Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2020/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Вінтюк Ю. Дослідження уяви у навчальній роботі зі студентами-психологами. - C. 5-16.
- Головня С., Псьол С, Машталер А. Особливості організації дистанційного проведення екзамену з курсантами напряму автомобільний транспорт шляхом застосування ресурсів Google та Zoom. - C. 17-36.
- Горохівська Т. Критерії та показники розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів фахових дисциплін технічних закладів вищої освіти. - C. 37-47.
- Донець В. Організація інноваційної діяльності в закладах загальної середньої освіти в умовах інклюзивного навчання. - C. 48-66.
- Дутчак Ю., Дмитришин Н. Принципи забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів середньої освіти з фізичної культури. - C. 67-78.
- Заболотна О., Березюк В. Метод кейсів в підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної діяльності в пунктах пропуску через державний кордон. - C. 79-91.
- Задорожна М. Основні характеристики сформованості професійної компетентності майбутніх дільничних офіцерів поліції. - C. 92-102.
- Кошельник І., Гаврилюк В., Суслов Т. Значення блоку військово-прикордонних навчальних дисциплін у формуванні професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 103-112.
- Лопаткін І., Кіцай Я. Методика проведення комплексних практичних занять з курсантами четвертого курсу на кафедрі вогневої та тактико-спеціальної підготовки. - C. 113-123.
- Матеюк О. Використання дискусійних методів навчання у процесі вивчення дисципліни "Загальна екологія". - C. 124-136.
- Мотрук Н. Інтегроване початкове навчання в контексті освітніх трансформацій у Польщі. - C. 137-145.
- Осипенко В., Зайцев І., Суслов В. Інноваційні системи оцінки результатів освітньої діяльності вищого військового навчального закладу. - C. 146-158.
- Пазюра Н., Новікова Т., Діденко О., Гнидюк О., Ісламова О. Особливості військово-професійної підготовки фахівців сектору безпеки і оборони у провідних країнах Азії. - C. 159-176.
- Суховірський О. Підготовка майбутніх учителів інформатики до економічного виховання учнів. - C. 177-193.
- Тогочинський О. Соціально-економічна підготовка офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби України в системі безперервної освіти. - C. 193-212.
- Федоренко О., Радченко К. Формування досвіду практичної діяльності у майбутніх військових юристів на засадах компетентнісного підходу. - C. 213-226.
- Харжевська О., Рудоман О. Дослідження пізнавальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови в умовах змішаного навчання. - C. 227-243.
| 2020 | | № 3 (22)
|
|
|
|