Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69878/2013/36<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Торгівля і ринок України : темат. зб. наук. пр..- Кривий Ріг Trade and market of Ukraine- Титул.
- Зміст.
Механізми управління підприємством
- Шубін О., Гусєва О. Обґрунтування системи обмежень моделі вибору базової стратегії змін підприємства. - C. 5-16.
- Білявський В. Характеристика теоретико-методологічних засад управління системою операційного менеджменту. - C. 16-24.
- Ващенко Н. Методологічні проблеми конструкції поняття "розвиток підприємства". - C. 25-31.
- Говорушко Т., Обушна Н., Ровний Я. Формування системи факторів вартості підприємства. - C. 32-43.
- Григораш О. Визначення сутності категорії "економічний потенціал підприємства" на основі інтегрованого підходу. - C. 43-50.
- Ковалевська К. Підвищення продуктивності праці топ-менеджерів холдингової компанії машинобудівної галузі. - C. 50-60.
- Кравченко О. Оптимізація витратності бізнес-моделі підприємства. - C. 61-70.
- Стародубцева О., Єлісєєнко Н. Управління комунікативними потоками у процесі здійснення угоди злиття / поглинання. - C. 71-79 .
- Хлевицька Т. Еволюція соціального діалогу за етапами організаційного розвитку підприємства. - C. 80-87.
- Хорунжак Н. Логіко-статистичні інформаційні моделі та перспективи їхнього використання для діагностики стану процесу фінансування бюджетних установ. - C. 88-101.
- Васильконова Е. Теоретичне бачення змісту поняття "репутація підприємства". - C. 102-110.
Економіка торгівлі та послуг
- Азарян О., Донець А. Науково-практичний підхід до оцінювання конкурентного стану підприємства на ринку готельних послуг. - C. 111-118.
- Бакунов О., Крещенко О. Формування стратегії управління товарними запасами торговельного підприємства на засадах категорійного менеджменту. - C. 119-127.
- Благоразумова О., Спащенко Г. Порівняльна характеристика суб’єктів підприємництва у сфері організації торговельних процесів. - C. 127-139.
- Близький Р. Розвиток торговельних посередників на плодоовочевому ринку: проблеми взаємодії. - C. 139-145.
- Братусь А. Класифікація основних видів економічної ефективності торговельного підприємства. - C. 146-154.
- Горожанкіна М., Плакида С. Генезис становлення і розвитку послуг. - C. 155-164.
- Малигіна В., Холодова О. Механізм забезпечення захисту прав споживачів на ринку торгівлі і послуг. - C. 165-173.
- Ситник Н. Особливості розвитку матеріально-технічного потенціалу сфери товарного обігу. - C. 173-180.
- Спащенко Г. Комплекс ринкових послуг як основний результат діяльності ринків – суб’єктів господарювання. - C. 180-188.
- Файвішенко Д. Методологічні основи розвитку продовольчого комплексу України. - C. 189-196.
Соціально-економічні проблеми розвитку національного господарства
- Омелянович Л., Чимирис С. Фінансове регулювання санації суб’єктів підприємництва. - C. 197-203.
- Брыль Е. Компонентная архитектура развития экономического института денег. - C. 204-210.
- Гладчук К. Ринок первинної публічної пропозиції цінних паперів: шляхи розвитку в Україні. - C. 210-217 .
- Литвин В., Корольова Н. Фактори ощадного процесу та напрямки його активізації в Україні. - C. 217-229.
- Лігоненко Л., Піратовський Г. Приватний та сімейний бізнес: ситуація у світі та українські реалії. - C. 230-242.
- Орлова В. Механизм и инструменты реализации программ развития малого и среднего бизнеса в Украине. - C. 242-256.
- Пуцентейло П. Напрями вдосконалення державної підтримки сільського господарства України. - C. 256-266.
- Саєнко М., Сава А. Обґрунтування методичних підходів щодо оцінки стану і розвитку соціальної інфраструктури сільських територій. - C. 266-277.
- Соловйова Ю. Прогнозування бюджетних показників: варіативні сценарії і наслідки їхньої реалізації. - C. 278-285.
Маркетинг: теорія і практика
- Балабаниць А. Механізм вимірювання результативності маркетингової взаємодії підприємств на основі концепції синергізму. - C. 286-295.
- Беленький А., Кужелева О. Политика продвижения брендов с учетом инновационных характеристик товарных категорий. - C. 296-306.
- Максимова Т. Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів. - C. 306-313.
- Рвачова І. Особливості формування моделі інтегрованої бази даних у сфері управління маркетинговою компетенцією підприємств. - C. 313-321.
- Сардак О. Розробка стратегічного портфеля в сфері управління персонал-маркетингом підприємств. - C. 321-331.
- Стельмащук Н. Маркетингові стратегії на продовольчому ринку. - C. 331-342.
- Богацький С. Особливості побудови маркетингових каналів просування оптових партій продукції підприємств. - C. 342-351.
Інноваційно-інвестиційний розвиток
- Головінов О., Головінов М. Теорія і практичні аспекти розвитку ринку інновацій в Україні. - C. 352-361.
- Довгань С. Інноваційний потенціал підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. - C. 361-372.
- Соболєв В., Донець Л. Управління знаннями як конститутивна складова інноваційних перетворень в умовах стратегічних змін. - C. 372-378.
| 2013 | | № 36
|
|
|
|