Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Екон./2017/260<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Економіка, аграрний менеджмент, бізнес
Economika, agrarnyi menedgment, bisnes

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Szwacka-Mokrzycka J. Role of marketing in food economy development strategies. - C. 7-15.
  4. Jasiulewicz A., Jakubik A. Lifestyle segmentation of internet users. - C. 16-24.
  5. Барилович О. М. Ціноутворення на продукцію сільського господарства в умовах ринку. - C. 25-32.
  6. Бурова О. Б. Сучасний стан державного фінансування сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів в Україні. - C. 33-40.
  7. Буряк Р. І. Дослідження та прогнозування кон’юнктури ринку продукції птахівництва України. - C. 41-53.
  8. Гальчинська Ю. М., Наливайко І. О. Маркетингові дослідження ринку тваринницької продукції в Україні. - C. 54-64.
  9. Гапоненко Т. М. Аналіз застосування основних інструментів комплексу маркетингу на переробному підприємстві. - C. 64-75.
  10. Герасименко Н. А., Якубович В. А. Міжнародний досвід реформування системи агрострахування. - C. 75-80.
  11. Гнатенко Є. Ю. Особливості функціонування сільськогосподарського виробництва в контексті інноваційного розвитку. - C. 80-91.
  12. Grechukha А. О. Analysis activities of dairy market enterprises. - C. 91-100.
  13. Гриценко А. С. До питання ефективності виробництва цукрових буряків на сільськогосподарських підприємствах. - C. 100-108.
  14. Діченко А. Л. Визначення стратегічних пріоритетів розвитку маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств. - C. 108-121.
  15. Доронін А. В. Удосконалення маркетингової політики цукрових заводів. - C. 122-130.
  16. Єрмаков О. Ю., Личук Л. І. Розвиток трудового потенціалу сільськогосподарських підприємств на засадах компетентнісного підходу. - C. 130-143.
  17. Жуковський М. О. Управління формуванням та розвитком конкурентоспроможного потенціалу сільськогосподарських підприємств. - C. 143-152.
  18. Завальнюк К. С. Тенденції розвитку агроформувань України та інтеграційних процесів в аграрній сфері. - C. 152-162.
  19. Кальний С. П. Е-сценарій навчання як засіб організації навчально-операціональної взаємодії учасників дорадчого процесу у сфері реалізації інноваційних програм. - C. 162-169.
  20. Коробенко Р. І. Теоретичні засади формування економічного потенціалу сільських територій. - C. 169-178.
  21. Костюк Т. О. Аналіз сучасних підходів оцінки рівня економічної безпеки країни. - C. 178-188.
  22. Кулик В. О. Теоретичні аспекти формування економічної самодостатності сільського соціуму. - C. 188-197.
  23. Ларіна Я. С., Цимбалюк К. А. Соціально-етичний маркетинг як засіб забезпечення конкурентоспроможності агропромислових підприємств. - C. 197-208.
  24. Луцій К. М. Чинники, що впливають на розвиток відносин у процесі спільної діяльності підприємств-партнерів. - C. 209-218.
  25. Луцій О. П. Теоретичні підходи до інноваційної діяльності підприємств агропромислового комплексу. - C. 219-227.
  26. Мельниченко В. В. Методичні засади визначення біоенергетичного потенціалу сільськогосподарських підприємств. - C. 228-236.
  27. Міщенко І. А. Управлінські чинники забезпечення конкурентоспроможності продукції АПК. - C. 236-242.
  28. Морозюк Н. В. Методика визначення рівня самодостатності територіальних громад. - C. 242-250.
  29. Невесенко А. В. Парадигмальний погляд на сталий розвиток економіки в умовах екологічних викликів. - C. 250-258.
  30. Ovcharyk Z. D. Accounting for stocks: international practice and domestic experience. - C. 258-266.
  31. Плотнікова М. Ф. Публічне управління в системі розвитку територіальних громад. - C. 266-278.
  32. Плотнікова М. Ф., Присяжнюк О. Ф. Гештальтний підхід в управлінні споживчими перевагами. - C. 279-287.
  33. Рафальська В. А. Місце орендодавців земельних паїв у системі аграрного маркетингу. - C. 287-296.
  34. Руденко М. М. Особливості комплексу маркетингу птахівничих підприємств. - C. 297-305.
  35. Рябчик А. В., Сліпуха Т. В. Теоретичні засади формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу. - C. 306-315.
  36. Слюсар С. Т. Формування самодостатніх громад – найважливіше завдання реформи місцевого самоврядування. - C. 315-325.
  37. Stadnyk V. P. Current status and trends of food market. - C. 325-332.
  38. Сухар С. В. Економічна ефективність вирощування нагідок лікарських в умовах лісостепу. - C. 332-338.
  39. Талавиря О. М. Особливості формування стратегії розвитку підприємств. - C. 339-347.
  40. Тимошенко М. М. Інноваційна складова у підготовці молодших спеціалістів як важливий економічний чинник сталого розвитку сільських територій та самозайнятості населенння. - C. 348-356.
  41. Федорова Н. Є. Еволюція ролі комунікаційної компоненти в концепціях маркетингу. - C. 357-366.
  42. Шарковська С. В. Теоретичні засади розвитку ринку соняшнику в Україні. - C. 367-374.
2017
Вип. 260

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського