Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2015/67<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пантюк М. П. Креативні основи професіограми вчителя як суб’єкта виховання (історичний аспект). - C. 10-16.
  4. Алтухов В. А. Взаємодія закладів дошкільного виховання та сім’ї в естетичному вихованні дітей на прикладі образотворчого мистецтва (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 16-20.
  5. Бабельчук О. І. Управління освітою: проблеми та перспективи (80-ті роки ХХ століття). - C. 20-23.
  6. Бєлан Г. В. До проблеми функціонування вітчизняної біорафістики у ІІ половині ХІХ ст. – початку ХХ ст.: теоретичний та прагматичний аспекти. - C. 24-28.
  7. Дацків І. Є. Професійна підготовка фахівців торгово-економічного напрямку в Ужгороді (1919-1939 рр.). - C. 28-34.
  8. Корецька Л. О. Соціально-педагогічний зміст становлення і розвитку жіночої освіти в умовах освітньо-виховного простору Півдня України другої половини ХІХ – початку ХХ століть. - C. 34-40.
  9. Ольга О. В. Внесок І. Тесленка (1908-1994) у розвиток просторової уяви школярів на уроках геометрії. - C. 40-47.
  10. Фізеші О. Й. Початкова школа як система: історіографія поняття. - C. 47-53.
  11. Ярова О. Б. Трансформація цілей початкової освіти в країнах Європейського Союзу на рубежі ХХ-ХХІ століть. - C. 53-60.
  12. Бігич О. Б. Лексичний складник лінгвосоціокультурної компетентності на уроках іспанської мови в початковій школі. - C. 62-68.
  13. Локшина О. І. Європейський вектор трансформації змісту початкової освіти в Україні. - C. 68-74.
  14. Васенко В. В. Підходи до організації аналітичної діяльності у графічній підготовці молодших школярів. - C. 74-80.
  15. Васильєва О. В. Організація інтерактивного навчання в початковій школі. - C. 80-85.
  16. Компаній О. В. Лінгвометодична робота з текстом у початковій школі. - C. 86-89.
  17. Куриленко Н. В. Критеріально-рівневий апарат діагностування сформованості екологічної компетентності учнів основної школи у навчанні фізики. - C. 89-95.
  18. Лимарєва Ю. М. Тренінг як засіб формування свідомого підходу до вивчення фізики. - C. 95-99.
  19. Марчій-Дмитраш Т. М. Дидактична гра як системотвірний метод організації навчальної діяльності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 100-105.
  20. Мельничук Ю. Ю. Способи вираження причинно-наслідкових зв'язків у мовленні учнів початкових класів. - C. 105-109.
  21. Мироненко О. В. Розвивальне спрямування роботи з дієсловом на уроках української мови в початкових класах. - C. 109-113.
  22. Павлик О. А. Дидактичні умови формування творчої особистості молодшого школяра на уроках української мови як другої. - C. 113-118.
  23. Перепьолка В. І. Формування естетичного світогляду учнів початкової школи на уроках української мови. - C. 118-123.
  24. Підборський Ю. Г. Педагогічні особливості розвитку мовлення молодших школярів. - C. 124-128.
  25. Пoкорна Л. М. Шляхи підвищення ефективності уроку англійської мови в початковій школі. - C. 128-132.
  26. Полєвікова О. Б. Аналіз підходів до розвитку діалогічного мовлення дошкільників. - C. 132-139.
  27. Співаковська Є. О., Фоменко Р. С. Базові принципи освіти Польщі. - C. 139-148.
  28. Ткаченко Л. В. Психолого-педагогічні особливості учнів молодших класів у процесі навчальної діяльності. - C. 148-152.
  29. Чжоу Цун Місце дослідницьких умінь у психолого-педагогічній літературі. - C. 153-156.
  30. Богуш А. М. Підготовка дітей до школи у вимірі дошкільної зрілості. - C. 158-163.
  31. Айзенбарт М. М. Результати порівняльної характеристики рівнів сформованості соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку. - C. 163-170.
  32. Анісімова О. Е. Педагогічна цінність режисерських ігор. - C. 170-175.
  33. Батрак Т. В. Сучасне мистецтво як засіб естетичного виховання студентів педагогічних вузів у позанавчальній діяльності. - C. 176-180.
  34. Галич Т. В. Вплив інформаційного середовища на систему "Батьки-дити". - C. 180-184.
  35. Іваниця Г. А. Успішне моделювання процесу становлення добродійності молодших школярів: концептуальна позиція. - C. 185-191.
  36. Кабельнікова Н. В. Особливості мовленнєвого дизонтогенезу у дітей першого року життя із пошкодженням центральної нервової системи. - C. 192-197.
  37. Лисевич О. В. Формування мистецької культури майбутнього вчителя початкових класів як важливої умови його творчого розвитку. - C. 197-201.
  38. Резнік Н. О. Особливості виховної діяльності сучасного класного керівника в умовах реалізації завдань національної концепції виховання. - C. 202-207.
  39. Селуянова М. В. Почуття відповідальності дітей молодшого шкільного віку. - C. 207-213.
  40. Старцева В. П. Проблема валеологічної культури у психолого-педагогічній літературі. - C. 213-216.
  41. Черепанова С. Б. Полікультурне виховання як процес формування толерантності засобами світового фольклору у дітей дошкільного віку. - C. 217-220.
  42. Андрієвський Б. М. Структурно-функціональна модель розвитку професійної майстерності викладача. - C. 222-228.
  43. Гончар О. В. Ціннісна педагогічна взаємодія як концепт сучасної дидактики вищої школи. - C. 228-232.
  44. Заболотська О. О. Іншомовна підготовка студентів немовних спеціальностей в умовах глобалізації. - C. 232-240.
  45. Княжева І. А. Сутність феномена "методична культура викладача вищої школи". - C. 240-245.
  46. Койчева Т. І. Призначення університетів у розвитку суспільства. - C. 245-250.
  47. Пальшкова І. О. Професійно-педагогічна культура майбутнього вчителя початкової школи: практико-орієнтований підхід. - C. 251-257.
  48. Пашко М. І. Розвиток творчого мислення учнів навчальних закладів фізико-технічного профілю у процесі підготовки до турніру юних фізиків. - C. 257-264.
  49. Суріна І. А. Соціальний образ студентів педагогічних спеціальностей вузів Поморського регіону Польщі. - C. 264-270.
  50. Скворцова С. О. Структурно-функціональна модель формування методичної компетентності майбутніх учителів у навчанні математики учнів початкових класів. - C. 270-276.
  51. Шарко В. Д. Магістерська робота як показник якості науково-дослідницької підготовки майбутніх фахівців. - C. 277-285.
  52. Яцула Т. В. Теоретичні підходи до визначення сутності особистісної взаємодії вчителя як його педагогічної компетентності. - C. 285-289.
  53. Архіпова І. С. Взаємодія викладача та студента у інформаційно-комунікаційному педагогічному середовищі. - C. 289-292.
  54. Бальоха А. С. Природознавча компетентність майбутнього вчителя початкової школи: теоретико-методичний аналіз. - C. 293-297.
  55. Ваколя Т. І. Проблема готовності майбутнього вчителя початкової школи до роботи з обдарованими учнями. - C. 298-302.
  56. Валуєва І. В. Сучасні аспекти навчання аудіювання майбутніх учителів початкової школи. - C. 302-307.
  57. Варга Л. І. Визначення сутності поняття "Комунікативна культура" в науковій літературі. - C. 307-311.
  58. Виговська С. В., Журба О. Р. Застосування методу проблемної лекції з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. - C. 311-315.
  59. Голінська Т. М. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування естетичного світосприймання дітей молодшого шкільного віку засобами живопису. - C. 316-320.
  60. Гриценко І. В., Борисенко Н. М. Синергетичний підхід до моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 320-326.
  61. Дендеренко О. О. Моделювання процесу підготовки суднового механіка як засіб реалізації компетентнісного підходу до навчання у морських ВНЗ. - C. 326-332.
  62. Денисенко В. В. Оптимізація взаємин викладача і студента як чинник становлення особистості майбутнього педагога. - C. 332-337.
  63. Дуднік А. О. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності. - C. 337-341.
  64. Еджиєс С. Емре Наукова інтерпретація сутності поняття "Професійно-комунікативна компетентність" у науковій літературі. - C. 341-344.
  65. Зичков А. К. Професійне становлення майбутніх учителів початкових класів у процесі формування стилю виховної діяльності. - C. 344-348.
  66. Калюжка Н. С. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання інноваційних технологій. - C. 349-354.
  67. Кравцова І. А. Особливості формування комунікативної компетенції майбутніх учителів початкових класів. - C. 354-361.
  68. Красюк Л. В. Формування культури педагогічного спілкування майбутніх учителів початкових класів у процесі позааудиторної роботи. - C. 361-366.
  69. Лаппо В. В. Педагогічні чинники розвитку духовно-ціннісної сфери особистості студента. - C. 366-370.
  70. Молчанова В. В. Практика застосування технології формування проектувальних умінь у майбутніх учителів початкової школи. - C. 370-376.
  71. Нагрибельна І. А. Наукові засади самостійної роботи у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи до навчання української мови. - C. 377-381.
  72. Онищенко І. В. Формування професійної мотивації як складова фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 382-386.
  73. Пермінова Л. А. Особливості контролю за успішністю навчання студентів. - C. 386-391.
  74. Погребняк І. Ф. Методичні прийоми викладання дисципліни "оптимізація діяльності підприємств енергетичної галузі". - C. 391-395.
  75. Порохнавець О. М. Наукова інтерпретація сутності поняття "національно-патріотична компетентність" в психолого-педагогічній літературі. - C. 395-399.
  76. Cергійчук О. М., Багно Ю. М. Формування професійної компетентності майбутніх учителів у процесі педагогічної практики. - C. 399-407.
  77. Сугейко Л. Г. Фахова підготовка майбутніх учителів початкових класів на лінгвокраїнознавчій основі. - C. 407-411.
  78. Черепаня Н. І. Взаємодія педагога і дітей як психолого-педагогічна проблема. - C. 411-416.
  79. Черненко Г. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до інноваційної діяльності. - C. 416-420.
  80. Швець Т. А. Готовності майбутнього вихователя до педагогічної діяльності як елемент професійної майстерності. - C. 420-424.
  81. Юрчук Ю. Ю. Формування основ професійної майстерності майбутнього вчителя початкових класів у процесі вивчення курсу "Сучасні інформаційні технології". - C. 424-430.
  82. Яковенко-Глушенкова Є. В. Система вправ для формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності в майбутніх учителів французької мови: вимоги та класифікація. - C. 430-436.
  83. Білоус А. А. Роль шкільного танцювального гуртка у процесі соцілізації дітей молодшого шкільного віку. - C. 438-442.
  84. Горлова А. В. До питання профілактики важковиховуваності молодших школярів. - C. 442-446.
  85. Дудник Н. А. Економічна соціалізація дітей дошкільного віку: сутність поняття. - C. 446-450.
  86. Краснова Н. П. Технології за функціональними напрямами діяльності соціального педагога. - C. 451-455.
  87. Марків В. М. Становлення професійної комунікативної культури студентів за спеціальністю "Соціальна педагогіка". - C. 456-459.
  88. Самойленко Н. І., Сембрат А. Л. Гендерна соціалізація учнів початкової школи як фактор формування гендерних уявлень. - C. 460-464.
  89. Владимирова А. Л. Сучасні форми організації позакласних заходів в початковій школі засобами фольк-арт-флешмобу. - C. 466-469.
  90. Гарапко В. І. Сучасний стан впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у підготовку вчителів початкової школи Великої Британії. - C. 470-475.
  91. Дон Н. Л. Проблеми і перспективи комп’ютеризації при підготовці кваліфікованих спеціалістів зі спеціальності "Нетрадиційні та відновлювані джерела енергії". - C. 475-478.
  92. Шандиба О. В. Методичні вимоги до складових інтегральних навчально-інноваційних систем. - C. 478-483.
  93. Якименко С. І. Впровадження інтегрованої технології в освітній процес школи І ступеня. - C. 483-488.
2015
Вип. 67
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського