Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2022/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Аніщенко В., Морозов С. Формування готовності офіцерів до військово-професійної діяльності: ціннісно-смисловий аспект. - C. 6-21.
- Базильчук В., Солтик І. Досвід розвитку рухової активності студентів в освітніх середовищах польських закладів вищої освіти. - C. 22-38.
- Basaraba I., Lemeshko O. Practical training of future border guards: foreign communication at border crossing points. - C. 39-58.
- Беньковська Н. Особливості професійної діяльності та змісту підготовки офіцерів військово-морських сил Збройних Сил України. - C. 59-70.
- Білявець С., Руденко Л. Особливості моніторингу якості підготовки майбутніх офіцерів щодо контролю за організацією та веденням військового господарства у прикордонних підрозділах. - C. 71-86.
- Боровик Л., Боровик О., Діденко О., Сорока А. Оцінка ефективності реалізації перспективних моделей освітньої підготовки персоналу Державної прикордонної служби України: змістовний аспект. - C. 87-131.
- Вінтюк Ю. Особливості формування професійної компетентності майбутніх фахових психологів у процесі позааудиторної діяльності. - C. 132-151.
- Гнидюк О. Результати аналізу фізичної підготовки курсантів в умовах традиційної системи навчання на тактичному рівні військової освіти. - C. 152-165.
- Горпинич П., Сєрбін М. Особливості побудови програми навчання для курсантів четвертого курсу на кафедрі вогневої та тактико-спеціальної підготовки Національної академії Державної прикордонної служби України. - C. 166-179.
- Діденко О., Козубцов І. Професійні вимоги до офіцерського складу сил сектору безпеки та оборони. - C. 180-197.
- Заболотнa О. Сучасний досвід підготовки керівного складу європейських прикордонних відомств з питань аналізу і профілювання ризиків. - C. 198-216.
- Zabolotnyi S., Reznik O. Firearms training as a part of the professional training of the Ukrainian border guard agency personnel. - C. 217-231.
- Kalyniuk N., Lemeshko O. Training of the national security masters: english for specific purposes. - C. 232-246.
- Калинюк Н., Лемешко О. Дослідження необхідності інтеграції ґендерних питань в освітній процес. - C. 247-267.
- Кусяк Л. Особливості формування ґендерної культури майбутніх офіцерів-прикордонників у контексті європейської та євроатлантичної інтеграції. - C. 268-290.
- Лазаренко Н., Гуревич Р., Опушко Н., Гордійчук Г., Кобися В. Підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності засобами цифровізації. - C. 291-315.
- Левчук Н. Особливості підготовки курсантів-прикордонників до організації військового (корабельного) господарства із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 316-332.
- Литвинова С., Лупаренко Л. Оцінювання 3d-моделей доповненої реальності у навчальній друкованій продукції. - C. 333-355.
- Макогончук Н., Романишина Л. Теоретичні аспекти громадянського виховання майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 356-369.
- Макогончук Н., Романишина Л. Методика формування позитивного іміджу Державної прикордонної служби України через сучасні медіа. - C. 370-386.
- Мальцев А., Залож В., Глуздань О. Педагогічні аспекти підготовки управлінського персоналу органу Державної прикордонної служби України до ефективної професійної діяльності. - C. 387-402.
- Невзоров Р. Деякі методологічні особливості вибору апарату експериментального дослідження фахової готовності до бойових польотів майбутніх льотчиків тактичної авіації. - C. 403-415.
- Пастушок Т. Взаємопоєднуваність основних принципів формування комунікативної культури майбутнього диригента оркестрового колективу. - C. 416-428.
- Потапчук Т., Клепар М., Мірошніченко В. Наукові погляди на формування естетичного смаку майбутніх педагогів. - C. 429-441.
- Потапчук Т. , Онищук В. , Мірошніченко В. Формування комунікативної культури майбутніх педагогів: аналіз результатів експериментального дослідження. - C. 442-455.
- Самарук Н. Використання інформаційних технологій у процесі розв’язування математичних задач з економічним змістом. - C. 456-473.
- Сверлюк Я., Сверлюк Л., Грубі Т. Феномен професійної я-концепції майбутнього диригента оркестрового колективу. - C. 474-485.
- Торічний О. Модель формування управлінської компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 486-500.
- Торічний О. Підготовка до проєктної діяльності як засіб забезпечення професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 501-521.
- Федоренко О., Мірошніченко А. Розвиток професійної компетентності фахівців прикордонної служби засобами дистанційного навчання. - C. 522-536.
- Khamaziuk O., Bloshchynskyi I. Comparative analysis of the training of low-ranking border guards in educational institution of Slovakia and Ukraine. - C. 537-552.
- Чорпіта М. Особливості опрацювання літературних джерел під час підготовки до різних видів занять із загальної тактики. - C. 553-564.
- Чудик А., Мозолев О. Індивідуальна фізична підготовка курсантів в умовах воєнного стану. - C. 565-577.
- Шафорост С., Головня С. Аналіз системи підготовки фахівців автомобільного та бронетанкового забезпечення у Державній прикордонній службі України. - C. 578-595.
| 2022 | | № 3 (30)
|
|
|
|