Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69789:Пед.,Псих./2017/26<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Київського національного лінгвістичного університету
.- Київ. Серія, Педагогіка та психологія
Vìsnik Kiïvsʹkogo nacìonalʹnogo lìngvìstičnogo unìversitetu. Serìâ Psihologìâ ta pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Reference Points for the Design and Delivery of Degree Programmes in Education (The Tuning Project: fragments). - C. 11-22.
  4. Ніколаєва С. Ю. Програма навчальної дисципліни "Методологія і методи наукового дослідження з методики навчання іноземних мов і культур". - C. 23-28.
  5. Бориско Н. Ф. Програма навчальної дисципліни "Науково-методичні основи створення підручників з іноземних мов і культур". - C. 29-33.
  6. Коваль Т. І. Програма навчальної дисципліни "Теоретико-методичні основи професійної освіти". - C. 34-42.
  7. Зінукова Н. В. Cучасні реформи вищої освіти: професійні стандарти та кваліфікаційні рамки підготовки магістрів спеціальності "переклад". - C. 43-62.
  8. Огородник Н. Є. Модернізація змісту навчання англійської мови майбутніх моряків. - C. 63-72.
  9. Окопна Я. В. Зміст формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності у говорінні та письмі майбутніх туризмознавців: предметний аспект. - C. 73-85.
  10. Долина А. В. Використання мультимедійного комп’ютерного курсу для удосконалення фонетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови як другої іноземної. - C. 86-93.
  11. Фабрична Я. Г. Сучасний стан розвитку наукової думки з проблеми навчання майбутніх філологів письмового перекладу. - C. 94-102.
  12. Іванова І. М. Лінгвістичні і соціокультурні особливості текстів англомовних оглядових екскурсій. - C. 103-112.
  13. Корнєєва І. О. Аналіз сучасного стану формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні майбутніх дизайнерів. - C. 113-122.
  14. Мартиненко О. Є. Експериментальна перевірка ефективності методики дистанційного навчання майбутніх перекладачів аудіювання англійською мовою. - C. 123-135.
  15. Вимоги до публікацій у Віснику Київського національного лінгвістичного університету. Серія Психологія та педагогіка. - C. 136-141.
  16. Дисертації, захищені в Київському національному лінгвістичномууніверситеті за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання:германські мови / романські мови (2016 рік). - C. 142-147.
  17. Теми дисертацій докторантів та аспірантів КНЛУ зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання: германські мови / романські мови, затверджені Координаційною радою НАПН України (2015 – 2016 навчальний рік). - C. 148.
  18. Теми дисертацій докторантів та аспірантів КНЛУ зі спеціальності 011 – освітні, педагогічні науки (спеціалізація - теорія та методика навчання: германські мови / романські мови), затверджені Координаційною радою НАПН України (2016 – 2017 навчальний рік). - C. 149.
2017
Вип. 26
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського