Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2020/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Психологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Astremska I. Influence of self-attitude and attitude to others on the success of representatives of professions "person-person” type. - C. 4-8.
  4. Єлесіна М. О. Особистісні особливості моряків як чинники впливу на вибір копінг-стратегій під час роботи в особливих умовах. - C. 9-13.
  5. Жигайло Н. І., Кохан М. О. Організаційно-психологічний механізм розвитку інформаційної духовності в умовах суспільно-економічних криз. - C. 14-21.
  6. Журавльова О. В. Конструювання афективно-мотиваційного виміру моделі особистості прокрастинатора. - C. 22-26.
  7. Ільницький В. О. Політична ідентифікація як психологічний механізм самовизначення студентів у контексті політичної культури. - C. 27-31.
  8. Костіна Т. О. Гендерні виміри сучасності: гендерна різноманітність. - C. 32-36.
  9. Malieiev D., Lantukh I. Psychological structure of personal reliability of subjects of entrepreneurial activity. - C. 37-45.
  10. Ульянова Т. Ю. Співвідношення показників конфліктності з широким спектром рис особистості. - C. 46-49.
  11. Балашов Е. М. Теоретичні моделі й концепції саморегульованого навчання. - C. 51-59.
  12. Шрагіна Л. І., Гузенко В. А. Вплив структури пізнавальної активності на академічну успішність студентів-психологів. - C. 60-64.
  13. Казанжи М. Й. Фасилітація як основа та механізм ефективної адаптації іноземних студентів. - C. 65-70.
  14. Коваленко Ю. В. Етнорелігійна ідентичність як форма та спосіб прояву нужди: крос-культурне дослідження. - C. 71-78.
  15. Митрофанова С. С. Психологічний супровід формування професійної самосвідомості майбутніх психологів. - C. 79-84.
  16. Примачок Л. Л. Побудова образу світу фахівця з фізичної реабілітації як механізм становлення його професійної автентичності. - C. 85-91.
  17. Улько Н. М. Чинники виникнення психотравми в дорослому віці. - C. 92-96.
  18. Уханова А. І. Просоціальна поведінка в контексті психічного здоров’я підлітків. - C. 97-103.
  19. Щербакова О. О. Особистісні властивості учнів основної школи з різним рівнем академічних здібностей та успішності в навчанні. - C. 104-110.
  20. Макух О. І. Трансформація цінностей сучасної сім’ї. - C. 112-116.
  21. Назаревич В. В. Соціальна нетерпимість в освітніх установах як середовище остракізації. - C. 117-123.
  22. Онопченко І. В. Медіативний ефект ранніх дисфункційних схем на прояви трудоголізму в учителів. - C. 125-130.
  23. Денісієвська А. Є. Адаптація україномовної версії методики "Опитувальник тілесних відчуттів – коротка форма". - C. 132-135.
  24. Красильников І. О., Драч Н. В. Синергетичний підхід як методологія психологічної корекції особистості в освітньому середовищі. - C. 137-142.
  25. Шестопал І. А. Казкотерапія як ефективний метод роботи психотерапевта з дітьми. - C. 143-147.
2020
Вип. 10
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського