Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2011/60<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Козловець М. А. Національна ідентичність як соціокультурний феномен. - C. 3-11.
  4. Вітюк І. К. Сакральний образ гори в біблійній есхатології. - C. 12-15.
  5. Гуменюк С. М. Творчість Іова Желіза та її значення для становлення гомілетики у контексті вітчизняної ренесансної культури. - C. 16-19.
  6. Живоглядова І. В. Музика в системі духовно-творчої культури людства. - C. 20-23.
  7. Янковський С. В. Політична онтологія ісламофобії. - C. 24-28.
  8. Яценко К. А. Діяльність ЮНЕСКО у формуванні ідеології глобального мультикультурного суспільства. - C. 29-32.
  9. Вітченко А. О. Теоретико-технологічні засади методичної роботи у вищому навчальному закладі. - C. 33-36.
  10. Климова К. Я. Мовне портфоліо у системі безперервної самопідготовки майбутніх учителів до мовнокомунікативної професійної діяльності. - C. 37-39.
  11. Смагін І. І. Проблема сутності громадсько-державного управління середньою освітою. - C. 40-44.
  12. Спірін О. М., Прилуцька Н. С. Зміст навчального матеріалу спецсемінару "Методика використання електронних бібліотек у навчальному процесі та наукових дослідженнях". - C. 45-48.
  13. Юсупова М. Ф. Аналіз результатів апробації програмних засобів інтерактивної системи навчання дисципліни "Нарисна геометрія". - C. 49-52.
  14. Арешонков В. Ю. Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст.. - C. 53-57.
  15. Білецька І. О. Історичні передумови становлення мовної освіти в США у XVI-XIX століттях. - C. 58-62.
  16. Благова Т. О. Розвиток хореографічної освіти в України в діяльності Будинків народної творчості (40-50 рр. XX ст.). - C. 63-67.
  17. Вірковський А. П. Динаміка інтелектуальної обдарованості школярів. - C. 68-72.
  18. Зінченко В. О. Розв'язання проблем якості підготовки фахівців у США та інших країнах світу. - C. 73-78.
  19. Лазаренко Н. Ю. Навчання у співробітництві як важливий елемент прагматичного підходу до освіти. - C. 79-82.
  20. Павлик Н. П. Особливості гендерної соціалізації дітей-сиріт. - C. 83-86.
  21. Полубоярина І. І. Біологічні та соціальні чинники розвитку обдарованості. - C. 87-90.
  22. Райковська Г. О. Перспективи розвитку і застосування інформаційних технологій у професійній графічній підготовці. - C. 91-95.
  23. Сидорчук Н. Г. Історичні реалії становлення та розвитку вітчизняної університетської освіти (ХVІІ-ХVІІІ ст.). - C. 96-99.
  24. Усатий А. В. Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів. - C. 100-105.
  25. Гириловська І. В. Професійно спрямоване навчання як засіб мотивації учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю до вивчення стереометрії: результати експерименту. - C. 106-110.
  26. Гуманкова О. С. Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 111-115.
  27. Жукевич І. П. Поняття самоосвіти студентів у контексті неперервної освіти. - C. 116-119.
  28. Легін В. Б. Рефлексія та її роль у навчальній діяльності молодших школярів. - C. 120-123.
  29. Новіцька І. В. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя у процесі професійно-педагогічної підготовки. - C. 124-128.
  30. Слоньовська О. Б. Компаративний аспект полікультурної освіти вчителів гуманітарного профілю Канади та України. - C. 129-133.
  31. Клішевич Н. А. Організація соціально-педагогічної роботи з делінквентними підлітками в центрах соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді. - C. 134-137.
  32. Коваленко О. В. Формування економічної культури студентів ВНЗ як педагогічна проблема. - C. 138-140.
  33. Коновальчук С. А. Аналіз методів навчання професійної діяльності студентів-журналістів засобами англійської мови. - C. 141-144.
  34. Кузьмич Я. О. Розвиток професійного бандурного мистецтва: тенденції, школи, композиторська творчість. - C. 145-148.
  35. Горобець Д. В. Діагностика готовності викладацького складу до управління розвитком педагогічного коледжу. - C. 149-153.
  36. Махновська І. Р. Становлення та еволюція ступеневої медсестринської освіти в Україні. - C. 154-158.
  37. Паладій Н. М. Комп'ютеризація навчального процесу з української мови як лінгводидактична проблема. - C. 159-161.
  38. Шарлович З. П. Педагогічні аспекти медсестринських теорій (моделей) про роль та шляхи вдосконалення співпраці сімейної медичної сестри з родинами задля одужання пацієнтів. - C. 162-165.
  39. Богуцький В. М. Концепт як ментально-мовний квант знання про світ. - C. 166-169.
  40. Вигівський В. Л. Прагматичний аспект перекладу омофразних контекстів. - C. 170-173.
  41. Комінярська І. М. Художньо-філософський зв'язок між автором та героєм у романі Уласа Самчука "Волинь". - C. 174-178.
  42. Кудоярова О. В. Варіювання змістових параметрів англомовного медичного конфліктного дискурсу за зміни адресантно-адресатних конфігурацій. - C. 179-183.
  43. Маліновський Е. Ф. Комунікативно-прагматичні функції простого контактного повтору. - C. 184-186.
  44. Хмелінська Р. М. Інформаційна насиченість творів І. Я. Франка (на матеріалі публіцистичних робіт ХІХ ст.). - C. 187-191.
  45. Саварин Т. В. Найвизначніші дослідники лемківського весільного фольклору кінця ХIX – початку XX століття. - C. 192-196.
  46. Винник В. М. Дитяча література: до проблеми бінарності текстів. - C. 197-199.
  47. Декало О. О. Теорія валентності у сучасній німецькій мові. - C. 200-204.
  48. Жукова Т. С. Адаптація юридичних термінів із законодавства країн Європи до законодавства України. - C. 205-207.
  49. Мовчан Д. В. Прагматичний потенціал антонімів. - C. 208-211.
  50. Оксень Н. А. "Франкенштейн" Мері Шеллі: взаємодія готичного і романтичного в романі. - C. 212-217.
  51. Сокол М. О. Поняття паратексту та паратекстуальності в системі сучасного літературознавства. - C. 218-221.
  52. Біляк І. В. Мовна гра як засіб впливу в англомовному новинному медіатексті. - C. 222-225.
  53. Костюшко О. М. Відображення мовної картини світу у тематичному словнику навчального типу. - C. 226-231.
  54. Ожарівська С. П. Символізм "Жіночих масок" Віри Вовк. - C. 232-235.
2011
60
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського