Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2013/64<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гнізділова О. А. Діяльність української науково-педагогічної школи дошкільної лінгводидактики. - C. 10-15.
  4. Невмержицька О. В. Практичні аспекти реалізації аксіологічних ідей у західноукраїнському шкільництві першої половини ХІХ ст.. - C. 15-20.
  5. Нестеренко В. В. Передумови виникнення і розвитку заочної форми навчання. - C. 21-27.
  6. Бєлан Г. В. До питання про джерела біографічних досліджень в історико-педагогічній науці. - C. 28-31.
  7. Гуріч З. В. Становлення художньої освіти в навчальних закладах Півдня України сер. ХІХ – поч. ХХ ст.. - C. 31-35.
  8. Єсьман І. В. Педагогічна освіта батьків у науковому доробку О. Захаренка. - C. 35-39.
  9. Клевака Л. П. Організація підсумкового контролю навчальних досягнень учениць жіночих навчальних закладів полтавської губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 39-43.
  10. Кононенко А. М. До проблеми функціонування ляльки як соціокультурного феномена в історичній ретроспектві. - C. 44-47.
  11. Кузьо І. В. Навчальне кіно у вітчизняних педагогічних дослідженнях довоєнного періоду. - C. 47-50.
  12. Левашова В. М. Реалізація політехнічної освіти в процесі навчання природничих дисциплін (50-80-ті роки ХХ ст.). - C. 51-56.
  13. Мартиненко І. І. Роль театру у формуванні національної свідомості учнівської молоді Слобожанщини у ХІХ столітті. - C. 56-60.
  14. Мачнева О. М. Гігієнічні норми навчання як об’єкт наукових досліджень провідних учених середини ХХ століття. - C. 60-65.
  15. Німич Г. М. Історія діяльності позашкільних навчальних закладів на прикладі дитячо-юнацьких спортивних шкіл на початку 70-х рр. ХХ ст.. - C. 65-69.
  16. Сараєва О. В. Теорія дитячого колективу: історична реконструкція. - C. 69-74.
  17. Стеценко Н. М. Дитяча ручна праця як засіб формування творчої особистості: історична ретроспектива. - C. 74-79.
  18. Федосова І. В. Організація навчального процесу у вищій інженерно-технічній школі (1917–1920-х рр.). - C. 79-86.
  19. Пентилюк М. І., Гнаткович Т. Д. Психологічні засади компетентнісного підходу до вивчення синтаксису. - C. 88-94.
  20. Божко О. П. Сучасні підходи до формування текстотвірних умінь учнів під час вивчення синтаксису складного речення. - C. 94-100.
  21. Кучеренко І. А. Реалізація сучасних загальнодидактичних принципів на уроці української мови. - C. 100-105.
  22. Лещенко Г. П., Груба Т. Л. Концептуальний аналіз тексту як засіб формування мовної особистості учнів середніх класів. - C. 106-109.
  23. Мельничук Ю. Ю. Роль стилістичних умінь у формуванні комунікативної компетентності молодших школярів. - C. 109-113.
  24. Нежива Л. Л. Літературні напрями в змісті літературної освіти та шкільній практиці. - C. 113-119.
  25. Нищета В. А. Риторичні аспекти тексту. - C. 120-123.
  26. Окуневич Т. Г. Психолого-дидактичні засади формування мовленнєвої компетентності учнів на уроках морфології. - C. 124-129.
  27. Сенько І. С. Лінгвістичні основи формування словникового запасу учнів з урахуванням принципу наступності. - C. 129-132.
  28. Хоменко О. В. Формування словотвірних умінь в учнів основної школи. - C. 132-135.
  29. Федяєва В. Л. Провідні теоретичні підходи до вивчення сім’ї в контексті сімейної педагогіки. - C. 137-142.
  30. Богдан Є. В. Особливості підготовки учнів музичних шкіл до концертних виступів. - C. 142-149.
  31. Буракова Н. О. Педагогічні засади формування культури здоров’я в учнів загальноосвітньої школи. - C. 149-152.
  32. Граматюк О. В. Проблема розвитку творчої активності школярів у сучасній психолого-педагогічній науці. - C. 153-157.
  33. Ковнір О. І. Формування політичної культури морських курсантів у сучасних умовах революційної трансформації українського суспільства. - C. 157-162.
  34. Кравченко Т. В. До проблеми "складних питань" у педагогіці (методичний аспект). - C. 163-166.
  35. Малик Л. Б. Основні шляхи формування культури праці студентів технічних коледжів у сучасних умовах. - C. 166-170.
  36. Середня С. C. Фактори формування вольових якостей особистості, яка займається фізичною культурою та спортом. - C. 170-174.
  37. Юркова Т. Ф. Особливості організації естетичного виховання учнів засобами природи. - C. 175-179.
  38. Барбіна Є. С. Педагогічна майстерність у сучасній парадигмі освіти. - C. 181-185.
  39. Дроздова І. П. Типологія навчальних текстів для розвитку професійного мовлення студентів вищих навчальних закладів нефілологічного профілю. - C. 185-188.
  40. Яцула Т. В. Підходи до вдосконалення підготовки майбутніх учителів до виховної взаємодії зі школярами. - C. 189-192.
  41. Бабишена М. І. Професійно важливі якості – передумова і гарант успішної професійної діяльності майбутніх суднових офіцерів. - C. 192-198.
  42. Бардаков А. О. Педагогічна практика майбутніх учителів технологій: діалог особистостей. - C. 198-202.
  43. Бойван О. С. Проблема сутності гуманних особистісних якостей і необхідність їх формування у студентів навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації. - C. 202-208.
  44. Бойко К. Л. Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх судноводіїв. - C. 209-212.
  45. Бурдун В. В. Розвиток технічного мислення у майбутніх інженерів у процесі професійного навчання. - C. 212-217.
  46. Воробйова А. В. Умови досягнення точності риторичного дискурсу. - C. 217-220.
  47. Голотюк О. В. Особливості аудіювання у ВНЗ. - C. 220-225.
  48. Гуменюк Г. М., Польова Л. В. Необхідність вивчення компетентного підходу при професійній підготовці фахівців з туризму. - C. 225-229.
  49. Дружененко Р. С. Прагматичий аспект викладання лінгвістичного аналізу тексту. - C. 229-233.
  50. Дягилева О. С. Умови створення науково-дослідницького середовища у вищому морському навчальному закладі. - C. 233-238.
  51. Зацаринна В. В. Методична компетентність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя математики. - C. 238-242.
  52. Іванишин Г. Я. Рівні сформованості професійно зорієнтованого діалогічного мовлення в іноземних студентів медичних ВНЗ у процесі вивчення української мови. - C. 242-245.
  53. Каліш В. А, Собко В. О. Підготовка вчителя-словесника до роботи з текстом на когнітивно-комунікативній. - C. 245-249.
  54. Кісіль Л. М. Особливості проблемно-діалогічного навчання іноземних студентів. - C. 249-252.
  55. Княжева І. А. Проблема підготовки викладачів вищої школи до педагогічної діяльності в умовах магістратури в сучасних наукових дослідженнях. - C. 252-257.
  56. Койчева Т. І. Дослідження параметрів корпоративної культури викладачів університету. - C. 258-264.
  57. Корольова І. І. Особливості моніторингу освітнього процесу у вищій школі. - C. 264-268.
  58. Кузнецов С. В. Розвиток науково-методичної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти. - C. 268-273.
  59. Кулалаєва Н. В. Формування культури безпеки в сучасній професійній освіті. - C. 274-278.
  60. Ленюк Н. М. Роль автономії у самостійній навчальній діяльності студентів немовних спеціальностей з іноземної мови. - C. 279-283.
  61. Нагрибельна І. А. Готовність майбутніх учителів початкової школи до самостійної роботи в системі лінгводидактичної підготовки. - C. 283-286.
  62. Нестеренко О. А. Система інтерактивних вправ у навчанні іспанської мови як другої іноземної. - C. 287-292.
  63. Онищенко С. В. Умови та перспективи розвитку професійної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 292-297.
  64. Панішева О. В. Рівень готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю. - C. 297-303.
  65. Перегудова В. І. Розвиток умінь самоосвітньої діяльності майбутніх учителів технологій. - C. 303-307.
  66. Рощупкина О. А. Навчальний посібник з домашнього читання як засіб формування вмінь самостійної роботи студентів-іноземців. - C. 307-311.
  67. Савчак І. В. Педагогічні умови формування готовності майбутніх менеджерів туризму до діалогової комунікації у професійній діяльності. - C. 312-316.
  68. Сімоненко Л. Ю. Тест як засіб контролю сформованості методичної компетентності студентів-філологів. - C. 316-322.
  69. Скрябіна Т. О., Максименко Г. А. Застосування комунікативної методики в процесі викладання мов як шлях подолання кліпового мислення сучасної молоді. - C. 322-326.
  70. Сьомкін В. С., Ткаченко В. М. Формування пізнавальних компетенцій майбутніх учителів технологій у процесі вивчення фізики. - C. 326-331.
  71. Токарь Є. Б. Тестовий контроль з англійської мови в управлінні якістю підготовки майбутніх пілотів до ведення радіообміну. - C. 332-336.
  72. Файнман І. Б. Роль англомовної комунікації у процесі професійної підготовки майбутнього авіадиспетчера. - C. 336-340.
  73. Фатєєва Е. М. Управління центром довузівської підготовки як психолого-педагогічна проблема. - C. 341-344.
  74. Чабан Н. І. Формування побутового словникового запасу іноземних студентів у процесі адаптації до україномовного середовища. - C. 345-348.
  75. Черних І. О. Особливості використання методів навчання в процесі мовленнєвого розвитку студентів-медиків. - C. 348-352.
  76. Яцишин Н. П. Особливості навчання іноземної мови (англійської) як мови на спеціальності юридичного профілю в аспекті міжкультурної комунікації. - C. 352-356.
  77. Демченко І. І. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до засвоєння педагогічних засад інклюзивної освіти. - C. 358-364.
  78. Корецька Л. О. Соціальні інституції як детермінанти формування освітньо-виховного простору Півдня україни ІІ половини ХІХ – початку ХХ століть. - C. 364-369.
  79. Логвиновська Т. А. Генезис поняття "соціалізація" у зарубіжній та вітчизняній науковій думці. - C. 370-374.
  80. Тайхриб К. А. Сутнісні характеристики соціалізації студентів вищого навчального закладу. - C. 375-378.
  81. Устинова Н. В. Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі України. - C. 378-383.
  82. Барсук С. Л. Сучасні підходи та принципи навчання англійської мови студентів вищих навчальних закладів. - C. 385-390.
  83. Благун Н. М. Наукові підходи до розроблення соціально-управлінських рішень у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 390-396.
  84. Буянов П. Г. Дистанційна освіта в системі неперервної професійної освіти. - C. 396-399.
  85. Дідук-Ступ’як Г. І. Навчальний потенціал інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови в основній школі. - C. 399-403.
  86. Лихачова К. М. Особливості використання мультимедійної презентації у процесі формування правильності мовлення студентів-економістів. - C. 403-406.
  87. Сугейко Л. Г. Використання інтерактивних технологій під час вивчення української мови студентами ВНЗ. - C. 407-410.
2013
Вип. 64
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського