Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2022/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України
.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адамчук Ю. Теоретичні основи формування готовності молодших інспекторів прикордонної служби до професійної діяльності у пунктах пропуску для міжнародного сполучення. - C. 6-23.
  4. Аніщенко В., Галімов А., Руденко Л., Івашкова Т. Формування готовності до службово-професійної діяльності офіцерських кадрів сектору безпеки і оборони. - C. 24-43.
  5. Базильчук В. Оцінка поінформованості студентів про роль рухової активності у життєдіяльності молоді. - C. 44-54.
  6. Білик В. Зміст і структура дисципліни "Пакети прикладних програм”. - C. 55-66.
  7. Білявець А. Сутність, структура та зміст професійної компетентності молодших інспекторів прикордонної служби. - C. 67-84.
  8. Bhinder N., Demyanyuk Yu., Kravchenko O. Peculiarities of forming future security and defense sector officers’ social and communicative competence. - C. 85-97.
  9. Вінтюк Ю. Розробка навчального курсу "Психологічні служби у різних організаціях” для студентів-психологів. - C. 98-111.
  10. Гащук І., Трасковецька Л., Боровик Л. Порівняльний аналіз та обґрунтування вибору програмних засобів для організації дистанційного навчання здобувачів вищої освіти. - C. 112-124.
  11. Гнидюк О. Зміст і особливості професійної та фізичної підготовки офіцерів збройних сил Франції. - C. 125-137.
  12. Голярдик Н., Гевко О., Макогончук Н. Дистанційні платформи для навчання і саморозвитку здобувачів вищої освіти на заняттях з "Української мови за професійним спрямуванням” під час воєнного стану. - C. 138-151.
  13. Грузевич Т., Ставицький О., Потапчук Т. Результати дослідно-експериментальної роботи з громадянського виховання учнів старших класів загальноосвітнього навчального закладу. - C. 152-171.
  14. Гуржій А., Яцишин А., Лупаренко Л. Концепт і генеза поняття "онлайн енциклопедія” на сторінках вітчизняної наукової літератури. - C. 172-191.
  15. Діденко О., Ворохобіна Д. Особливості змісту поняття "лідерська компетентність майбутніх фахівців з навігації та управління судном”. - C. 192-207.
  16. Діденко О., Костюченко М. Лідерська компетентність як предмет наукових досліджень. - C. 208-221.
  17. Жаровська О., Цвяк Л. Роль самовиховання у структурі громадянського виховання старшокласників на основі національних традицій. - C. 222-233 .
  18. Житомирська Т. Технічна культура майбутніх менеджерів морської галузі. - C. 234-251.
  19. Жур’ян В. Розвиток екологічної компетентності у майбутніх судноводіїв. - C. 252-271.
  20. Заболотний С., Резнік О. Актуальні проблеми викладання дисципліни "Вогнева підготовка” в аспектах використання прикордонниками вогнепальної зброї. - C. 272-283 .
  21. Завидович В. Аналіз сучасних трансформацій комунікативних стратегій у процесі розвитку комунікативної компетентності офіцерів-прикордонників – майбутніх керівників. - C. 284-297.
  22. Кравчук В. Перспективи підготовки молодших спеціалістів (бакалаврів) тилу в системі Державної прикордонної служби України. - C. 298-316.
  23. Красносілецький Д. Тенденції пізнання основ археології в позаурочний час: теорія, практика, законодавчі застереження. - C. 317-330.
  24. Кудла М. Професійний практикум як метод управління самоосвітою у процесі професійної підготовки. - C. 331-341.
  25. Левчук Н. Підготовка курсантів вищого військового навчального закладу Державної прикордонної служби України до здійснення логістичного забезпечення прикордонного підрозділу. - C. 342-359.
  26. Матеюк О., Єфремова О., Дячук А., Казімірова Л., Шевченко С. Науково-методичні та організаційні засади проведення загальноекологічної навчальної практики за технологіями дистанційного навчання. - C. 360-383.
  27. Мельніков А., Рефель В., Токовенко О. Управління розвитком фізичних якостей у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 384-398.
  28. Мороз Н., Грішко-Дунаєвська В., Петраш А., Бец І., Бец Ю., Калинюк Н. Упровадження сучасних підходів до професійної іншомовної підготовки офіцерів-прикордонників: досвід США. - C. 399-414.
  29. Moskalenko O. Formation of social-communicative competence of future officers as a pedagogical problem. - C. 415-425.
  30. Назаренко Н., Ісламова О. Особливості навчання майбутніх офіцерів- прикордонників письмового перекладу. - C. 426-442.
  31. Осередчук О. Cутнicть i cтpуктуpa понять "якість”, "якість освіти”, "моніторинг”, "моніторинг в освіті”, "моніторинг якості вищої освіти”. - C. 443-460.
  32. Райко В., Мацишин М., Мірошніченко В. Використання тренінгових технологій для формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 461-473.
  33. Саган В. Методика впровадження педагогічних умов формування професійної готовності майбутніх офіцерів до ведення військового (корабельного) господарства у підрозділах Державної прикордонної служби України. - C. 474-503.
  34. Сопівник І., Лазоренко О. Громадянське виховання старшокласників як чинник їх професійної орієнтації. - C. 504-515.
  35. Тріфаніна Л., Мірошніченко В., Дияк В. Методичні аспекти формування готовності молодших інспекторів прикордонної служби до професійної діяльності. - C. 516-528.
2022
№ 2 (29)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського