Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69802/2013/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет" : всеукр. наук. зб..- Донецьк. Сер., Педагогіка, психологія і соціологія- Титул.
- Зміст.
Розділ І Теорія та історія освіти
- Горбильова О. В. Розуміння поняття "обдарованість" в працях Індійських науковців. - C. 6-10.
- Горлова Е. В. История преподавания латинского языка в Украине (конец XVI – первая половина XVII вв.). - C. 10-14.
- Кабак Ю. В. До проблеми планування підготовки інженерів-будівельників в Україні у другій половині ХХ століття. - C. 14-18.
- Кательницька М. О. Теоретичні підходи до визначення навчального середовища як педагогічного явища. - C. 18-22.
- Ковальов А. В. Оцінка якості навчально-виховного процесу у ВУЗі. - C. 22-26.
- Кожевников В. М. Теоретико-методологічні основи оптимізації педагогічного процесу вищого навчального закладу. - C. 26-29.
- Кульчицька Я. М. Проблема виділення видів дитячої обдарованості у Канаді. - C. 30-32.
- Лелеко В. В. Сутність та ознаки інноваційних технологій. - C. 32-36.
- Перепадя Д. О. Стимули розвитку обдарованості дітей у Китаї. - C. 36-40.
- Приходченко К. І., Люріна Т. І. Болонська система навчання в історичному аспекті розвитку. - C. 40-46.
Розділ ІІ Теорія і методика професійної освіти
- Батіщева М. Р. Актуальність дослідження професійної підготовки спортсменів з особливими потребами в університетах спортивного профілю. - C. 47-50.
- Бартків О. А. Формування гуманістичного ідеалу майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки. - C. 50-54.
- Бєлова Ю. Ю. Визначення критеріїв аналізу існуючих методичних систем підготовки інженера до проектувальної діяльності. - C. 54-61.
- Бойко В. Н. Содержание понятия "практическая направленность личности будущего инженера". - C. 61-64.
- Бойко О. О. Удосконалення навчальної програми підготовки майбутнього учителя фізичної культури на заняттях зі спортивних ігор. - C. 65-69.
- Вовк О. І. Особливості побудови моделі формування комунікативно-когнітивної компетентності студентів-філологів. - C. 70-75.
- Гильманова Р. Р. О бинарности компетентностного и гуманитарного подходов в свете модернизации современного высшего технического образования. - C. 75-80.
- Гіровська І. В. Основні тенденції розвитку інноваційної інженерної освіти в Україні. - C. 80-84.
- Горбильова О. В., Борщ. І. В. Аналіз теоретико-методологічних підходів до підготовки інженерів в Україні. - C. 84-89.
- Горчакова І. А. Особливості підготовки майбутніх економістів-кібернетиків з огляду на специфіку майбутньої професійної діяльності. - C. 90-95.
- Данилюк С. С. Статистичний аналіз результатів констатувального експерименту із виявлення передумов для використання інтернет-технологій у навчальному процесі й визначення рівня мотивації майбутніх філологів до вивчення іноземних мов із використанням інтернет-технологій. - C. 95-103.
- Кабанець М. М. Методологічні засади формування інформаційної культури майбутніх інженерів в процесі професійної підготовки. - C. 104-107.
- Капацина Н. Н. Методология инженерного образования и современность. - C. 107-112.
- Кононец Н. В. Метод проектів при ресурсно-орієнтованому навчанні дисциплін комп’ютерного циклу студентів економічних спеціальностей аграрного коледжу. - C. 113-117.
- Костюченко М. П. Низхідне дидактичне проектування динамічних паралельних модульних структур навчального матеріалу з охорони праці. - C. 117-123.
- Кочина Л. А. Структура професійної комунікативної компетентності економіста. - C. 123-127.
- Кошелева Н. Г. Теоретико-методологічні засади інноваційної фахової підготовки майбутніх економістів у ВНЗ. - C. 127-131.
- Ларионова А. С. Формирование модели личности специалиста в процессе обучения в вузе. - C. 131-135.
- Лебедєва І. А. Використання можливостей педагогічної діагностики у післядипломній освіті вчителів математики. - C. 135-142.
- Мерхелевич Г. В. Структура готовності викладачів вищого медичного навчального закладу до організації навчального процесу іноземною мовою та особливості її формування як системи. - C. 142-150.
- Оніпко В. В. Професійно-педагогічна програма дослідження готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до роботи у профільній школі. - C. 150-159.
- Палієнко А. М. Концептульні основи семіотичного аналізу медіатексту. - C. 159-163.
- Піскурська Г. В. Плюрилінгвізм як фактор модернізації професійної підготовки у ВТНЗ. - C. 163-167.
- Погребняк О. І. Сучасні тенденції формування діагностико-прогностичної компетентності майбутнього фахівця медичної галузі. - C. 167-171.
- Попова О. В. Педагогічні умови формування іншомовної культури майбутніх менеджерів. - C. 171-175.
- Санжарова Г. Ф. Психолого-педагогические условия реализации творческого потенциала одаренных студентов – будущих преподавателей иностранных языков: самоактуализация в профессиональной деятельности. - C. 175-179.
- Скирда А. Є., Адарюкова Л. Б. Гуманітарізація системи вищої технічної освіти України: її ціль, задачі та принципи впровадження. - C. 179-183.
- Скирда А. Є., Романько В. В Аналіз системи підготовки інженерів в Україні: цілі та задачі. - C. 184-188.
- Сорокіна Г. Ю. Професійна підготовка майбутнього фахівця в межах компетентнісно орієнтованої освіти. - C. 188-191.
- Стефаненко П. В. Концептуальний підхід до формування компетентнісної моделі військових фахівців в період становлення інформаційного суспільства. - C. 191-196.
- Халаджи Ю. В. Акутальні проблеми гуманітарної освіти в процесі підготовки майбутніх фахівців технічного профіля в ВНЗ. - C. 196-200.
- Шавлак Л. В., Буяновская Н. И. К вопросу о формировании профессиональной компетенции иностранных студентов в техническом вузе. - C. 201-204.
Розділ ІІІ Соціальна педагогіка
- Скляр П. П., Мальцева Т. Є. Поле суб’єктного розвитку майбутніх фахівців у системі гуманізації вищої освіти. - C. 205-210.
Розділ ІV Теорія і методика навчання
- Гречаниченко Л. В., Матулевська Н. П. Удосконалення знань про наукову фразеологію у студентів економічних спеціальностей. - C. 211-215.
- Єщенко Т. А. Роль тексту і дискурсу у формуванні професійного мовлення студентів технічних спеціальностей. - C. 215-221.
- Маловичко К. А. Дидактична модель диференційованого навчання майбутніх інженерів англійського діалогічного мовлення у вищих технічних навчальних закладах з використанням комп’ютерної програми. - C. 221-226.
- Тарабаева И. В. К вопросу о межпредметной координации на этапе введения дисциплины "Основы информатики и вычислительной техники" на подготовительном факультете для иностранных студентов. - C. 226-229.
Розділ V Теорія і практика виховання
- Горпинченко Г. В., Приходченко К. І. Творча спрямованість учителів початкових класів на художньо-конструкторську діяльність. - C. 230-234.
- Десятник К. В. Педагогічні умови ефективної взаємодії сім’ї і школи у вихованні духовності молодших школярів. - C. 234-239.
- Клочко И. А. Культура общения преподавателя и студентов как актуальный вопрос образования. - C. 239-244.
- Медведєва О. Р. Естетичне виховання студентів педагогічних ВНЗ. - C. 244-247.
Розділ VІ Теорія і методика управління освітою
- Алфімов Д. В. Організація учнівського самоврядування: досвід і проблеми. - C. 248-252.
- Камозіна Н. В. Самоврядування ліцею самоуправління Парижу. - C. 252-257.
- Куркчі Є. К. Організація підготовки майбутніх керівників навчальних закладів в університетах Німеччини. - C. 257-262.
- Мартинець Л. А. До питання про атестацію керівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 262-266.
- Сас Н. М. Аналіз можливостей існуючих моделей навчання в галузі інноваційного управління для професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів. - C. 266-271.
Розділ VІІ Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- Деордиця Ю. С., Берьозкіна І. А. Педагогічні основи організації контролю знань з використанням інформаційних технологій. - C. 272-275.
- Кушніренко О. М. Професійна підготовка майбутніх інженерів-гірників із застосуванням комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання. - C. 276-279.
- Нетьосов С. І., Нетьосова С. Ф. Інформаційно-комунікаційні технології у системі позакласної роботи вчителя історії. - C. 279-285.
Розділ VІІІ Психологія
- Орищин Л. С. Нереалістичний оптимізм при плануванні майбутнього сучасної молоді. - C. 286-291.
| 2013 | | № 1 (13)
|
|
|
|