Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2018/82(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бейліс Н. В. Особливості використання технічних засобів навчання на уроках німецької мови в другій половині ХХ століття в Україні. - C. 9-12.
  4. Горак В. В. Теоретичні аспекти реформування освітньої галузі України в умовах глобалізації. - C. 13-17.
  5. Жиров О. А. Розвиток народознавчих ідей у мистецько-педагогічній спадщині К. Василенка. - C. 18-22.
  6. Мелешко І. В. Визнання результатів неформальної освіти дорослих у Фінляндії: особливості і механізми. - C. 23-26.
  7. Петренко Л. М. Творчість Григорія Ващенка періоду еміграції – проблематика і головні ознаки. - C. 27-32.
  8. Рашина І. О. Організаційні засади підготовки вчителів початкових класів на Поділлі (1903–1917 рр.). - C. 33-36.
  9. Сорочинська О. А. Особливості залучення студентів-біологів до природоохоронної роботи під час біологічних навчально-польових практик (ретроспективний аналіз – друга половина ХХ ст.). - C. 36-40.
  10. Андрієць О. М. Розвиток мисленнєвої діяльності у процесі засвоєння дискурсного мовлення на уроках української мови у старших класах. - C. 41-44.
  11. Ковальова К. І., Богадьорова Л. М. Рефлексія як структурна одиниця уроку. - C. 45-48.
  12. Потамошнєва О. М. Використання системи вправ комунікативного характеру в роботі з розумово відсталими школярами на етапі удосконалення процесу породження мовлення. - C. 49-52.
  13. Мобиль Асланлы Гунтюрк Проблемы здорового образа жизни в работах Гасан бек Зардаби. - C. 53-59.
  14. Вороніна Г. Р. Розвиток професійної перспективи старшокласників у шкільній і позаурочній діяльності: міські технологічні школи Англії. - C. 60-64.
  15. Зубцова Ю. Є. Вплив вчителя початкових класів на формування толерантних стосунків в умовах інклюзивного навчання. - C. 65-68.
  16. Лісневська Н. В. Педагогічні умови створення здоров’язбережувального середовища в закладах дошкільної освіти. - C. 68-75.
  17. Рудківська Н. Л. Технологія формування синтаксичної будови мовлення в дітей старшого дошкільного віку в процесі гри. - C. 76-81.
  18. Сорочинська О. А., Павлюченко О. В., Халімончук Н. О. Режим дня як основа формування здоров’я та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку в курсі "Вікова фізіологія та валеологія". - C. 81-86.
  19. Волкова В. А., Худякова А. А. Роль позашкільних навчальних закладів у формуванні моральної відповідальності учнівської молоді. - C. 86-90.
  20. Бабаліч В. А., Голуб О. В. Плавання у фізичному вихованні студентів. - C. 91-95.
  21. Бордюг Н. С. Структурно-функціональна модель формування професійних компетентностей із моніторингу довкілля у фахівців екологічного спрямування. - C. 95-99.
  22. Брославська Г. М. Використання міжпредметних зв’язків під час вивчення фізики. - C. 99-102.
  23. Галущак І. Є. Технологічний підхід як чинник модернізації професійної підготовки майбутніх економістів. - C. 103-107.
  24. Денисенко Н. Г., Марчук С. С. Взаємозв’язок особистісного і діяльнісного підходів як гарантія формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 107-112.
  25. Дідур Н. А. Методика формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 112-117.
  26. Довгопола Л. І. Формування готовності в майбутніх учителів біології до застосування інтерактивних технологій. - C. 117-121.
  27. Єрко Г. І. Формування навичок медіаграмотності вчителів початкових класів при викладанні предмета "Я у світі": практичний аспект. - C. 122-127.
  28. Казанжи О. В. Формування здатності до міжкультурного спілкування майбутніх учителів початкових класів під час вивчення міфів та казок. - C. 128-131.
  29. Kalichak Yu. L. The peculiarities of professional training of preschool education experts in the USA. - C. 132-136.
  30. Ковтун О. М. Особливість формування світоглядної культури медичних працівників (медичних сестер) як вагомий чинник становлення культури особистості. - C. 136-141.
  31. Лавриш Ю. Е., Литовченко І. М. Організаційні моделі корпоративних університетів у Сполучених Штатах Америки. - C. 142-146.
  32. Лисак Л. К. Методика забезпечення курсу "Українська мова (за професійним спрямуванням)" електронними освітніми ресурсами. - C. 147-150.
  33. Maikovska V. I. World theory and practice of formation the entrepreneurial competence of young people. - C. 150-155.
  34. Perminova V. A. Context based learning and self-education as key elements of vocational training of students. - C. 156-160.
  35. Повстин О. В. Специфічні принципи підготовки фахівців у галузі безпеки людини до управлінської діяльності. - C. 161-166.
  36. Ребуха Л. З. Концептуальні основи фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій. - C. 166-170.
  37. Симоненко С. В. Порівняльний аналіз дескрипторів комунікативної компетентності в області вищої освіти національних рамок кваліфікацій європейських країн та України. - C. 171-175.
  38. Струк А. В. Формування лексико-народознавчої компетентності в професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів. - C. 176-179.
  39. Тішкова О. Ф. Професійний розвиток викладачів англійської мови в університетах Китаю (на прикладі Ханчжоуського педагогічного університету). - C. 180-186.
  40. Толочко С. В. Компетентність педагогів: порівняльна характеристика сучасного світового й вітчизняного досвіду. - C. 186-194.
  41. Шумило М. Ю. Сучасні тенденції в навчанні англійської мови за професійним спрямуванням у медичних закладах вищої освіти. - C. 194-198.
  42. Албул І. В. Життєві кризи: сутність, причини виникнення, соціальна допомога. - C. 199-203.
  43. Букач М. М. Реабілітаційні властивості ритму. - C. 204-210.
  44. Завалко А. М. Нормативно-правовий аспект інклюзивної освіти в Україні. - C. 211-214.
  45. Кальченко Л. В. Превенція соціального сирітства у територіальній громаді міста: соціально-філософське осмислення сутності поняття. - C. 215-221.
  46. Педорич А. В. Проблеми девіантної поведінки неповнолітніх та молоді в Україні. - C. 222-226.
  47. Дрожик Л. В. Використання технології розвитку критичного мислення в системі підвищення кваліфікації викладачів. - C. 227-230.
  48. Кунінець О. О. Особливості розвитку рухових здібностей у глухих дітей молодшого шкільного віку. - C. 230-235.
2018
Вип. 82(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського