Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2020/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Національного університету "Острозька академія" : наук. журн..- Острог. Серія, Психологія Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ- Титул.
- Зміст.
- Марченко О. С. Психологічні умови професійної самореалізації особистості у спортивній сфері діяльності. - C. 4-7.
- Мельник І. М. Особливості формування афективного компонента професійної ідентичності майбутніх учителів початкової школи. - C. 8-16.
- Онопченко І. В. Трудоголізм як модератор взаємозв’язку між особистісними дисфункційними схемами та психологічним благополуччям вчителів. - C. 17-21.
- Педоренко В. М. Рефлексія як чинник розвитку суверенних моральних цінностей у майбутніх психологів. - C. 22-27.
- Ган Р. З., Пітулей В. В. Психолого-педагогічне формування життєвої компетентності студента на практичних заняттях із дисципліни "Основи психології. Основи педагогіки". - C. 28-31.
- Каргіна Н. В., Рубський В. М. Проблема психологічної мотивації екстеріоризації матеріалістичного світогляду. - C. 32-35.
- Валитова И. Е. Отношение матери к ребенку раннего возраста с отклонениями в развитии в зависимости от полоролевых характеристик ребенка. - C. 37-43.
- Вовченко О. А. Саморегуляції базових емоцій підлітками з порушеннями розумового розвитку як основа формування емоційного інтелекту. - C. 44-49.
- Громова Н. М. Чинники іншомовної тривожності у студентів та способи її подолання. - C. 50-55.
- Журавльова О. В. Особливості мотиваційної структури особистості прокрастинатора. - C. 56-61.
- Комплієнко І. О. Психологічні чинники дезадаптивних взаємостосунків одного з батьків та старшокласника в неповній сім’ї. - C. 62-66.
- Бондар Л. В., Литвинчук Н. Б. Мотивація навчальної діяльності студентів як провідний чинник підготовки майбутніх фахівців. - C. 67-71.
- Шугай М. А., Медведєв В. М. Психологічні ресурси реалізації професійного сценарію психолога Джордана Петерсона крізь призму психологічного вигорання. - C. 72-76.
- Stanibula S. O. Peculiarities of coping strategies within people with various type of accentuation of character. - C. 77-81.
- Уханова А. І. Інтернет-залежність та психосоматизація як модератори взаємовідношень між стресом та ризиковою поведінкою підлітків. - C. 82-87.
- Шпортун О. М., Савчук З. С. Психологічні особливості самоефективності осіб юнацького віку. - C. 88-99.
- Пасічник І. Д., Ткачук О. В. Рефлексія та децентрація як чинники ілюзії знання. - C. 101-106.
- Булавіна О. А. Особистісний потенціал підприємницької діяльності: формування економічного мислення та комерційного інтелекту в умовах навчальної дисципліни "Психологія підприємницької діяльності". - C. 107-114.
- Дерев’янко С. П., Примак Ю. В., Ющенко І. М. Штучний інтелект та емоційний штучний інтелект як феномени сучасної когнітивної психології. - C. 115-119.
- Івашкевич Е. Е. Сформованість мотиваційних доменів у студентів – майбутніх перекладачів. - C. 120-125.
- Когутяк Н. М., Мицько В. М. Поведінкові індикатори уваги до емоцій у дітей із розладами спектру аутизму. - C. 126-130.
- Раджабова С. Ш. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя як передумова його професіоналізму. - C. 131-135.
- Railianova V. E. Methods of foreign language teaching: psychological context. - C. 136-140.
- Халявка Ю. Г., Тульвінська А. Ю. Дослідження мови та мовлення в судово-психологічній експертизі (на прикладі судово-психологічної експертизи комунікативної діяльності особи, зафіксованої у відеозаписі). - C. 141-146.
- Hupavtseva N. O. The facilitative approach from the point of view of cognitive psychology. - C. 147-154.
- Гандзілевська Г. Б., Онипчук А. С. Детермінанти життєвих сценаріїв науково-педагогічних працівників ЗВО в розрізі їхнього акмерозвитку. - C. 156-161.
- Костіна Т. О. Криза в умовах карантину: нові гендерні перспективи. - C. 162-166.
- Назаревич В. В. Причини та прояви остракізму в освітньому середовищі. - C. 167-175.
- Панов М. С. Соціально-психологічні аспекти забезпечення професійної реадаптації особистості (огляд кадрових систем і суспільних програм). - C. 176-182.
- Shcherbakova I. M. Professional activity stress factors of health workers. - C. 184-188.
- Юрченко В. М., Грищук М. М., Мороз О. І. Системна сімейна психотерапія як практичний засіб роботи психологів системи освіти України. - C. 190-195.
- Нікітчук У. І., Костриба О. В., Павловська В. В. Вимірювання трудоголізму студентів: досвід розроблення опитувальника. - C. 197-202.
| 2020 | | Вип. 11
|
|
|
|