Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69878/2013/36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Торгівля і ринок України
: темат. зб. наук. пр..- Кривий Ріг
Trade and market of Ukraine

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Механізми управління підприємством

  4. Шубін О., Гусєва О. Обґрунтування системи обмежень моделі вибору базової стратегії змін підприємства. - C. 5-16.
  5. Білявський В. Характеристика теоретико-методологічних засад управління системою операційного менеджменту. - C. 16-24.
  6. Ващенко Н. Методологічні проблеми конструкції поняття "розвиток підприємства". - C. 25-31.
  7. Говорушко Т., Обушна Н., Ровний Я. Формування системи факторів вартості підприємства. - C. 32-43.
  8. Григораш О. Визначення сутності категорії "економічний потенціал підприємства" на основі інтегрованого підходу. - C. 43-50.
  9. Ковалевська К. Підвищення продуктивності праці топ-менеджерів холдингової компанії машинобудівної галузі. - C. 50-60.
  10. Кравченко О. Оптимізація витратності бізнес-моделі підприємства. - C. 61-70.
  11. Стародубцева О., Єлісєєнко Н. Управління комунікативними потоками у процесі здійснення угоди злиття / поглинання. - C. 71-79 .
  12. Хлевицька Т. Еволюція соціального діалогу за етапами організаційного розвитку підприємства. - C. 80-87.
  13. Хорунжак Н. Логіко-статистичні інформаційні моделі та перспективи їхнього використання для діагностики стану процесу фінансування бюджетних установ. - C. 88-101.
  14. Васильконова Е. Теоретичне бачення змісту поняття "репутація підприємства". - C. 102-110.
  15. Економіка торгівлі та послуг

  16. Азарян О., Донець А. Науково-практичний підхід до оцінювання конкурентного стану підприємства на ринку готельних послуг. - C. 111-118.
  17. Бакунов О., Крещенко О. Формування стратегії управління товарними запасами торговельного підприємства на засадах категорійного менеджменту. - C. 119-127.
  18. Благоразумова О., Спащенко Г. Порівняльна характеристика суб’єктів підприємництва у сфері організації торговельних процесів. - C. 127-139.
  19. Близький Р. Розвиток торговельних посередників на плодоовочевому ринку: проблеми взаємодії. - C. 139-145.
  20. Братусь А. Класифікація основних видів економічної ефективності торговельного підприємства. - C. 146-154.
  21. Горожанкіна М., Плакида С. Генезис становлення і розвитку послуг. - C. 155-164.
  22. Малигіна В., Холодова О. Механізм забезпечення захисту прав споживачів на ринку торгівлі і послуг. - C. 165-173.
  23. Ситник Н. Особливості розвитку матеріально-технічного потенціалу сфери товарного обігу. - C. 173-180.
  24. Спащенко Г. Комплекс ринкових послуг як основний результат діяльності ринків – суб’єктів господарювання. - C. 180-188.
  25. Файвішенко Д. Методологічні основи розвитку продовольчого комплексу України. - C. 189-196.
  26. Соціально-економічні проблеми розвитку національного господарства

  27. Омелянович Л., Чимирис С. Фінансове регулювання санації суб’єктів підприємництва. - C. 197-203.
  28. Брыль Е. Компонентная архитектура развития экономического института денег. - C. 204-210.
  29. Гладчук К. Ринок первинної публічної пропозиції цінних паперів: шляхи розвитку в Україні. - C. 210-217 .
  30. Литвин В., Корольова Н. Фактори ощадного процесу та напрямки його активізації в Україні. - C. 217-229.
  31. Лігоненко Л., Піратовський Г. Приватний та сімейний бізнес: ситуація у світі та українські реалії. - C. 230-242.
  32. Орлова В. Механизм и инструменты реализации программ развития малого и среднего бизнеса в Украине. - C. 242-256.
  33. Пуцентейло П. Напрями вдосконалення державної підтримки сільського господарства України. - C. 256-266.
  34. Саєнко М., Сава А. Обґрунтування методичних підходів щодо оцінки стану і розвитку соціальної інфраструктури сільських територій. - C. 266-277.
  35. Соловйова Ю. Прогнозування бюджетних показників: варіативні сценарії і наслідки їхньої реалізації. - C. 278-285.
  36. Маркетинг: теорія і практика

  37. Балабаниць А. Механізм вимірювання результативності маркетингової взаємодії підприємств на основі концепції синергізму. - C. 286-295.
  38. Беленький А., Кужелева О. Политика продвижения брендов с учетом инновационных характеристик товарных категорий. - C. 296-306.
  39. Максимова Т. Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів. - C. 306-313.
  40. Рвачова І. Особливості формування моделі інтегрованої бази даних у сфері управління маркетинговою компетенцією підприємств. - C. 313-321.
  41. Сардак О. Розробка стратегічного портфеля в сфері управління персонал-маркетингом підприємств. - C. 321-331.
  42. Стельмащук Н. Маркетингові стратегії на продовольчому ринку. - C. 331-342.
  43. Богацький С. Особливості побудови маркетингових каналів просування оптових партій продукції підприємств. - C. 342-351.
  44. Інноваційно-інвестиційний розвиток

  45. Головінов О., Головінов М. Теорія і практичні аспекти розвитку ринку інновацій в Україні. - C. 352-361.
  46. Довгань С. Інноваційний потенціал підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. - C. 361-372.
  47. Соболєв В., Донець Л. Управління знаннями як конститутивна складова інноваційних перетворень в умовах стратегічних змін. - C. 372-378.
2013
№ 36
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського