Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786:Пед.н./2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса. Педагогічні науки
Naukovij vìsnik Pìvdennoukraïnsʹkogo nacìonalʹnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìm. K.D. Ušinsʹkogo

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богуш А. М. Чинники розвитку особистості дитини в педагогічному вимірі Софії Русової. - C. 7-13.
  4. Богданова І. М. Процес підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери Training. - C. 13-18.
  5. Buzdugan O. Features of future primary school teachers’ training to pedagogical interaction with pupil’s parents. - C. 18-23.
  6. Валльє О. Е., Свєтной О. П. Актуальні підходи до методології підвищення кваліфікації вчителів. - C. 23-27.
  7. Величко Т. Д. Проблема підготовки майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників. - C. 27-31.
  8. Долинський Б. Т., Сердюк Г. С. Педагогічні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до валеологічного виховання молодших школярів. - C. 31-35.
  9. Жаровцева Т. Г. Сучасні стратегії побудови навчальних дисциплін у формуванні професійного потенціалу майбутніх вихователів. - C. 35-40.
  10. Кожбахтеєва Н. Ф., Мкртчян М. К. Робота з ансамблем бандуристів у вищих педагогічних закладах освіти. - C. 40-45.
  11. Кудрявцева О. А. Теоретичні засади дослідження оцінювання якості знань студентів. - C. 45-51.
  12. Монке О. С. Діагностика готовності майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дошкільників. - C. 51-55.
  13. Нестеренко В. В., Бобошко В. В. Персоналізація навчальної діяльності студентів. - C. 55-61.
  14. Осипова Т. Ю. Педагогічне наставництво в аспекті полісуб’єктного підходу. - C. 61-66.
  15. Popova O. Criterial approach to professional and speech training targeted for the future translators of the chinese language. - C. 66-71.
  16. Просенюк А. І. Педагогічна культура майбутніх вихователів як передумова виховання моральних почуттів у дошкільників. - C. 71-75.
  17. Соцька О. П., Рамазашвілі Н. Генеза еколого-естетичного розвитку особистості дитини раннього віку. - C. 75-80.
  18. Чустрак А. П., Шерстюк М. М., Літвінов М. В. Тренування статичної та динамічної рівноваги школярів. - C. 80-84.
  19. Яблонська Т. М. Засоби підвищення мотивації у процесі вивчення іноземної мови. - C. 84-87.
  20. Яновська Л. Г. Формування у майбутніх учителів історії навичок емоційної саморегуляції у процесі педагогічної практики. - C. 87-92.
2016
№ 1 (108)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського