Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2010/16<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Психологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Божок О. О. Дослідження самооцінки психічних станів у підлітковому та юнацькому віці. - C. 3-11.
  4. Вербець В. В., Вербець О. В. Проблеми формування соціокультурної ідентичності в студентському середовищі. - C. 12-21.
  5. Вознюк В. В. Сучасний стан дослідження моральної рефлексії у вітчизняній психології. - C. 22-30.
  6. Волошина Л. Основні принципи музичного оформлення уроку класичного танцю. - C. 31-40.
  7. Гандзілевська Г. Б. Особливості творчості в XVII-XVIII ст. на прикладі діяльності шкільного театру. - C. 41-50.
  8. Дороніна Т. О. Можливості імплементації гендерної теорії у підготовку спеціалістів педагогічних спеціальностей. - C. 51-60.
  9. Жуковський В. М., Ревінкель О. Здійснення релігійної освіти в школах колишньої НДР у світлі програм та рекомендацій Євросоюзу. - C. 61-72.
  10. Заболотний С. М. Аналіз результатів емпіричного дослідження з вдосконалення системи професійно-психологічного відбору персоналу державної прикордонної служби України. - C. 73-84.
  11. Каламаж Р. В. Модель професійної Я-концепції майбутніх юристів. - C. 85-93.
  12. Карпінська Р. Етичні та деонтологічні проблеми в діяльності медичного психолога. - C. 94-103.
  13. Квашук О. В. Моральна свідомість як активне і цілеспрямоване ставлення молодшого школяра до навколишньої діяльності. - C. 104-112.
  14. Кобера А. В. Теоретичні аспекти судово-психологічної експертизи емоційних станів. - C. 113-119.
  15. Ковальчук І. В. Іншомовна комунікативна культура як необхідна складова ефективного міжкультурного спілкування. - C. 120-128.
  16. Костюк О. Ю. Організація навчально-виховного процесу у початкових школах німецької та чеської національних меншин Волині у ХІХ ст.. - C. 129-138.
  17. Коцюк Ю. А. Тренінг з криптографії як засіб підвищення комфорту користувачів при роботі з інформаційними системами. - C. 139-148.
  18. Куренчук Л. Соціально-психологічні особливості комунікативної взаємодії працівників місцевих органів виконавчої влади. - C. 149-155.
  19. Кущик Т. О. Визначення духовності у сучасній педагогіці: філософські, психологічні і релігійні передумови. - C. 156-174.
  20. Лавриненко О. Л. Гармонізація розвитку мовної особистості. - C. 175-182.
  21. Лисенко-Гелемб'юк К. М. Експериментально-психологічне вивчення соморегуляції як чинника розв'язування міжособистісних конфліктів в юнацькому віці. - C. 183-191.
  22. Мойсеєва О. Є. Психолого-феноменологічне дослідження агресії. - C. 192-202.
  23. Павелко В. В. Психолого-педагогічні основи використання моделювання в процесі навчання молодших школярів. - C. 203-209.
  24. Палагнюк В. В. Мотиваційні детермінанти професійної адаптації викладачів-початківців ВНЗ. - C. 210-218.
  25. Паскар Ю. Т. Інтегративний аспект особистісного зростання. - C. 219-223.
  26. Плиска Ю. Ключові компетенції європейського вчителя в контексті сучасної педагогіки. - C. 223-231.
  27. Приймак О. П. Розвиток мисленнєвих операцій в учнів початкових класів у процесі засвоєння ними табличних випадків арифметичних дій. - C. 232-240.
  28. Романишина Н. В. Дослідницька діяльність викладача як передумова цілісно-системного вивчення жанрової специфіки малої прози. - C. 241-250.
  29. Свистун Т. Л. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі. - C. 251-257.
  30. Семиченко В. А. Методологічні труднощі наукових досліджень з проблем розвитку і саморозвитку особистості. - C. 258-266.
  31. Тополов Є. В. Теоретико-методологічні основи дослідження професійної агресивності особистості. - C. 267-277.
  32. Турчак О. М. Зміни мовленнєвих характеристик у ситуаціях емоційної напруги. - C. 278-284.
  33. Филипчук М. С. Сутність поняття "керівництво естрадним колективом" у музично-виконавській практиці. - C. 285-290.
  34. Цимбал С. В. Психолого-педагогічний аналіз впливу школи Г. О. Китайгородського на формування і розвиток ІЛПТ. - C. 291-302.
  35. Черніговець Т. І. Функціонування дитячого фольклорно-ігрового дозвілля в контексті сучасних глобалізаційних процесів. - C. 303-308.
  36. Чуздюк Г. М. До проблеми формування моральних переконань у студентської молоді. - C. 309-315.
  37. Шостак І. В. Використання методу case study при викладанні курсу "Соціологія". - C. 316-327.
  38. Яланська С. П. Ерудованість майбутніх учителів у галузі біології. - C. 328-338.
  39. Jurewicz M. Blaski cienie szkolnej edukacji. - C. 339-351.
2010
Вип. 16
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського