Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2020/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр..- Одеса Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho- Титул.
- Зміст.
- Нестуля С. І. Організаційно-педагогічні умови формування лідерської компетентності майбутніх менеджерів в освітньому середовищі університету. - C. 7-16.
- Воронова С. В. Педагогічна культура батьків: виклики та шляхи формування. - C. 17-23.
- Бондарчук А. Я. Методика формування вокально-виконавських навичок студентів мистецьких спеціальностей засобами естрадної пісні. - C. 24-30.
- Приймаков О. О., Ейдер Єжи, Присяжнюк С. І., Мазурок Н. С. Функціональні резерви системи управління довільними рухами при напруженій м’язовій діяльності. - C. 31-40.
- Ігнатенко К. В. Органи місцевого самоврядування як суб’єкт системи соціального захисту дітей у територіальній громаді. - C. 41-47.
- Ганчар О., Ганчар І., Черкун І. Методична система формування навичок плавання курсантів морського профілю у процесі навчання. - C. 48-56.
- Семигіна Т. В. Європейська практика підтвердження професійних кваліфікацій неформальної освіти. - C. 57-65.
- Степанова А. Особливості сучасного саксофонного виконавства. - C. 66-70.
- Струтинська О. В. Трансформація освіти в умовах розвитку цифрового суспільства: європейський досвід та перспективи для України. - C. 71-88.
- Семигіна Т. В., Карагодіна О. Г., Дворяк С. В. Цифровий формат досліджень із соціальної роботи: рефлексії практичного досвіду. - C. 89-97.
- Мамикіна О. А. Теоретико-методологічні аспекти формування художнього смаку майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання естрадного співу. - C. 98-105.
- Данильчук Л. О. Емоційний інтелект дітей із сімей трудових мігрантів: середовищний підхід. - C. 106-115.
- Пожидаєва О. В. Підготовка докторів філософії із соціальної роботи до викладацької діяльності (на прикладі Академії праці, соціальних відносин і туризму). - C. 116-123.
- Бєсєда В. В., Марчук В. С. Основи розвитку опорних реакцій у ранньому онтогенезі. - C. 124-132.
- Яцура М. М., Гамарник А. М., Ємельянова Д. В., Тадеуш О. Х. Силлабус: структура, зміст і значення для освітньо-виховного процесу в закладах вищої освіти. - C. 133-141.
- Кротік К. В. Методика формування сучасної англомовної лінгвокультурної компетентності учнів основної школи. - C. 142-152.
- Кічук Н. В. Трансформація педагогічної парадигми Олександра Духновича у вимірах сучасної вітчизняної освіти. - C. 153-158.
- Турок О. С. Екологічна освіта в умовах дистанційного навчання під час карантину в середніх школах Словацької Республіки. - C. 159-165.
- Кучерява О. А. Активізація творчого потенціалу студентів філологічного факультету на заняттях із сучасної української мови. - C. 166-172.
- Каркач А. Цифрова ресоціалізація літніх людей в умовах територіального центру соціального обслуговування. - C. 173-179.
- Ничипорко Н., Блоцкий С., Барановский В. Методические особенности развития скоростно-силовых качеств футболистов 13-14 лет с учетом индивидуального подхода в тренировочном процессе. - C. 180-189.
- Ван Чунцзе Музично-шумові інструменти в сучасній мистецькій освіті. - C. 190-197.
- Граматик Н. Професійна підготовка майбутніх бакалаврів природничих наук: структурно-компонентний склад предметної компетентності з біології. - C. 198-210.
- Буднік А. О., Хижняк І. А. Реалізація здоров’язберігаючих технологій у педагогічних ЗВО України. - C. 211-217.
| 2020 | | № 3 (132)
|
|
|
|