Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69955/2019/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Гуманізація навчально-виховного процесу
: зб. наук. пр..- Слов'янськ
Gumanìzacìâ navčal’no-vihovnogo procesu

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Панасенко Е., Макаренко А., Рейлян Ю. Теоретичні й прикладні аспекти формування гендерної компетентності студентів вищих педагогічних закладів освіти. - C. 7-18.
  4. Саяпіна С., Кривошапко І. Реалізація моделі виховної системи в сучасному педагогічному університеті. - C. 18-28.
  5. Коркішко О., Барисевич І. Науковий гурток у системі науково-дослідної роботи магістрів педагогіки вищої школи. - C. 29-39.
  6. Саяпіна С., Дроздова І. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів. - C. 40-49.
  7. Горідько Н., Астаніна Н. Шляхи підвищення якості професійної іншомовної підготовки студентів інженерних спеціальностей. - C. 49-61.
  8. Доценко Н. Аналіз платформ інформаційно-освітнього середовища для професійної підготовки бакалаврів з агроінженерії. - C. 61-74.
  9. Дьоміна В., Сніцар В., Нікольська Н. Педагогічні умови формування професійної культури спілкування у майбутніх перекладачів. - C. 75-85.
  10. Кайдан Н., Пащенко З., Глазова В. Методика навчання математичним дисциплінам з використанням технології flipped classroom. - C. 85-95.
  11. Салі О. Сутність та структурно-компонентний склад соціокультурної компонентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей. - C. 95-110.
  12. Сипченко О., Кизь Н. Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутніх викладачів. - C. 110-121.
  13. Харченко І. Методологічний концепт формування культури професійної комунікації фахівців з економіки в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти. - C. 122-130.
  14. Ковалевська О., Ковалевський С., Кошева Л. Досвід і деякі напрямки інтеграції талановитої молоді в інноваційний простір. - C. 131-144.
  15. Карелін М., Норенко М. Роль куратора академічної групи у формуванні громадянської культури студентської молоді. - C. 145-156.
  16. Контимирова В. Професійна компетентність як чинник формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців. - C. 157-170.
  17. Грищенко Т. Естетичне виховання студентської молоді в системі педагогічної освіти України. - C. 171-183.
  18. Кошева Л., Ковалевський С., Ковалевська О. Компетентнісно-ціннісне моделювання з використанням нейромережного базісу. - C. 184-199.
  19. Топольник Я., Карелін М. Хмарні технології інформаційно-комунікаційної підтримки наукових досліджень майбутніх магістрів та докторів філософії в галузі освіти. - C. 200-211.
  20. Зеленська Л. Підходи до компонування змісту навчальної програми "музика" для закладів загальної середньої (базової ) освіти Фінляндії. - C. 212-224.
  21. Федь В. Світоглядний імператив Ієроніма Босха в контексті історії мистецтва та сьогодення. - C. 224-235.
  22. Чередник О., Руденська Ю. Соціокультурні константи розвитку системи освіти України (друга половина ХХ ст.). - C. 236-246.
  23. Ступак О. Діагностичний інстурементарій дослідження рівня соціальної активності молоді. - C. 247-260.
  24. Domina V., Roganov M., Shuba D. Communicative competence of a specialist in social work. - C. 260-270.
  25. Mukhina V. Criterion-level basis of studying socialization of student youth by means of folk art. - C. 271-282.
  26. Кузьміна О., Верещага Т. Національно-патріотичне виховання в закладах позашкільної освіти. - C. 283-291.
  27. Шалашна Н., Проскунін В. Вплив специфіки регіонального варіанту історичної пам’яті на формування змісту краєзнавчої роботи в школі. - C. 291-302.
  28. Беседін Б., Чернякова Я. Формування евристичної діяльності учнів на уроках математики. - C. 302-315.
  29. Баклашова Т., Проскунін В. Формування дослідницької компетенності учнів в процесі шкільної краєзнавчої роботи. - C. 316-326.
  30. Дзина Л. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів при вивченні фізики в контексті впровадження ST(R)E(A)M-освіти. - C. 326-338.
  31. Єгорова О., Асланян Т. Роль самоактуалізації в подоланні тривожності у дівчат та юнаків, студентів педагогічних вишів. - C. 339-348.
  32. Малій Н. Інтернальність як психологічна передумова професійного становлення особистості студентів-психологів. - C. 349-357.
  33. Прокопенко І. А. Форми, методи та прийоми організації фасилітаційної взаємодії. - C. 357-367.
  34. Вимоги до оформлення статей.
  35. Зразок оформлення статті (фрагмент).
  36. Вихідні дані.
2019
№ 6 (98)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського