. Кульчицький В. Й. Новітні технології навчання як засіб формування творчої особистості молоді інформаційного суспільства. - C. 115-119.
  26. Падалко А. М., Падалко Н. Й. Основні шляхи формування навчально-пізнавальної активності майбутніх інженерів-електриків. - C. 120-124.
  27. Паласюк Г. Б. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку системи професійної підготовки медичних сестер в Австрії. - C. 125-128.
  28. Пастовенський О. В. Розвиток автономії шкіл як чинник посилення громадської складової в управлінні загальною середньою освітою. - C. 129-133.
  29. Поліщук Л. П. Реорганізація системи професійної підготовки вчителів Англії в умовах формування європейського простору вищої освіти. - C. 134-138.
  30. Полубоярина І. І. Психологічне дослідження музично-виконавської діяльності. - C. 139-143.
  31. Пономаревський C. Б. Релігійна терпимість і міжкультурний діалог у системі ціннісних координат полікультурного суспільства та формування їх засобами освіти (на прикладі українців у Росії). - C. 144-148.
  32. Фурса О. О. Сучасні принципи розвитку дизайн-освіти в Україні. - C. 149-153.
  33. Шанскова Т. І. Розвиток системи другої вищої освіти дорослих: європейський досвід. - C. 154-157.
  34. Масляніцин В. І. Використання елементів творчості у професійній підготовці працівників міліції. - C. 158-163.
  35. Коршунова І. В. Особливості використання методу проектів на заняттях з іноземної мови. - C. 164-167.
  36. Пушкар Т. М. Комунікативна філософія як методологічна основа розробки комунікативних технологій у професійній підготовці вчителів-філологів. - C. 168-172.
  37. Федорцова О. Г. Проблемні аспекти навчання і виховання майбутнього інженера засобами вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 173-176.
  38. Чупріна О. В. Використання мультимедійних засобів навчання у початковій школі: аспекти і перспективи проблеми. - C. 177-180.
  39. Везетіу К. В. Критерії та показники розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів у післядипломній освіті. - C. 181-186.
  40. Гон І. М. Напрямки виховної роботи Міністерства віросповідання і публічної освіти Польщі періоду інкорпорації західноукраїнських земель. - C. 187-191.
  41. Кривоніс М. В. Підвищення кваліфікації вчителів Великої Британії як чинник високого професійного педагогічного рівня в країні. - C. 192-195.
  42. Особов І. П. Можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах креативного освітнього середовища. - C. 196-199.
  43. Певна С. В. Становлення та еволюція теоретичних уявлень про суб'єкт. - C. 200-203.
  44. Ставцева В. Ф. Реорганізація унітарного Університету Нової Зеландії на початку 70-х років ХХ століття. - C. 204-208.
  45. Філологічні науки

  46. Андрушенко О. Ю. Темпоральні адверби в системі маркування інформаційної структури давньоанглійського речення. - C. 209-213.
  47. Канова Л. П. Модель формування іншомовної компетентності у процесі професійної підготовки військовослужбовців. - C. 214-218.
  48. Шульгун M. Е. Навчання німецької мови студентів немовних спеціальностей з використанням ділової гри. - C. 219-222.
  49. Кхеліл О. І. Комунікативні функції англійських умовних речень в історичній перспективі. - C. 223-227.
  50. Липка С. І. Визначення характеру та сили парадигматичних зв’язків дієслів на позначення зухвалої, нахабної поведінки в сучасній німецькій мові (за даними лексикографічних джерел). - C. 228-231.
  51. Наукове життя

  52. Дубасенюк О. А., Власенко О. М. Світоглядні та методологічні принципи креативності в освітній системі сьогодення. - C. 232-235.
2012
63
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського