Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2020/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Артюшина М., Новікова Т., Туз О. Формування психолого-педагогічних компетентностей майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі ступеневої освіти. - C. 5-21.
- Бойчук О. Результати експериментальної перевірки ефективності педагогічних умов формування професійної комунікативної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників сфери послуг. - C. 22-44 .
- Верітов О. Застосування новітніх методів навчання у процесі формування підприємницької культури здобувачів вищої освіти. - C. 45-60.
- Гаврилюк В., Суслов Т., Токарчук М. Дистанційні освітні заходи під час навчання майбутніх офіцерів-прикордонників основ бойового забезпечення. - C. 61-69.
- Ганаба С., Луцький О. Ідеал освіченої людини: окреслення проблематики. - C. 70-81.
- Ганаба С., Пантєлєєв К. Холістичний зв’язок "розум – тіло” в освітній діяльності: методологічний аспект. - C. 82-94.
- Гнидюк О. Особливості фізичної підготовки співробітників поліції у країнах Європейського Союзу. - C. 95-109.
- Голярдик Н., Макогончук Н., Шумовецька С. Використання діалогічних методів під час викладання навчальних дисциплін "Історія України та української культури” й "Українська мова за професійним спрямуванням”. - C. 110-124.
- Горбатюк Р., Поліщук Т. Структурно-функціональна модель розвитку організаційної культури педагогічного колективу закладів професійної (професійно-технічної) світи аграрного профілю. - C. 125-141.
- Isaieva І. Structural and functional model of personnel training of German Federal Police. - C. 142-155.
- Ісламова О. Організаційно-педагогічні засади спільної професійної підготовки персоналу прикордонних відомств у загальноєвропейському вимірі. - C. 156-168.
- Квітка А. Соціально-комунікативна компетентність майбутніх офіцерів як предмет наукових досліджень. - C. 169-182.
- Крамаренко В., Діденко О., Дем’янюк Ю. Інформаційна компетентність майбутніх фахівців з навігації й управління суднами як предмет наукових досліджень. - C. 183-198.
- Купенко О. Експериментальна перевірка проєктних педагогічних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної роботи. - C. 199-212.
- Мазуренко Ю. Критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх авіаційних інженерів-механіків до професійної комунікації. - C. 213-224.
- Мартиненко Н. Структура та компоненти готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії. - C. 225-238.
- Машталер А., Лазоренко О., Баратюк В. Досвід використання рольових ігор у навчанні військово-спеціальних дисциплін майбутніх бакалаврів безпеки державного кордону. - C. 239-250.
- Мірошніченко В., Добровольська Г. Народознавство як невичерпне джерело розвитку особистості. - C. 251-263.
- Мішенюк Р., Ганаба В. Використання лазерних технологій у вивченні тактичних дисциплін у Національній академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - C. 264-275.
- Радченко К. Практико-орієнтований підхід як методологічний концепт формування професійної компетентності військових юристів. - C. 276-290.
- Саган В. Професійна готовність офіцера-прикордонника до ведення господарської діяльності прикордонного підрозділу як педагогічна проблема. - C. 291-306.
- Скрипник С., Шевченко С., Заморока А. Науково-методичні засади впровадження методів екологічної освіти і виховання в процесі навчання біології. - C. 307-326.
- Янковець А., Янковець О. Особливості проведення онлайн-занять з іноземної мови із застосуванням сервера ZOOM в умовах дистанційного навчання. - C. 327-339.
| 2020 | | № 4 (23)
|
|
|
|