Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69955/2019/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. пр..- Слов'янськ Gumanìzacìâ navčal’no-vihovnogo procesu- Титул.
- Зміст.
- Панасенко Е., Макаренко А., Рейлян Ю. Теоретичні й прикладні аспекти формування гендерної компетентності студентів вищих педагогічних закладів освіти. - C. 7-18.
- Саяпіна С., Кривошапко І. Реалізація моделі виховної системи в сучасному педагогічному університеті. - C. 18-28.
- Коркішко О., Барисевич І. Науковий гурток у системі науково-дослідної роботи магістрів педагогіки вищої школи. - C. 29-39.
- Саяпіна С., Дроздова І. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів. - C. 40-49.
- Горідько Н., Астаніна Н. Шляхи підвищення якості професійної іншомовної підготовки студентів інженерних спеціальностей. - C. 49-61.
- Доценко Н. Аналіз платформ інформаційно-освітнього середовища для професійної підготовки бакалаврів з агроінженерії. - C. 61-74.
- Дьоміна В., Сніцар В., Нікольська Н. Педагогічні умови формування професійної культури спілкування у майбутніх перекладачів. - C. 75-85.
- Кайдан Н., Пащенко З., Глазова В. Методика навчання математичним дисциплінам з використанням технології flipped classroom. - C. 85-95.
- Салі О. Сутність та структурно-компонентний склад соціокультурної компонентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей. - C. 95-110.
- Сипченко О., Кизь Н. Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутніх викладачів. - C. 110-121.
- Харченко І. Методологічний концепт формування культури професійної комунікації фахівців з економіки в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти. - C. 122-130.
- Ковалевська О., Ковалевський С., Кошева Л. Досвід і деякі напрямки інтеграції талановитої молоді в інноваційний простір. - C. 131-144.
- Карелін М., Норенко М. Роль куратора академічної групи у формуванні громадянської культури студентської молоді. - C. 145-156.
- Контимирова В. Професійна компетентність як чинник формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців. - C. 157-170.
- Грищенко Т. Естетичне виховання студентської молоді в системі педагогічної освіти України. - C. 171-183.
- Кошева Л., Ковалевський С., Ковалевська О. Компетентнісно-ціннісне моделювання з використанням нейромережного базісу. - C. 184-199.
- Топольник Я., Карелін М. Хмарні технології інформаційно-комунікаційної підтримки наукових досліджень майбутніх магістрів та докторів філософії в галузі освіти. - C. 200-211.
- Зеленська Л. Підходи до компонування змісту навчальної програми "музика" для закладів загальної середньої (базової ) освіти Фінляндії. - C. 212-224.
- Федь В. Світоглядний імператив Ієроніма Босха в контексті історії мистецтва та сьогодення. - C. 224-235.
- Чередник О., Руденська Ю. Соціокультурні константи розвитку системи освіти України (друга половина ХХ ст.). - C. 236-246.
- Ступак О. Діагностичний інстурементарій дослідження рівня соціальної активності молоді. - C. 247-260.
- Domina V., Roganov M., Shuba D. Communicative competence of a specialist in social work. - C. 260-270.
- Mukhina V. Criterion-level basis of studying socialization of student youth by means of folk art. - C. 271-282.
- Кузьміна О., Верещага Т. Національно-патріотичне виховання в закладах позашкільної освіти. - C. 283-291.
- Шалашна Н., Проскунін В. Вплив специфіки регіонального варіанту історичної пам’яті на формування змісту краєзнавчої роботи в школі. - C. 291-302.
- Беседін Б., Чернякова Я. Формування евристичної діяльності учнів на уроках математики. - C. 302-315.
- Баклашова Т., Проскунін В. Формування дослідницької компетенності учнів в процесі шкільної краєзнавчої роботи. - C. 316-326.
- Дзина Л. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів при вивченні фізики в контексті впровадження ST(R)E(A)M-освіти. - C. 326-338.
- Єгорова О., Асланян Т. Роль самоактуалізації в подоланні тривожності у дівчат та юнаків, студентів педагогічних вишів. - C. 339-348.
- Малій Н. Інтернальність як психологічна передумова професійного становлення особистості студентів-психологів. - C. 349-357.
- Прокопенко І. А. Форми, методи та прийоми організації фасилітаційної взаємодії. - C. 357-367.
- Вимоги до оформлення статей.
- Зразок оформлення статті (фрагмент).
- Вихідні дані.
| 2019 | | № 6 (98)
|
|
|
|