Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69990/2012/35<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти
: зб. наук. ст..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Майстер-клас: Тетяна Вєркіна

  4. Веркина Т. Творящий слух как основа профессиональной деятельности пианиста. - C. 7-19.
  5. Зуев С. Полифункционализм музыканта в современной культуре. - C. 19-28 .
  6. Подпоринова Е. Тональная палитра в творческой мастерской Татьяны Веркиной. - C. 29-50.
  7. Николаевская Ю. Музыкант: профессия или призвание? (Листая страницы фестиваля "Харьковские ассамблеи") Musician: profession or vocation?. - C. 51-65.
  8. Розділ 2. Мистецтво інтерпретації

  9. Данилов В. "Шопеновский модус" пианизма в реалиях современной конкурсной практики. - C. 66-76.
  10. Инюточкина Н. Становление профессии пианиста-концертмейстера. - C. 76-86.
  11. Сидоров М. Формирование исполнительского плана музыкального произведения (на материале кантаты С. И. Танеева "Иоанн Дамаскин"). - C. 86-96.
  12. Шмелева Н. Современный певец в общении с классической музыкой (на примере творчества Александра Вострякова). - C. 96-107.
  13. Коваленко Ю. І. А. Гріншпун та Ю. І. Гріншпун: два покоління режисерів музичного театру. - C. 108-116.
  14. Розділ 3. Аспекти професіоналізації

  15. Кияновська Л. Мета, сенс і завдання магістерських робіт в музичній академії як елемент професійної підготовки музиканта-виконавця. - C. 117-121.
  16. Мартиненко Е. Художественное открытие в профессиональной деятельности композитора, исполнителя, музыковеда. - C. 121-131.
  17. Качмарчик В. Исполнительское искусство И. И. Кванца и особенности подготовки музыканта-профессионала в эпоху барокко. - C. 131-142.
  18. Портний Ю. Діяльність Т. Ганицького в контексті професіоналізації фортепіанного виконавства на Поділлі (початок ХХ ст.). - C. 142-149 .
  19. Царук С. Варшавський період педагогічної діяльності Олександра Мишуги. - C. 149-157.
  20. Дяченко Ю. Сучасна практика підготовки баяністів (польський досвід). - C. 157-166.
  21. Головін Ю. Учень: особистість чи об’єкт самореалізації педагога?. - C. 166-173.
  22. Горбунов В. Профессия "музыкант" на территории театра анимации. - C. 173-180.
  23. Розділ 4. Музикант і його час

  24. Очеретовська Н. Віденські класики як творці музично-комічного. - C. 181-189.
  25. Петренко И. Принц-музыкант – забытый герой бетховенского посвящения. - C. 189-200.
  26. Бабий О. Вагнер – редактор и исполнитель: в поисках первичного содержания увертюры Глюка к "Ифигении В Авлиде". - C. 200-211.
  27. Червинская Н. Классицистская стилематика в полифонии И. Брамса. - C. 211-221.
  28. Сушанова В. Миф о музыканте на страницах прозы М. Пруста. - C. 221-228.
  29. Калениченко О. Образ музыканта в литературе серебряного века. - C. 229-236.
  30. Чепалов О. Музикознавець Б. Асаф’єв як заручник сталінської доби. - C. 236-246.
  31. Польская И. Музыкант и его время (из неопубликованных писем С. С. Богатырёва к Л. И. Фаненштилю). - C. 246-258.
  32. Розділ 5. Світ композитора

  33. Жаркова В. Морис Равель – "композитор-денди" (о правомерности постановки вопроса). - C. 259-269.
  34. Фомина Н. Парадоксы посвящения первого фортепианного концерта Сергея Прокофьева. - C. 270-282.
  35. Сердюк О. Музичний театр К. Пендерецького: мандри лабіринтом часу. - C. 282-300.
  36. Ефименко А. Фигура церковного композитора в практике католической литургии ХХ века. - C. 301-313.
  37. Сахно И. Идея протопсалта в православной певческой традиции. - C. 313-320.
  38. Рябчун І. Регіональна специфіка професійного становлення новогрецького композитора Н. Скалкотаса. - C. 321-335.
  39. Козак О. Феномен харьковского композитора: И. С. Польский. - C. 335-345.
  40. Бевз М. Творча та музично-громадська діяльність Ф. Ф. Богданова у споминах В. Т. Борисова. портрет в портреті. - C. 345-359.
  41. Рудницький О. Тип особистості як визначальний фактор у виборі професії композитора: М. Колесса. - C. 359-365.
  42. Сулім Р. Композитор у сучасній музичній практиці (на матеріалі творчої діяльності Жанни Колодуб). - C. 365-381.
  43. Розділ 6. Музикант в комунікативному просторі

  44. Драч И. Фигура дирижера в оперном истеблишменте (по версии Т. Бернхарда). - C. 382-392.
  45. Панасюк В. Функции дирижёра в современной постановочной практике. - C. 393-404.
  46. Сухленко И. Педагогические принципы Владимира Горовица: в диалоге с традицией. - C. 404-413.
  47. Гуріна А. Борис Романович Гмиря і слухачі: історико-комунікативні метаморфози. - C. 413-425 .
  48. Сердюк Я. Виртуальное в художественной коммуникации музыканта исполнителя. - C. 425-436.
  49. Приходько И. Музыковед и его собеседники. - C. 437-448.
  50. Андреев Е. Современный музыковед в мире популярной музыки. - C. 448-457.
  51. Воронцов С. Формат Vinyl RIP – новая жизнь виниловой пластинки. - C. 458-473.
  52. Відомості про авторів. - C. 500-503.
2012
Вип. 35

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського