Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/79(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць [Херсонського державного університету].- Івано-Франківськ, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Алиева С. С. О проектировании современного высшего образования и обучения в условиях глобализации. - C. 9-12.
- Біницька К. М. Організація системи шкільної початкової освіти в Угорщині (90-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.). - C. 13-18.
- Демченко Н. М., Філоненко О. С. Наукова та методична діяльність професорсько-викладацького складу кафедри педагогіки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя (2008 – 2017 роки) (до 95-річчя заснування кафедри). - C. 19-23.
- Калініченко Н. А. Становлення особистості в народній педагогіці. - C. 24-29.
- Клочко О. М. Організаційно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу в жіночих гімназіях північного сходу України (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 30-34.
- Могорита В. М. Писемне джерело як компонент шкільного підручника з історії України. - C. 35-39.
- Поп І. П. Cистема кваліфікації педагогічних кадрів на Закарпатті у 20 – 30 роках XX століття. - C. 40-44.
- Султанова Н. В. Розвиток форм, методів і засобів навчально-виховної роботи у школах-інтернатах в Україні (1956 – 1965 рр.). - C. 44-48.
- Трибулькевич К. Г. Провідні тенденції і суперечності вітчизняного студентського самоврядування у період авторитарної педагогіки з 1930 р. до 1955 р.. - C. 48-52.
- Черкашин С. В. Актуальність університетської концепції В. Фон Гумбольдта та її місце у сучасній системі університетської освіти України. - C. 53-57.
- Герасімова Т. Ю. Формування та вдосконалення навчально-пізнавальної компетентності учнів на уроках фізики. - C. 58-62.
- Гречишкіна І. А. Дидактична наочність як засіб навчання зв’язного мовлення в молодшому дошкільному віці. - C. 63-68.
- Костюшко В. І. Психологічні та психолінгвістичні передумови формування в іноземних студентів українськомовної лексикологічної компетентності. - C. 69-74.
- Майнаєв Ф. Я. Мобільні пристрої у вищій школі. - C. 75-78.
- Скакун Н. С. Психологічна природа творчого інтелекту. - C. 79-82.
- Шапошник А. М., Лазарєва Т. А. Зміст навчання основ хімічних технологій із використанням концептуальних структур понять. - C. 83-86.
- Андреєва М. О. Духотворчість майбутніх учителів у контексті розбудови інклюзивного освітнього простору. - C. 87-92.
- Бабаян Ю. О. Формування мотиваційної готовності студентської молоді до захисту вітчизни як педагогічна проблема. - C. 92-95.
- Надутенко О. Л. Художньо-естетичні цінності як засіб формування художньої культури учнів музичної школи. - C. 96-101.
- Полякова І. В., Єфименко Л. М. Особливості процесу виховання в педагогічних закладах вищої освіти: теоретичний аспект. - C. 101-105.
- Andrieiev A. M., Huliaieva T. V., Kulynych A. H. Self-educational activity of future teachers of physics in the system of their preparation for innovative pedagogical activities. - C. 106-113.
- Бакуменко Т. К. Мотивація як умова стимулювання до творчої діяльності майбутніх вихователів. - C. 114-117.
- Боса В. П. Обґрунтування педагогічних умов формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 117-120.
- Герасимова І. Г. Теоретичні основи ґендерного підходу до професійної підготовки майбутніх педагогів. - C. 121-125.
- Гончарук О. В. Дослідження стану підготовленості майбутніх учителів початкової школи до організації дозвіллєвої діяльності молодших школярів. - C. 126-130.
- Діденко Є. П. Критерії та показники сформованості дослідницької компетентності майбутніх товарознавців-експертів. - C. 131-134.
- Дяченко І. М. Колірна методика в навчанні: до проблеми активізації механізмів довгострокової пам’яті в студентів медичних закладів освіти. - C. 135-139.
- Жукевич І. П. Інформальна освіта як фактор трансформації сучасної освіти. - C. 140-144.
- Івершинь А. Г. Формування художньої культури особистості майбутніх вихователів дошкільної освіти в образотворчій діяльності. - C. 144-148.
- Кононенко Н. В. Модель управління якістю професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів у процесі підготовки у вищій школі. - C. 149-154.
- Кошук О. Б. Компетентнісний підхід в агроінженерній освіті: теоретико-методологічні позиції. - C. 154-159.
- Мосейчук Ю. Ю. Контент-аналіз зарубіжного досвіду професійної підготовки майбутніх учителів у контексті формування культури здоров’я. - C. 159-164.
- Ненько Ю. П. Концепція професійно орієнтованої комунікативної підготовки майбутніх офіцерів служби цивільного захисту. - C. 164-168.
- Осадча К. П. Філософські аспекти професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. - C. 169-173.
- Радзівілова І. А. Готовність майбутніх бортпровідників до професійної діяльності як психолого-педагогічне явище в науковій літературі. - C. 174-177.
- Рязанцева О. В. Готовність викладача до професійної діяльності в системі дистанційної освіти. - C. 178-181.
- Солошич І. О. Аналіз теоретичної й практичної розробленості проблеми підготовки майбутніх фахівців-екологів в аспекті формування їхньої науково-дослідницької компетентності. - C. 182-186.
- Удот В. Ф. Основні засади професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до взаємодії з родинами учасників бойових дій. - C. 187-191.
- Цуруль О. А. Методика організації та проведення тренінгів: особливості підготовки майбутніх учителів біології. - C. 192-198.
- Чорна І. І. Обґрунтування педагогічних умов формування професійної мобільності майбутніх економістів засобами іноземної мови у процесі навчання у вищому навчальному закладі. - C. 199-203.
- Шостаківська Н. М. Формування професійної мобільності майбутнього економіста у вищому навчальному закладі. - C. 203-206.
- Веретенко Т. Г., Денисюк О. М., Спіріна Т. П. Міжнародний досвід деінституалізації та реформування соціальних послуг. - C. 207-210.
- Онипченко О. І. Статеві девіації серед дітей і підлітків та засоби їх профілактики (кінець ХІХ – початок ХХ сторіччя). - C. 211-216.
- Сташук О. О. Соціально-педагогічні аспекти організації ранньої соціальної реабілітації в зарубіжних країнах. - C. 216-224.
- Жукова О. А. Особенности применения игровых технологий на разных этапах профессионалізации индивида. - C. 225-235.
- Карплюк С. О., Мінгальова Ю. І., Франовський А. Ц. Особливості технології взаємонавчання в процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 235-240.
- Сторожук С. Д. Проектна методика у навчанні академічного письма студентів мовних спеціальностей. - C. 241-244.
| 2017 | | Вип. 79(1)
|
|
|
|