Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2019/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Аніщенко В. Система та педагогічні умови формування професійної компетентності офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 6-25.
- Артюшин Г. Соціогуманітарна складова безперервної професійної підготовки військових кадрів в Україні. - C. 26-42.
- Балендр А. Методологічна модель порівняльно-педагогічного дослідження професійної підготовки фахівців з охорони кордону в країнах Європейського Союзу. - C. 43-58.
- Вінтюк Ю. Формування конкурентоспроможності майбутніх психологів: валеологічний аспект. - C. 59-72.
- Гапоненко С. Проблеми формування управлінської компетентності фахівців фізичної культури в педагогічній теорії та практиці. - C. 73-85.
- Мірошніченко В., Гафіяк А. Розробка складових комплексу забезпечення системи формування професійної компетентності фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 86-101.
- Голопич І. Методика підготовки майбутніх поліцейських до професійного спілкування у вищих закладах зі специфічними умовами навчання. - C. 102-114.
- Гринь А. Антитерористична культура як системоутворюючий чинник протидії тероризму. - C. 115-131.
- Дембіцька С. Методологічні підходи формування працеохоронної компетенції майбутніх фахівців механічної інженерії. - C. 132-146.
- Дем’янюк Ю. Організаційно-педагогічні умови підготовки офіцерів-прикордонників у магістратурі щодо управління інформаційною безпекою. - C. 147-160.
- Dyiak V. Pedagogical Conditions of Socio-Economic Training Cadets and Students in the Process of Continuous Education at NASBGSU. - C. 161-170.
- Дроздова-Кучерук К. Методика реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів. - C. 171-181.
- Дутчак Ю., Сущенко Л., Базильчук В. Китайський досвід професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної культури за спеціалізацією "Фізичне виховання". - C. 182-196.
- Крaвченкo О. Сутнiсть iнформацiйно-комунiкацiйної культури та педагогiчнi умови її формування у майбутнiх офiцерiв у процесi професiйної пiдготовки. - C. 197-209.
- Лазоренко О., Якимчук А. Практична підготовка майбутніх бакалаврів безпеки державного кордону як складова навчання військово-спеціальних дисциплін. - C. 210-226.
- Майстренко О., Франчук Ю. Використання інтерактивних технологій в системі формування вмінь у майбутніх офіцерів служби ракетно-артилерійського озброєння. - C. 228-238.
- Malinovska D., Feltsan I. Methodological Aspect of Formation Vocationally-Oriented Speaking Competence for the Future Foreign Language Teachers. - C. 239-247.
- Манелюк А. Адаптація вищої освіти Великої Британії на шляху до єдиного освітнього простору. - C. 248-266.
- Назаренко А., Демченко Н. До питання розвитку критичного мислення у процесі навчання іноземної мови в Національному університеті оборони України. - C. 267-279.
- Павлюк О., Павлюк А. До проблеми розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів основної школи у системі післядипломної освіти. - C. 280-293.
- Пістряк П., Забула О., Турчин В., Черніченко І. Рекомендації з розроблення вправ підготовчих стрільб та їх роль у навчанні офіцера-випускника. - C. 294-306.
- Пугач С. Формування правової компетентності майбутніх економістів у процесі професійної підготовки. - C. 307-323.
- Пшенична О. Діагностичний апарат для визначення сформованості готовності офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу ризиків в оперативно-службовій діяльності. - C. 324-336.
- Ребуха Л. Формування соціально-психологічних та педагогічних складових міжкультурної компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 337-347.
- Ринденко Н. Особливості професійної підготовки інспекторів прикордонної служби в умовах євроінтеграції. - C. 348-361.
- Самарук Н. Самоосвітня компетентність − складова професійної компетентності майбутніх економістів. - C. 362-376.
- Сінкевич С., Суслов Т. Навчання майбутніх офіцерів-прикордонників правильного оформлення бойових графічних документів за стандартами НАТО. - C. 377-384.
- Теличко Н., Бопко І., Маліновська Д. Особливості фахової підготовки майбутнього вчителя-філолога в процесі вивчення окремих фундаментальних лінгвістичних дисциплін. - C. 385-394.
- Ткаченко У. Міжнародне співробітництво України в галузі вищої освіти (2000-2005 рр.). - C. 395-405.
- Тогочинський О., Мірошніченко В. Сутність соціально-економічної підготовки в магістратурі вищого військового навчального закладу. - C. 406-415.
- Фрицюк В. Синергетичний підхід у підготовці майбутніх медичних працівників до професійного саморозвитку. - C. 416-428.
- Чопик Т., Павлюк О., Антонюк О., Павлюк Є. Використання інтерактивних технологій у процесі професійного становлення майбутніх фахівців фізичної культури і спортупід час навчання у ВЗО. - C. 429-439.
- Швець І., Кравцова Н. Організаційно-методична модель формування вокально-виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 440-454.
- Щука Г., Чорна Л., Ковальська Л. Підготовка фахівців галузі туризму в світлі нової парадигми вищої освіти. - C. 455-467.
| 2019 | | № 4 (19)
|
|
|
|