Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69990/2014/39<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти
: зб. наук. ст..- Харків

    На честь Тараса Кравцова (до 90-ліття)

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. До 90-ліття Т. С. Кравцова

  4. Очеретовська Н. Наукова концепція Т. С. Кравцова про багатомірність інтонаційного в музичному мисленні. - C. 6-16.
  5. Полтавцева Г. Тарас Кравцов − теоретик/исследователь. - C. 17-21.
  6. Савельєва Г. "Хорові акварелі" Т. Кравцова у репертуарі Камерного хору Харківської обласної філармонії. - C. 21-31.
  7. Дніпровська Н. Виховне значення дитячої хорової музики (на прикладі творів Т. Кравцова). - C. 32-47.
  8. Розділ 2. Історія і теорія музики та суміжні науки

  9. Ходакова Н. Простой и цветистый контрапункт в мотетах У. Бёрдa. - C. 48-57.
  10. Жигалова Е. Традиция фуги для скрипки соло. - C. 57-66.
  11. Черняк М. Концерты для валторны соло Й. Гайдна: поиск тембровой и жанровой модели. - C. 66-76.
  12. Карелова Г. Функции контрданса в творчестве Л. Бетховена. - C. 76-86.
  13. Можаев Ф. Семантические функции двойников Летучего Голландца и их роль в именной драматургии оперы как драмы. - C. 87-100.
  14. Бабий О. Премьерный показ оперы "Тангейзер" Р. Вагнера в "парижской" редакции в свете коммуникативной ситуации диалога культур. - C. 100-111.
  15. Червинская Н. Роль Иоганнеса Брамса в истории полифонии. - C. 112-126.
  16. Мовчан В. Две "Таис": роман А. Франса и опера Ж. Массне. - C. 126-137.
  17. Михеева Н. Модель романтической кларнетовой сонаты в творчестве М. Регера. - C. 137-145.
  18. Александрова О. Специфика музыкальной фактуры в вокально-хоровых жанрах Г. Свиридова. - C. 146-158.
  19. Малый Д. Проблема соотношения вертикали и горизонтали в Пятой симфонии Галины Уствольской (опыт встречи с музыкально-теоретической концепцией Т. С. Кравцова). - C. 159-170.
  20. Бай Е. Фортепианное творчество Чен И в контексте мирового процесса глобализации искусства. - C. 171-180.
  21. Воронцов С. Алгоритмы и параметры компрессии цифрового звука. - C. 181-194.
  22. Конакова Е. Символ в культурном пространстве языка. - C. 194-200.
  23. Розділ 3. Українське музичне мистецтво

  24. Мельник А. Українська скрипкова мініатюра: до проблеми історії жанру. - C. 201-214.
  25. Киценко Т. Эволюция гармонического языка в камерно-вокальном творчестве В. С. Губаренко. - C. 214-223.
  26. Жалейко Д. Разомкнутость тонально-гармонических структур как фактор смыслообразования в фортепианном творчестве В. Сильвестрова. - C. 224-233.
  27. Копелюк О. Гармонічне мислення Івана Карабиця (на матеріалі Другого концерту для фортепіано з оркестром). - C. 234-245.
  28. Бондаренко Е. "Интродукция и токката" Владимира Птушкина: композиторский замысел и его воплощение. - C. 245-254.
  29. Шубина О. "Слепая ласточка" А. С. Щетинского – методы создания смысла. - C. 255-269.
  30. Утина А. Струнный квартет М. Лаврушко: лирико-романтическое преломление традиций жанра. - C. 269-280.
  31. Розділ 4. Музична педагогіка і виконавство

  32. Зав’ялова О. Віолончельне ансамблеве мистецтво у контексті наукової думки в Україні. - C. 281-291.
  33. Сидоренко О. Художественное пространство сонаты для скрипки и фортепиано С. Франка как поле творческого диалога. - C. 292-301.
  34. Круглова Е. Второй концерт для фортепиано с оркестром С. Прокофьева в интерпретации В. Крайнева и Я. Зака: к вопросу о "стилевой адекватности" исполнения. - C. 302-311.
  35. Дрига К. Ансамбль скрипалів як жанровий різновид виконавської культури. - C. 312-323.
  36. Давыдов С. Минималистические тенденции в творчестве Телониуса Монка. - C. 323-338.
  37. Чиженко М. Універсалізм особистості Л. Г. Цуркан. - C. 338-345.
  38. Майлис Ю. Творческий путь Станислава Витальевича Савари. - C. 346-353.
  39. Волотка А. Жанрово-виконавські аспекти хорового стилю Є. Станковича. - C. 353-363.
  40. Рубцова Д. Инструментализм как аспект музыкального мышления. Инструментальный стиль (опыт дефиниции понятия). - C. 363-377.
  41. Янко Ю. Музыка и живопись эпохи классицизма: культурный диалог между различными видами искусства в концертном зале Харьковской филармонии. - C. 378-390.
  42. Мадышева Т. Особенности русской вокальной школы. - C. 390-397.
  43. Розділ 5. Театральне мистецтво і кінематограф

  44. Полякова Ю. Проблемы театральности в работах Якова Бруксона. - C. 398-409.
  45. Горбунов В. Поиск речевой характеристики персонажа в процессе освоения актерами театра кукол основ сценической речи. - C. 409-414.
  46. Евсюков Ю. Метод действенного анализа в процессе обучения студентов – будущих актеров. - C. 414-421.
  47. Оганезова-Григоренко О. Диссипативность как процесс профессиональной реализации самоорганизующейся системы: актер мюзикла. - C. 421-431.
  48. Лобанов А. Педагогічні пошуки освітян Слобожанщини у розвитку театральної справи на початку ХХI століття. - C. 432-445.
  49. Миславский В. Частное кинопроизводство в Украине в годы гражданской войны. - C. 445-456.
  50. Відомості про авторів. - C. 457-459.
2014
Вип. 39

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського