Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2022/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Адамчук Ю. Теоретичні основи формування готовності молодших інспекторів прикордонної служби до професійної діяльності у пунктах пропуску для міжнародного сполучення. - C. 6-23.
- Аніщенко В., Галімов А., Руденко Л., Івашкова Т. Формування готовності до службово-професійної діяльності офіцерських кадрів сектору безпеки і оборони. - C. 24-43.
- Базильчук В. Оцінка поінформованості студентів про роль рухової активності у життєдіяльності молоді. - C. 44-54.
- Білик В. Зміст і структура дисципліни "Пакети прикладних програм”. - C. 55-66.
- Білявець А. Сутність, структура та зміст професійної компетентності молодших інспекторів прикордонної служби. - C. 67-84.
- Bhinder N., Demyanyuk Yu., Kravchenko O. Peculiarities of forming future security and defense sector officers’ social and communicative competence. - C. 85-97.
- Вінтюк Ю. Розробка навчального курсу "Психологічні служби у різних організаціях” для студентів-психологів. - C. 98-111.
- Гащук І., Трасковецька Л., Боровик Л. Порівняльний аналіз та обґрунтування вибору програмних засобів для організації дистанційного навчання здобувачів вищої освіти. - C. 112-124.
- Гнидюк О. Зміст і особливості професійної та фізичної підготовки офіцерів збройних сил Франції. - C. 125-137.
- Голярдик Н., Гевко О., Макогончук Н. Дистанційні платформи для навчання і саморозвитку здобувачів вищої освіти на заняттях з "Української мови за професійним спрямуванням” під час воєнного стану. - C. 138-151.
- Грузевич Т., Ставицький О., Потапчук Т. Результати дослідно-експериментальної роботи з громадянського виховання учнів старших класів загальноосвітнього навчального закладу. - C. 152-171.
- Гуржій А., Яцишин А., Лупаренко Л. Концепт і генеза поняття "онлайн енциклопедія” на сторінках вітчизняної наукової літератури. - C. 172-191.
- Діденко О., Ворохобіна Д. Особливості змісту поняття "лідерська компетентність майбутніх фахівців з навігації та управління судном”. - C. 192-207.
- Діденко О., Костюченко М. Лідерська компетентність як предмет наукових досліджень. - C. 208-221.
- Жаровська О., Цвяк Л. Роль самовиховання у структурі громадянського виховання старшокласників на основі національних традицій. - C. 222-233 .
- Житомирська Т. Технічна культура майбутніх менеджерів морської галузі. - C. 234-251.
- Жур’ян В. Розвиток екологічної компетентності у майбутніх судноводіїв. - C. 252-271.
- Заболотний С., Резнік О. Актуальні проблеми викладання дисципліни "Вогнева підготовка” в аспектах використання прикордонниками вогнепальної зброї. - C. 272-283 .
- Завидович В. Аналіз сучасних трансформацій комунікативних стратегій у процесі розвитку комунікативної компетентності офіцерів-прикордонників – майбутніх керівників. - C. 284-297.
- Кравчук В. Перспективи підготовки молодших спеціалістів (бакалаврів) тилу в системі Державної прикордонної служби України. - C. 298-316.
- Красносілецький Д. Тенденції пізнання основ археології в позаурочний час: теорія, практика, законодавчі застереження. - C. 317-330.
- Кудла М. Професійний практикум як метод управління самоосвітою у процесі професійної підготовки. - C. 331-341.
- Левчук Н. Підготовка курсантів вищого військового навчального закладу Державної прикордонної служби України до здійснення логістичного забезпечення прикордонного підрозділу. - C. 342-359.
- Матеюк О., Єфремова О., Дячук А., Казімірова Л., Шевченко С. Науково-методичні та організаційні засади проведення загальноекологічної навчальної практики за технологіями дистанційного навчання. - C. 360-383.
- Мельніков А., Рефель В., Токовенко О. Управління розвитком фізичних якостей у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 384-398.
- Мороз Н., Грішко-Дунаєвська В., Петраш А., Бец І., Бец Ю., Калинюк Н. Упровадження сучасних підходів до професійної іншомовної підготовки офіцерів-прикордонників: досвід США. - C. 399-414.
- Moskalenko O. Formation of social-communicative competence of future officers as a pedagogical problem. - C. 415-425.
- Назаренко Н., Ісламова О. Особливості навчання майбутніх офіцерів- прикордонників письмового перекладу. - C. 426-442.
- Осередчук О. Cутнicть i cтpуктуpa понять "якість”, "якість освіти”, "моніторинг”, "моніторинг в освіті”, "моніторинг якості вищої освіти”. - C. 443-460.
- Райко В., Мацишин М., Мірошніченко В. Використання тренінгових технологій для формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 461-473.
- Саган В. Методика впровадження педагогічних умов формування професійної готовності майбутніх офіцерів до ведення військового (корабельного) господарства у підрозділах Державної прикордонної служби України. - C. 474-503.
- Сопівник І., Лазоренко О. Громадянське виховання старшокласників як чинник їх професійної орієнтації. - C. 504-515.
- Тріфаніна Л., Мірошніченко В., Дияк В. Методичні аспекти формування готовності молодших інспекторів прикордонної служби до професійної діяльності. - C. 516-528.
| 2022 | | № 2 (29)
|
|
|
|