Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2018/82(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць [Херсонського державного університету].- Херсон, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Бейліс Н. В. Особливості використання технічних засобів навчання на уроках німецької мови в другій половині ХХ століття в Україні. - C. 9-12.
- Горак В. В. Теоретичні аспекти реформування освітньої галузі України в умовах глобалізації. - C. 13-17.
- Жиров О. А. Розвиток народознавчих ідей у мистецько-педагогічній спадщині К. Василенка. - C. 18-22.
- Мелешко І. В. Визнання результатів неформальної освіти дорослих у Фінляндії: особливості і механізми. - C. 23-26.
- Петренко Л. М. Творчість Григорія Ващенка періоду еміграції – проблематика і головні ознаки. - C. 27-32.
- Рашина І. О. Організаційні засади підготовки вчителів початкових класів на Поділлі (1903–1917 рр.). - C. 33-36.
- Сорочинська О. А. Особливості залучення студентів-біологів до природоохоронної роботи під час біологічних навчально-польових практик (ретроспективний аналіз – друга половина ХХ ст.). - C. 36-40.
- Андрієць О. М. Розвиток мисленнєвої діяльності у процесі засвоєння дискурсного мовлення на уроках української мови у старших класах. - C. 41-44.
- Ковальова К. І., Богадьорова Л. М. Рефлексія як структурна одиниця уроку. - C. 45-48.
- Потамошнєва О. М. Використання системи вправ комунікативного характеру в роботі з розумово відсталими школярами на етапі удосконалення процесу породження мовлення. - C. 49-52.
- Мобиль Асланлы Гунтюрк Проблемы здорового образа жизни в работах Гасан бек Зардаби. - C. 53-59.
- Вороніна Г. Р. Розвиток професійної перспективи старшокласників у шкільній і позаурочній діяльності: міські технологічні школи Англії. - C. 60-64.
- Зубцова Ю. Є. Вплив вчителя початкових класів на формування толерантних стосунків в умовах інклюзивного навчання. - C. 65-68.
- Лісневська Н. В. Педагогічні умови створення здоров’язбережувального середовища в закладах дошкільної освіти. - C. 68-75.
- Рудківська Н. Л. Технологія формування синтаксичної будови мовлення в дітей старшого дошкільного віку в процесі гри. - C. 76-81.
- Сорочинська О. А., Павлюченко О. В., Халімончук Н. О. Режим дня як основа формування здоров’я та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку в курсі "Вікова фізіологія та валеологія". - C. 81-86.
- Волкова В. А., Худякова А. А. Роль позашкільних навчальних закладів у формуванні моральної відповідальності учнівської молоді. - C. 86-90.
- Бабаліч В. А., Голуб О. В. Плавання у фізичному вихованні студентів. - C. 91-95.
- Бордюг Н. С. Структурно-функціональна модель формування професійних компетентностей із моніторингу довкілля у фахівців екологічного спрямування. - C. 95-99.
- Брославська Г. М. Використання міжпредметних зв’язків під час вивчення фізики. - C. 99-102.
- Галущак І. Є. Технологічний підхід як чинник модернізації професійної підготовки майбутніх економістів. - C. 103-107.
- Денисенко Н. Г., Марчук С. С. Взаємозв’язок особистісного і діяльнісного підходів як гарантія формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 107-112.
- Дідур Н. А. Методика формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 112-117.
- Довгопола Л. І. Формування готовності в майбутніх учителів біології до застосування інтерактивних технологій. - C. 117-121.
- Єрко Г. І. Формування навичок медіаграмотності вчителів початкових класів при викладанні предмета "Я у світі": практичний аспект. - C. 122-127.
- Казанжи О. В. Формування здатності до міжкультурного спілкування майбутніх учителів початкових класів під час вивчення міфів та казок. - C. 128-131.
- Kalichak Yu. L. The peculiarities of professional training of preschool education experts in the USA. - C. 132-136.
- Ковтун О. М. Особливість формування світоглядної культури медичних працівників (медичних сестер) як вагомий чинник становлення культури особистості. - C. 136-141.
- Лавриш Ю. Е., Литовченко І. М. Організаційні моделі корпоративних університетів у Сполучених Штатах Америки. - C. 142-146.
- Лисак Л. К. Методика забезпечення курсу "Українська мова (за професійним спрямуванням)" електронними освітніми ресурсами. - C. 147-150.
- Maikovska V. I. World theory and practice of formation the entrepreneurial competence of young people. - C. 150-155.
- Perminova V. A. Context based learning and self-education as key elements of vocational training of students. - C. 156-160.
- Повстин О. В. Специфічні принципи підготовки фахівців у галузі безпеки людини до управлінської діяльності. - C. 161-166.
- Ребуха Л. З. Концептуальні основи фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій. - C. 166-170.
- Симоненко С. В. Порівняльний аналіз дескрипторів комунікативної компетентності в області вищої освіти національних рамок кваліфікацій європейських країн та України. - C. 171-175.
- Струк А. В. Формування лексико-народознавчої компетентності в професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів. - C. 176-179.
- Тішкова О. Ф. Професійний розвиток викладачів англійської мови в університетах Китаю (на прикладі Ханчжоуського педагогічного університету). - C. 180-186.
- Толочко С. В. Компетентність педагогів: порівняльна характеристика сучасного світового й вітчизняного досвіду. - C. 186-194.
- Шумило М. Ю. Сучасні тенденції в навчанні англійської мови за професійним спрямуванням у медичних закладах вищої освіти. - C. 194-198.
- Албул І. В. Життєві кризи: сутність, причини виникнення, соціальна допомога. - C. 199-203.
- Букач М. М. Реабілітаційні властивості ритму. - C. 204-210.
- Завалко А. М. Нормативно-правовий аспект інклюзивної освіти в Україні. - C. 211-214.
- Кальченко Л. В. Превенція соціального сирітства у територіальній громаді міста: соціально-філософське осмислення сутності поняття. - C. 215-221.
- Педорич А. В. Проблеми девіантної поведінки неповнолітніх та молоді в Україні. - C. 222-226.
- Дрожик Л. В. Використання технології розвитку критичного мислення в системі підвищення кваліфікації викладачів. - C. 227-230.
- Кунінець О. О. Особливості розвитку рухових здібностей у глухих дітей молодшого шкільного віку. - C. 230-235.
| 2018 | | Вип. 82(1)
|
|
|
|