Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2021/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України
.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Балендр А. Сучасні підходи до оцінювання професійної іншомовної компетентності прикордонників у країнах Європейського Союзу. - C. 5-16.
  4. Biliavets S. Peculiarities of police professional training in the european union (end of the XX – beginning of the XXI century). - C. 17-29.
  5. Ганаба С. Самоорганізація як компетентність: поворот до особистісно-орієнтованої освіти. - C. 30-42.
  6. Гнидюк О. Неперервна фізична підготовка офіцерів-прикордонників: сутнісно-понятійний аспект. - C. 43-59.
  7. Голова Н. Пcихолого-педагогічні особливості розвитку відповідальності як якості особистості в процесі студентського самоврядування. - C. 60-78.
  8. Голярдик Н., Луцький О., Макогончук Н., Шумовецька С. Використання мультимедійних презентацій як засобу підвищення якості знань курсантів під час вивчення навчальних дисциплін "Історія України та української культури", "Українська мова за професійним спрямуванням" і "Сучасна комунікація". - C. 79-96.
  9. Даниленко О. Застосування тренажерних технологій у підготовці майбутніх судноводіїв до використання навігаційного обладнання інтегрованого ходового містка судна. - C. 97-107.
  10. Didenko O., Balendr A., Ryzhykov V., Novikova T., Tuz O. Professional mobility of a future specialist in the structure of readiness for activity in specialty: essential and conceptual aspect. - C. 108-120.
  11. Дуков Д. Використання інноваційних педагогічних технологій у підготовці майбутніх судноводіїв до використання ресурсів навігаційного містка. - C. 121-131.
  12. Завидович В. Організація та результати педагогічного експерименту щодо розвитку комунікативної компетентності офіцерів-прикордонників в умовах магістратури. - C. 132-143.
  13. Зубко В. Зміст і структура готовності майбутніх психологів до професійної мобільності. - C. 144-159.
  14. Калашнік М. Акмеологічна компетенція як складова професійної діяльності майбутнього судноводія. - C. 160-179.
  15. Квітка А. Діагностичний апарат для визначення сформованості соціально-комунікативної компетентності майбутніх офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 180-191.
  16. Ковальчук Р., Багас О. Рукопашний бій як один із засобів фізичної та психологічної підготовки персоналу Державної прикордонної служби України. - C. 192-209.
  17. Лемешко О. Розвиток навичок співпраці на заняттях з англійської мови: досвід Литви. - C. 210-235.
  18. Мичковська В. Поняття полікультурності як якості особистості. - C. 236-253.
  19. Мойсєєнко Ю., Шквир О. Особливості вогневої підготовки військовослужбовців Державної прикордонної служби України. - C. 254-270.
  20. Назаренко Н. Формування навичок написання наукового проблемно-тематичного повідомлення англійською мовою у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 271-284.
  21. Пантєлєєв К. Програма фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп, хворих на ожиріння: науково-експериментальне обґрунтування. - C. 285-298.
  22. Пащук Ю. Теоретико-методологічні основи вивчення і впровадження досвіду освітньої діяльності у вищих військових навчальних закладах. - C. 299-317.
  23. Серховець С., Сінкевич С., Клепацький С. Фахові компетентності та результати навчання майбутніх офіцерів кінологічних підрозділів Державної прикордонної служби України. - C. 318-335.
  24. Пащук Ю., Торська М. Дослідження шляхів підвищення ефективності мовної підготовки слухачів інтенсивних курсів іноземних мов Збройних Сил України. - C. 336-252.
  25. Петрук Н. Викладання українознавства у вищій школі як національна потреба. - C. 353-365.
  26. Псьол С., Рудик О., Токарчук М. Способи і засоби для інтенсифікації засвоєння навчального матеріалу з технічних та військових дисциплін. - C. 366-392.
  27. Рогульська О., Тарасова О., Росквас І. Аналітичне читання художніх творів як невід’ємна складова навчання іноземної мови. - C. 393-416.
  28. Саган В. Сутність, особливості змісту і структура поняття "професійна готовність офіцера-прикордонника до ведення військового (корабельного) господарства". - C. 417-439.
  29. Шетеля Н. Сучасна культурна ситуація як чинник нових вимог до галузі культури та мистецтв. - C. 440-455.
2021
№ 1 (24)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського