Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2013/22<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Психологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бояківська І. О. Психологічні детермінанти особистісного самовизначення обдарованих підлітків. - C. 3-9.
  4. Васюк К. М. Особливості переживання емоцій на різних етапах аналізу неправдивої інформації. - C. 10-15.
  5. Гагіна Н. В. Формування навичок конструктивної міжособистісної взаємодії майбутніх менеджерів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 16-19.
  6. Гандзілевська Г. Б., Левандовська М. Б. Розвиток самоцінності особистості , що переживає кризу середини життя, засобами психодрами. - C. 20-23.
  7. Грищук М. М. Особливості дослідження феномену криз роpвитку людини в контексті надання психологічної допомоги (системний погляд). - C. 24-26.
  8. Дем'янчук Ю. І. Систематичне застосування ділової гри як невід'ємного компонента іноземної мови. - C. 27-31.
  9. Демчук О. О. Проектний метод навчання майбутніх практичних психологів. - C. 32-35.
  10. Димченко С. С. Психологічні особливості підготовки учасників ансамблю ударних інструментів до концертного виступу. - C. 36-40.
  11. Камінська О. В. Інтернет-залежність як актуальна проблема сьогодення. - C. 41-45.
  12. Квашук О. В. Розвиток уяви дітей з вадами слуху молодшого шкільного віку за допомогою методу глинотерапії. - C. 46-50.
  13. Кікінежді О. М. Гендерна ідентичність особистості: когнітивна парадигма. - C. 51-56.
  14. Клак І. Є. Психолого-педагогічні та лінгвістичні чинники впливу на формування професійної комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів. - C. 57-59.
  15. Ковальчук І. В. Становлення мовної особистості: мовленнєва та культурно адаптація. - C. 60-63.
  16. Кожедуб Л. Г. Результати анкетування студентів українських мовних вищих навчальних закладів з питань іншомовного читання. - C. 64-67.
  17. Король Л. Д. Емпіричне вивчення особливостей формування у молоді міжнаціональної толерантності. - C. 68-75.
  18. Костолович М. І. Організаційно-педагогічні засади краєзнавчої діяльності учнів в загальноосвітній школі. - C. 76-81.
  19. Кудикіна Н. В. Дефінітивний аналіз поняття "інтерактивний" у дослідженні проблеми інтерактивних форм і методів навчання української мови учнів початкових класів у школах із національної мовою викладання. - C. 82-86.
  20. Кулеша Н. П. Проблеми адаптації та дезадаптації студентів-сиріт до умов навчання у вищому навчальному закладі. - C. 87-90.
  21. Курилас Н. В. Особистісні деформації: генеза та особливості проявів. - C. 91-95.
  22. Легка І. П. Місце народно-сценічного танцю в системі професійної хореографічної підготовки. - C. 96-100.
  23. Лисиця А. В., Горчак Т. Г. Діагностика обдарованості в галузі природничих наук. - C. 101-105.
  24. Малецька Т. В. Портфоліо як інструмент творчого саморозвитку особистості в процесі формування хронологічних знань учнів на уроках історії в 5-7 класах. - C. 106-110.
  25. Матласевич О. В. Аксіопсихологічні ідеї у творі Інокентія Гізеля "Мир з Богом людині". - C. 111-115.
  26. Мельничук Т. І. Визначення індикаторів психологічної готовності сім' до усиновлення. - C. 116-121.
  27. Мицкан Т. С. Ефективність профілактичної роботи з агресивними дітьми дошкільного віку. - C. 122-125.
  28. Мрака Н. М. Роль творчої уяви та інтуїції у літературній діяльності. - C. 126-130.
  29. Науменко С. О. Інструментарій реалізації моніторингу навчальних досягнень учнів. - C. 131-135.
  30. Нижник А. Є. Харчова поведінка молоді як предмет психологічного дослідження. - C. 136-140.
  31. Пентилюк І. С. Вихованість учнів основної школи як показник культури спілкування. - C. 141-145.
  32. Полатайко О. М. Компоненти художньо-образного мислення майбутнього вчителя мистецьких дисциплін у процесі вербальної педагогічної інтерпретації художніх творів. - C. 146-150.
  33. Приймак О. П. Розвиток когнітивних процесів в учнів на уроках математики у початковій школі. - C. 151-155.
  34. Прокопенко А. В. Психологічна готовність до материнства як психогігієнічна умова усвідомленої вагітності. - C. 156-159.
  35. Ревінкель О. О. Нормативно-правові підстави здійснення релігійної освіти в нових федеральних землях ФРН. - C. 160-163.
  36. Рудюк О. В. Елементи структурної організації смислової сфери особистості. - C. 164-169.
  37. Савенкова І. І. "Хронопсихологічний портрет" хворих на уронефрологічні захворювання. - C. 170-173.
  38. Сверлюк Я. В. Педагогічний феномен професійної компетентності диригента оркестрового колективу. - C. 174-177.
  39. Скалич Л. Й. Традиційні та нетрадиційні принципи навчання у їх взаємозв'язку. - C. 178-180.
  40. Столяр З. В. Комунікація як основний тип міжособистісної взаємодії. - C. 181-184.
  41. Тимощук О. В. Особистісне самоствердження - основа підготовки дітей-сиріт до самостійного життя. - C. 185-188.
  42. Хоменко В. Г., Коржова М. М. Розробка дидактичних засобів навчання проектування баз на основі інтеракційних зв'язків. - C. 189-191.
  43. Швидків Г. Р. Сучасні методи та форми розвитку співака в процесі проведення занять з постановки голосу. - C. 192-195.
  44. Шевчук І. В. Виховний аспект соціалізації особистості студента вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 196-200.
  45. Шевякова Н. Л. Експериментальне дослідження структури емоційно-вольової регуляції в перехідний період від підліткового до юнацького віку. - C. 201-206.
  46. Шерстюк Л. Вплив емоцій на образну зорову уяву. - C. 207-212.
  47. Ширяєва Т. М. Наративна психологія: теорія та практика. - C. 213-216.
  48. Шугай М. А. Страх життя та ціннісно-смислові аспекти психології здоров'я молоді. - C. 217-119.
  49. Щур Н. М. Професійне навчання педагогів у США. - C. 220-224.
  50. Юр'єва О. Ю. Підготовка бакалаврів гуманітарних наук із жіночих та гендерних досліджень у вищих навчальних закладах Канади. - C. 225-229.
  51. Яцюк А. О. Механізми прояву та функції креативності особистості. - C. 230-234.
  52. Laguna-Raszkiewicz K. Wieloetniczne srodowisko szkol powszechnych w Bialymstoku na tle zalozen programowych II RP. - C. 235-243.
  53. Litwinska K. Jedynaczki i w swietle badan psychologicznych. - C. 244-249.
  54. Raszkiewicz H. A Report on the State of Semiotics From a Psychologist's Point of view. - C. 250-253.
  55. Відомості про авторів. - C. 254-255.
2013
Вип. 22
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського