Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69898:Пед.Псих./2016/45<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.- Вінниця. Серія, Педагогіка і психологія- Титул.
- Зміст.
- Jaworska-Witkowska M. Philosophy of pedagogics: pedagogy, philosophy and humanities versus education, culture and social life. - C. 9-14.
- Акімова О. В., Волошина О. В. Деякі питання співвідношення категорій творчості й мислення. - C. 14-18.
- Лебедєва Н. А. Сучасні зарубіжні теорії мотивації у контексті психології освіти та лінгвістики. - C. 19-23.
- Майорський В. В. Організація самостійної роботи учнів класів правового профілю: методичний аспект. - C. 23-27.
- Наливайко О. Б. Технологія контекстного навчання у підготовці майбутніх сімейних лікарів. - C. 27-31.
- Стукан Г. О., Циц Г. О. Психолого-педагогічні засади мовленнєвого розвитку. - C. 32-35.
- Трофименко А. О. Формування іншомовної комунікативної компетенції засобами використання прагматичних ситуацій. - C. 35-38.
- Столяренко О. В., Столяренко О. В. Основні підходи до обгрунтування моделі науково-методичної системи виховання у школярів ціннісного ставлення до людини. - C. 39-44.
- Улиська І. В. Визначення структури морально-вольових якостей лікаря як одного з важливих аспектів майбутньої професійної діяльності. - C. 45-49.
- Холковська І. Л. Взаємодія класного керівника з сім’єю у процесі профілактики девіантної поведінки підлітків. - C. 49-54.
- Haluziak V. M. Personal maturity of the teacher’s as a factor of the efficiency of pedagogic activity. - C. 55-63.
- Макаревич І. М. Важливість інформаційної культури при формуванні інформаційної компетентності майбутніх учителів географії. - C. 63-67.
- Мельниченко Р. К. Технології формування готовності майбутніх учителів біології до роботи в профільній школі. - C. 68-72.
- Нищак І. Д. Проблеми та перспективи інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій (за результатами анкетування студентів, викладачів та вчителів-предметників). - C. 73-76.
- Носова К. В. Педагогічні умови формування культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів. - C. 77-81.
- Паржницький О. В. Зміст та особливості експерименту з формування професійної компетентності в майбутніх токарів у фахово-орієнтованому освітньому середовищі професійно-технічного навчального закладу. - C. 82-86.
- Прушковська Н. Н., Дабіжа К. Л. Особистісно-орієнтований підхід в системі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 87-90.
- Пустюльга C. І., Гань Л. В., Лобанова С. І. Проблеми і шляхи вирішення завдань практичної підготовки інженерних кадрів у технічних ВНЗ. - C. 91-94.
- Пухальський Т. Д. Аналіз змісту формування професійної компетентності вчителя музики засобами диригентсько-хорових дисциплін. - C. 95-100.
- Репко І. П., Одарченко В. І. Шляхи формування інтелектуальної компетентності в досвіді професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 101-105.
- Рибінська Ю. А. Підготовка майбутніх філологів до здійснення іноземномовної комунікації в професійній діяльності. - C. 105-109.
- Сурсаєва І. С. Результати експериментального дослідження з перевірки педагогічних умов формування професійного мислення майбутнього фельдшера. - C. 109-114.
- Тимофєєва О. Я. Сутність, структура й зміст соціально-комунікативної компетентності майбутніх судноводіїв. - C. 115-119.
- Хоменко О. В. Особливості модернізації іншомовної підготовки в економічних вищих навчальних закладах. - C. 120-124.
- Шахов В. І. Еволюція неперервної професійної освіти інженерів-будівельників. - C. 125-128.
- Карпенко О. Є. Теоретико-методичні засади опіки над дітьми у педагогічному доробку Ю.-Ч. Бабіцького. - C. 129-133.
- Глушок Л. М. Професійний розвиток фахівців дошкільної освіти як необхідна умова якісного навчально-виховного процесу в дошкільних закладах Австралії. - C. 134-138.
- Давидюк М. О. Особливості загальнопедагогічної підготовки вчителя в країнах Західної Європи. - C. 138-142.
- Герасимова І. Г., Дерун В. Г. Гендерна складова формування професійної мобільності. - C. 143-147.
- Зємба Б. А. Педагогічне проектування як напрямок соціально-педагогічної роботи з маргінальними дітьми. - C. 148-153.
- Чухрій І. В. Соціально-педагогічна реабілітація батьків, які виховують дітей з функціональними обмеженнями. - C. 153-158.
- Микитюк Г. Ю. Особливості психологічної підтримки студентів -психологів у період адаптації до освітнього простору. - C. 159-163.
- Чорноус В. П. Діагностика творчості: сучасний стан і перспективи розвитку. - C. 164-167.
- Наші автори. - C. 168-169.
| 2016 | | № 45
|
|
|
|