Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2021/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богуш А. М. Проєктно-мовленнєва діяльність виховательки-методиста закладу дошкільної освіти: категоріальний апарат дослідження. - C. 7-15.
  4. Шиліна Н. Є. Дистанційне навчання в умовах пандемії: труднощі та переваги. - C. 16-23.
  5. Друганова О. М., Боярська-Хоменко А. В., Золотухіна С. Т. Досвід формування готовності до професійного кар’єрного зростання випускників аспірантури Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. - C. 24-32.
  6. Романишин Ю. Л. Концептуалізація новітніх інструментів знання-базованих комунікацій в освітньому процесі ЗВО. - C. 33-40.
  7. Яковенко О. І. Підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників: міжнародні аспекти. - C. 41-47.
  8. Буднік А., Босак Н. Використання різних типів коментарів у процесі вивчення "Лінгвістичного аналізу художнього тексту" інокомунікантами. - C. 48-54.
  9. Несін Ю. М. Аналіз англомовного підручника "Підприємство 4". - C. 55-60.
  10. Березовська Л. І. Соціально-педагогічні чинники сімейних взаємовідносин в умовах пандемії COVID-19. - C. 61-68.
  11. Козаченко О. М. Психолого-педагогічні та методичні засади навчання мовців діалогічного іншомовного мовлення: класифікація вправ. - C. 69-74.
  12. Руденко Ю. Тестування результатів навчання майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами програми Microsoft Teams у дистанційній та змішаній формах навчання. - C. 75-81.
  13. Яцура М. М., Гамарник А. М., Рачій Б. І., Ємельянова Д. В., Тадеуш О. Х. Освітні робочі програми в навчально-методичному супроводі вивчення дисциплін у закладах вищої освіти (аналітичний огляд). - C. 82-89.
2021
№ 1 (134)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського