Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед./2014/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України
.- Хмельницький. Серія, Педагогічні та психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічні науки

  4. Балендр А. В. Сучасний досвід підготовки прикордонників країн Європейського Союзу з питань боротьби з торгівлею людьми. - C. 8–19.
  5. Берестецька Н. В. Прикордонний дискурс як педагогічна проблема. - C. 20–32.
  6. Блощинський І. Г., Таушан Д. В., Яремчук І. А. Електронний підручник як засіб ефективного забезпечення дистанційного навчання у навчальних закладах Державної прикордонної служби України. - C. 33–46.
  7. Болдирев О. В. Експериментальна модель формування педагогічної фасилітації у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 47–58.
  8. Бунєєв Т. В. Особливості використання візуальних засобів навчання у вищих військових навчальних закладах. - C. 59–66.
  9. Ваколюк Т. В., Войтюк О. А. Викoристaння вiдeoмaтeрiaлiв при навчанні aнглiйськoї мoви курсантів-прикордонників. - C. 67–77.
  10. Видиш М. М. Особливості формування екокультури особистості майбутнього соціального педагога. - C. 78–86.
  11. Волошин В. Д. Педагогічні умови формування умінь застосовувати спецзасоби та зброю майбутніми офіцерами-прикордонниками у процесі фахової підготовки. - C. 87–95.
  12. Гащук В. А. Узагальнення окремих теоретичних аспектів деонтологічної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 96–107.
  13. Гевко О. І. Сутність та складові риторичної культури майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 108–117.
  14. Гончаренко І. Ф. Модель розвитку психолого-педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників військово-медичної сфери у системі післядипломної освіти. - C. 118–131.
  15. Долинський Є. В., Палагнюк М. Г., Палагнюк І. Д. Елективні курси з іноземних мов у профільній школі: технологія визначення тематики. - C. 132–143.
  16. Дудікова Л. В. Особливості формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів у вищих медичних навчальних закладах. - C. 144–154.
  17. Керницький О. М. Модель освітнього середовища вищого навчального закладу інженерно-педагогічного профілю для підготовки іноземних студентів з Азійського регіону та результати її експериментальної перевірки. - C. 155–165.
  18. Кононова Т.О. Методика формування лідерських компетенцій у процесі професійного становлення іноземного студента у ВНЗ інженерно-педагогічного профілю. - C. 166–175.
  19. Крупа В. В. Визначення сутності та змісту формування професійної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації. - C. 176–187.
  20. Лисий М. І., Чмир В. М. Рекомендації щодо організації раціоналізаторської роботи та роботи наукового товариства в національній академії Державної прикордонної служби України. - C. 188–201.
  21. Лопатка В. Д., Манзій А. М. Роль та функції професійного лексикону у читанні текстів за фахом. - C. 202–213.
  22. Матвійчук В. П. Методичні особливості проведення практичних занять з кінологічних дисциплін з майбутніми офіцерами-прикордонниками. - C. 214–222.
  23. Машталер А. М. Стан розвиненості професійної компетентності офіцерів-прикордонників. - C. 223–232.
  24. Мішенюк Р. М. Сутність, структура та особливості змісту професійної компетентності офіцерів управління органами охорони державного кордону. - C. 233–246 .
  25. Олло В. П. Педагогічні умови формування професійної компетентності слухачів навчальних закладів системи професійно-технічної освіти Державної пенітенціарної служби. - C. 247–259.
  26. Опушко Н. Р. Організація початкової освіти на території поділля в першій половині ХІХ століття. - C. 260–272.
  27. Перкатий Р. М. Самоосвітня компетентність майбутніх офіцерів органів внутрішніх справ як предмет наукових досліджень. - C. 273–286.
  28. Петраш А. І., Юркова В. П. Організація самостійної навчальної діяльності майбутніх перекладачів з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 287–298.
  29. Сич Р. В. Обґрунтування ролі окремих навчальних дисциплін з циклу професійно орієнтованих у формуванні умінь з особистої безпеки майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 299–312.
  30. Сінкевич С. В. Роль і місце різних категорій військовослужбовців в організації та здійсненні окремих заходів технічного забезпечення радіаційного, хімічного та біологічного захисту. - C. 313–323.
  31. Токарчук О. М. Модель формування професійної математичної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю у процесі вивчення математичних дисциплін. - C. 324–335.
  32. Тушко К. Ю. Удосконалення економічної підготовки як один із засобів формування професійно-економічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки. - C. 336–345.
  33. Чопик Т. В. Загальна характеристика інтерактивних технологій у розвитку професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів. - C. 346–353.
  34. Швець Д. В. Результати дослідно-експериментальної роботи з формування готовності до охорони і забезпечення громадського порядку у майбутніх офіцерів МВС. - C. 354–364.
  35. Ягупов В. В. Обучающийся в профессиональном учебном заведении как субъект педагогического процесса. - C. 365–377.
  36. Психологічні науки

  37. Булаєвська О. В. Психологічні аспекти діяльності середнього медичного персоналу в особливих та/або екстремальних умовах невідкладної допомоги. - C. 378–391.
  38. Волобуєва О. Ф. Професійна діяльність сучасного викладача вищої школи: виклики та пріоритети. - C. 392–406.
  39. Грішко-Дунаєвська В. А. Програми підвищення рівня суб’єкт-суб’єктної взаємодії майбутніх офіцерів-прикордонників в процесі вивчення іноземної мови у вищих військових навчальних закладах та результати її перевірки. - C. 407-417.
  40. Журавльов В. В. Психологічні аспекти підготовки керівників органів охорони державного кордону до професійно-управлінської діяльності на основі інтерактивної технології навчання. - C. 418–428.
  41. Кондратюк С. М. Експериментальна психологія як одна із базових дисциплін підготовки психологів. - C. 429–438.
  42. Левицька І. М. Проблема еволюції феномену маніпуляції: культурно-історичний аспект. - C. 439–452.
  43. Неурова А. Б. Динаміка емоційної стійкості фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах професійної діяльності. - C. 453–464.
  44. Потапчук Н. Д. Виникнення психології сім’ї як науки. - C. 465–478.
  45. Приходько І. І. Особливості ціннісно-смислової сфери у військовослужбовців Національної гвардії України. - C. 479–492.
  46. Резнік О. Г. Теоретичний аналіз досліджень проблеми босінгу у правоохоронній та військовій сфері. - C. 493–502.
  47. Філіппов С. О. Антикорупційна стійкість особистості. - C. 503–511.
  48. Франчук Ю. В. Психологічні аспекти комунікативної компетентності офіцерів-прикордонників в умовах професійної діяльності. - C. 512–519.
  49. Шаріпова Д. С. Психологічні особливості особистості спортсменів-стрілків. - C. 520–530.
  50. Шевчишена О. В. Проблема емоційної стійкості в контексті професійного здоров’я вчителя. - C. 531–540.
  51. Вимоги до оформлення статей. - C. 541-543.
  52. Вихідні дані.
2014
№ 4 (73)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського