Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69898:Пед.Псих./2020/63<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
.- Вінниця. Серія, Педагогіка і психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Козловський Ю. М., Тютюн Л. А., Гаврилюк М. В. Інтегративні освітні процеси в контексті синергетичного та системного підходів. - C. 9-13.
  4. Дабіжа Л. П., Дабіжа К. Л. Розвиток пізнавального інтересу молодших школярів на заняттях мистецтвом. - C. 14-19.
  5. Кадемія М. Ю., Кобися В. М., Опушко Н. Р. Використання цифрових технологій у закладах вищої освіти. - C. 19-26.
  6. Рудницька Н. Ю., Гужанова Т. С. Розвиток пізнавальної самостійності молодших школярів в системі проблемного навчання в умовах становлення нової української школи. - C. 26-30.
  7. Соловйова Н. Д. Реалізація змістової лінії "екологічна безпека та сталий розвиток" у підручнику з англійської мови для 8 класу. - C. 30-37.
  8. Теслюк О. Я. Самоорганізація навчальної діяльності учнів початкової школи як педагогічна проблема. - C. 37-44.
  9. Фадєєва Т. Ю. Метод проектів як засіб формування пізнавальної компетентності студентів торговельно-економічного коледжу в процесі вивчення географії. - C. 44-50.
  10. Плекан Т. О. Виховання самостійності дітей старшого дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема. - C. 51-58.
  11. Бартєнєва І. О., Ноздрова О. П. Підготовка майбутніх учителів до організації дозвіллєвої діяльності дітей у літньому таборі оздоровлення та відпочинку. - C. 59-63.
  12. Будас Ю. О. Критерії оцінювання професійної іншомовної компетентності в проблемно-орієнтованому навчанні. - C. 63-68.
  13. Василишина О. В. Аналіз результатів впровадження експериментальної методики підготовки майбутніх менеджерів до управлінської діяльності. - C. 68-75.
  14. Вєтрова О. Д. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку. - C. 75-81.
  15. Волошина О. В., Мнишенко К. В. Формування в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності. - C. 81-85.
  16. Галузяк В. М., Холковська І. Л. Педагогічні умови розвитку особистісної зрілості майбутніх учителів. - C. 86-96.
  17. Гаргаун Н. М. Модель формування економічної культури молодших спеціалістів техніків-електриків у процесі фахової підготовки. - C. 97-103.
  18. Гуревич Р. С., Габрійчук Л. Е., Герасименко Н. В. Професійна освіта в ХХІ столітті: проблеми і перспективи. - C. 103-108.
  19. Дмітренко Н. Є. Формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в читанні у процесі автономного навчання. - C. 108-112.
  20. Добровольська Р. О. Експериментальна методика підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до організації музично-естетичного простору закладів загальної середньої освіти. - C. 113-118.
  21. Ковалевська Н. В., Пасічніченко А. В. Навчальна дисципліна "технології формування ігрової компетентності" у системі професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. - C. 119-123.
  22. Кушнір К. В., Белінська Т. В., Білозерська Г. О. Використання інноваційних технологій навчання в контексті вивчення диригентсько-хорових дисциплін у вищій школі. - C. 123-128.
  23. Лапузіна О. М., Северин Н. В. Кейс-метод як ефективна технологія вивчення національних і культурних особливостей бізнесу у вищих технічних навчальних закладах України. - C. 128-134.
  24. Митрош О. И., Варанецкая-Лосик Е. И., Хиля А. В., Колосова О. В. Технологии развития творческой личности будущих воспитателей. - C. 134-138.
  25. Науменко Н. В. Навчальні ігри у підготовці магістрів освітніх, педагогічних наук. - C. 138-143.
  26. Оршанський Л. В., Котик І. В. Проблеми та завдання випереджувальної професійної підготовки майбутніх дизайнерів у мистецьких закладах вищої освіти. - C. 144-148.
  27. Поздеева Т. В., Кравцова О. М., Колосова О. В., Хиля А. В. Основные пути формирования профессиональной компетентности воспитателей дошкольного образования к творческой работе с воспитанниками. - C. 148-152.
  28. Фрицюк В. А., Фрицюк В. М. Акмеологічні аспекти дослідження проблеми професійного саморозвитку майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 153-156.
  29. Громов Є. В. Технологія активного мовлення у формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей в університетах Польщі та Чехії. - C. 157-162.
  30. Каплінський В. В., Хоронжевський Л. Є., Цуркан Б. М. Німецький і британський досвід підготовки майбутніх учителів у контексті модернізації вищої педагогічної освіти в Європі та Україні. - C. 162-167.
  31. Федоренко С. В. Формування смисложиттєвих цінностей студентів бакалаврату в США. - C. 167-172.
  32. Брушневська І. М. Особливості вивчення рівня сформованості зв’язного мовлення дошкільників із порушенням мовленнєвої діяльності. - C. 173-178.
  33. Гусак Л. Є., Мартинюк Т. А. Сучасний стан законодавчого та наукового забезпечення використання соціокультурних засобів у роботі з молоддю з інвалідністю. - C. 179-184.
  34. Чернякова А. В., Пилипенко-Фріцак Н. А. Особливості адаптації турецьких студентів до соціокультурного та освітнього середовища під час навчання в Україні. - C. 184-189.
  35. Івегеш А. В. Становлення системи ліцеїв на українських землях у період 1800-2020 рр.: історико-педагогічний аналіз. - C. 190-196.
  36. Микитюк О. М., Тюріна Т. Г., Зачепа А. М. Дослідження стану емоційного вигорання у вчителів системи післядипломної педагогічної освіти. - C. 197-202.
  37. Прищак М. Д. Концепт комунікативності як методологічна основа дослідження суб’єктності особистості. - C. 202-209.
  38. Рум’янцева К. Є., Рум’янцева П. Ю. Взаємозв’язок прокрастинації та творчого мислення. - C. 209-214.
  39. Холодова О. О. Особливості надання психологічної допомоги студентській молоді в сучасних умовах. - C. 215-219.
  40. Шаманська О. І., Штифурак В. С., Сінельнікова І. В. Особливості розвитку та діагностики дітей з розладами аутистичного спектра. - C. 220-226.
  41. Шахов В. І., Шахов В. В. Ієрархія психологічних детермінант розвитку професійної ідентичності студентів – майбутніх психологів. - C. 227-232.
2020
№ 63
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського