Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2018/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України
.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адамчук Ю. Характеристика компетенцій молодшого персоналу Державної прикордонної служби України. - C. 8-21.
  4. Білан Н. Іноземна мова як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців енергетичної галузі. - C. 22-33.
  5. Балендр А. Міжнародне співробітництво Державної прикордонної служби України з правоохоронними відомствами та агенціями країн європейського союзу з питань підготовки персоналу. - C. 34-47.
  6. Басараба І. Лінгвістичне забезпечення дистанційного навчання офіцерів Державної прикордонної служби України. - C. 48-59.
  7. Боровик Л. Методичні рекомендації та педагогічні резерви вдосконалення психолого-педагогічні компетентності майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України. - C. 60-72.
  8. Варава Є. Актуальність застосування тренінгових технологій у лінгвістично-методичній підготовці майбутніх учителів іноземної мови до ефективного педагогічного спілкування. - C. 73-84.
  9. Вінтюк Ю. Формування конкурентоспроможності майбутніх психологів у процесі фахового навчання. - C. 85-102.
  10. Гуменна Н. Особливості формування та компоненти професійної компетентності майбутніх медичних працівників. - C. 103-117.
  11. Даниленко О. Особливості неперервної професійної підготовки майбутніх судноводіїв. - C. 118-132.
  12. Демянчук М. Аналіз вітчизняного і закордонного досвіду професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи. - C. 133-144.
  13. Дияк В., Тушко К. Формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників дидактичними засобами у процесі викладання гуманітарних та соціально-економічних дисциплін. - C. 145-154.
  14. Діденко О. Особливості профілактики дезадаптації сімей курсантів закладів вищої освіти правоохоронних органів. - C. 155-167.
  15. Досужий В. Безпека експлуатації дронів як одне з основних питань професійної підготовки операторів безпілотних авіаційних систем. - C. 168-179.
  16. Єршова В. Сутність та особливості використання сучасних методів навчання майбутніх офіцерів Національної гвардії України. - C. 180-188.
  17. Желясков В. Професійне спілкування як передумова комунікативної взаємодії майбутніх судноводіїв. - C. 189-198.
  18. Жиле Л. Модель формування готовності вчителів до проектної діяльності в умовах науково-методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 199-210.
  19. Завидович В. До питання структури комунікативної компетентності офіцерів-прикордонників в умовах магістратури. - C. 211-222.
  20. Зелений В. Естетична культура і творчість майбутніх правоохоронців. - C. 223-230.
  21. Зорій Я. Підготовка майбутніх офіцерів запасу в закладах вищої освіти: сутність та особливості організації в умовах участі Збройних Сил України в операції Об’єднаних сил. - C. 231-242.
  22. Калинюк Н. Імплементація міжнародних та європейських освітніх стандартів у системі реалізації державної освітньої політики: гармонізація освітнього простору у формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців . - C. 243-255.
  23. Кожокар М., Палагнюк Т. Форми виховної роботи та напрями діяльності дівочих гуртків українських студентських спілок Чернівецького університету (20-40-ті роки ХХ століття). - C. 256-266.
  24. Конаржевська В., Сіренко А. Активність мислення майбутнього офіцера Національної гвардії України як важливий чинник формування навичок прийняття рішення. - C. 267-276.
  25. Кузь Ю. Методика навчання курсантів прикордонного контролю у пунктах пропуску та її часткова експериментальна перевірка. - C. 277-292.
  26. Лазоренко О. Нормативно-правові основи навчання майбутніх бакалаврів безпеки державного кордону. - C. 293-305.
  27. Лемешко О. Сутність поняття "Іншомовна комунікативна компетентність”. - C. 306-317.
  28. Лисенко О. Індивідуальна та групова системи цінностей майбутніх педагогів: аналіз результатів дослідження. - C. 318-330.
  29. Логінова Н., Кашперук С. Правове виховання майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 331-345.
  30. Лукащук М., Лукащук І. Роль самоосвітньої компетентності у формуванні професійної ідентичності в процесі природничонаукової підготовки медичних сестер. - C. 346-358.
  31. Маслій О. Сутність професійної компетентності майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння. - C. 359-369.
  32. Медвідь Ю. Інструментарій діагностування готовності майбутніх офіцерів запасу до службово-бойової діяльності. - C. 370-383.
  33. Мельничук І., Ребуха Л. Організація експериментального дослідження професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах фундаменталізації освіти. - C. 384-294.
  34. Мотозюк Л. Підготовка майбутніх психологів до роботи з посттравматичними стресовими розладами в освітньому процесі закладу вищої освіти. - C. 395-408.
  35. Осипенко В. Дидактичне забезпечення як складова професійної підготовки викладацького складу вищих військових навчальних закладів до педагогічної діяльності. - C. 409-419.
  36. Павлюк Т. Методичні рекомендації щодо формування професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з персоналом. - C. 420-429.
  37. Пайкуш М. Вплив упровадження рівнів інтеграції природничих і фахових дисциплін на якість підготовки майбутнього лікаря. - C. 430-443.
  38. Перегняк І. Розвиток у військовослужбовців Державної прикордонної служби України позитивно-активного ставлення до самовдосконалення правової компетентності. - C. 444-455.
  39. Райко С. Розвиток правової компетентності офіцерів-прикордонників у магістратурі як актуальна проблема теорії і методики професійної освіти. - C. 456-465.
  40. Рефель В., Мельников В. Фізична культура як метод самовиховання та саморозвитку особистості людини. - C. 466-481.
  41. Рідкодубська Г. Особливості професійної підготовки майбутніх працівників сфери до професійної мобільності. - C. 482-491.
  42. Романишина О., Крищук Б. Види компонентів педагогічної фасилітації майбутніх фахівців та їх характеристика. - C. 492-499.
  43. Синишина В. Особливості використання навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх психологів. - C. 500-510.
  44. Сиско Н. Професійний розвиток викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах неперервної освіти. - C. 511-523.
  45. Солтик О. Роль мотивації у формуванні професійної надійності майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 524-537.
  46. Ткачук Д. Поняття "Ідентифікація” та "Ідентифікація у пунктах пропуску” як предмет наукових досліджень. - C. 538-548.
  47. Цвяк Л., Карасьова Л. Структура інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 549-557.
  48. Череп А. Аналіз результатів експериментальної роботи щодо визначення умов і шляхів формування готовності майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до викладання етики в закладах середньої освіти. - C. 558-571.
  49. Шеремета О. Особливості змісту професійної діяльності майбутніх офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби України у контексті здоров’язбереження. - C. 572-581.
  50. Шукатка О. Основні стратегічні напрями міжнародної та вітчизняної соціальної політики щодо питань забезпечення та зміцнення здоров’я молоді. - C. 582-593.
  51. Яцино О. Вітчизняний досвід створення системи підвищення кваліфікації фахівців служб персоналу Збройних Сил України. - C. 594-607.
2018
№ 3 (14)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського