Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2019/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України
.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аніщенко В. Система та педагогічні умови формування професійної компетентності офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 6-25.
  4. Артюшин Г. Соціогуманітарна складова безперервної професійної підготовки військових кадрів в Україні. - C. 26-42.
  5. Балендр А. Методологічна модель порівняльно-педагогічного дослідження професійної підготовки фахівців з охорони кордону в країнах Європейського Союзу. - C. 43-58.
  6. Вінтюк Ю. Формування конкурентоспроможності майбутніх психологів: валеологічний аспект. - C. 59-72.
  7. Гапоненко С. Проблеми формування управлінської компетентності фахівців фізичної культури в педагогічній теорії та практиці. - C. 73-85.
  8. Мірошніченко В., Гафіяк А. Розробка складових комплексу забезпечення системи формування професійної компетентності фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 86-101.
  9. Голопич І. Методика підготовки майбутніх поліцейських до професійного спілкування у вищих закладах зі специфічними умовами навчання. - C. 102-114.
  10. Гринь А. Антитерористична культура як системоутворюючий чинник протидії тероризму. - C. 115-131.
  11. Дембіцька С. Методологічні підходи формування працеохоронної компетенції майбутніх фахівців механічної інженерії. - C. 132-146.
  12. Дем’янюк Ю. Організаційно-педагогічні умови підготовки офіцерів-прикордонників у магістратурі щодо управління інформаційною безпекою. - C. 147-160.
  13. Dyiak V. Pedagogical Conditions of Socio-Economic Training Cadets and Students in the Process of Continuous Education at NASBGSU. - C. 161-170.
  14. Дроздова-Кучерук К. Методика реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів. - C. 171-181.
  15. Дутчак Ю., Сущенко Л., Базильчук В. Китайський досвід професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної культури за спеціалізацією "Фізичне виховання". - C. 182-196.
  16. Крaвченкo О. Сутнiсть iнформацiйно-комунiкацiйної культури та педагогiчнi умови її формування у майбутнiх офiцерiв у процесi професiйної пiдготовки. - C. 197-209.
  17. Лазоренко О., Якимчук А. Практична підготовка майбутніх бакалаврів безпеки державного кордону як складова навчання військово-спеціальних дисциплін. - C. 210-226.
  18. Майстренко О., Франчук Ю. Використання інтерактивних технологій в системі формування вмінь у майбутніх офіцерів служби ракетно-артилерійського озброєння. - C. 228-238.
  19. Malinovska D., Feltsan I. Methodological Aspect of Formation Vocationally-Oriented Speaking Competence for the Future Foreign Language Teachers. - C. 239-247.
  20. Манелюк А. Адаптація вищої освіти Великої Британії на шляху до єдиного освітнього простору. - C. 248-266.
  21. Назаренко А., Демченко Н. До питання розвитку критичного мислення у процесі навчання іноземної мови в Національному університеті оборони України. - C. 267-279.
  22. Павлюк О., Павлюк А. До проблеми розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів основної школи у системі післядипломної освіти. - C. 280-293.
  23. Пістряк П., Забула О., Турчин В., Черніченко І. Рекомендації з розроблення вправ підготовчих стрільб та їх роль у навчанні офіцера-випускника. - C. 294-306.
  24. Пугач С. Формування правової компетентності майбутніх економістів у процесі професійної підготовки. - C. 307-323.
  25. Пшенична О. Діагностичний апарат для визначення сформованості готовності офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу ризиків в оперативно-службовій діяльності. - C. 324-336.
  26. Ребуха Л. Формування соціально-психологічних та педагогічних складових міжкультурної компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 337-347.
  27. Ринденко Н. Особливості професійної підготовки інспекторів прикордонної служби в умовах євроінтеграції. - C. 348-361.
  28. Самарук Н. Самоосвітня компетентність − складова професійної компетентності майбутніх економістів. - C. 362-376.
  29. Сінкевич С., Суслов Т. Навчання майбутніх офіцерів-прикордонників правильного оформлення бойових графічних документів за стандартами НАТО. - C. 377-384.
  30. Теличко Н., Бопко І., Маліновська Д. Особливості фахової підготовки майбутнього вчителя-філолога в процесі вивчення окремих фундаментальних лінгвістичних дисциплін. - C. 385-394.
  31. Ткаченко У. Міжнародне співробітництво України в галузі вищої освіти (2000-2005 рр.). - C. 395-405.
  32. Тогочинський О., Мірошніченко В. Сутність соціально-економічної підготовки в магістратурі вищого військового навчального закладу. - C. 406-415.
  33. Фрицюк В. Синергетичний підхід у підготовці майбутніх медичних працівників до професійного саморозвитку. - C. 416-428.
  34. Чопик Т., Павлюк О., Антонюк О., Павлюк Є. Використання інтерактивних технологій у процесі професійного становлення майбутніх фахівців фізичної культури і спортупід час навчання у ВЗО. - C. 429-439.
  35. Швець І., Кравцова Н. Організаційно-методична модель формування вокально-виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 440-454.
  36. Щука Г., Чорна Л., Ковальська Л. Підготовка фахівців галузі туризму в світлі нової парадигми вищої освіти. - C. 455-467.
2019
№ 4 (19)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського