Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2020/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Галіцан О. А., Койчева Т. І., Осипова Т. Ю. Методичний ресурс формування естетичної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. - C. 7-13.
  4. Долинський Б. Т., Іваненко С. В., Лозенко Н. М. Детермінанти системи контролю іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей. - C. 14-21.
  5. Лі Чжухуа Структура методичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 22-27.
  6. Літінська О. Розвиток ключових компетентностей молодших бакалаврів гуманітарних спеціальностей у параметрах особистісно-зорієнтованої освітньої парадигми. - C. 28-35.
  7. Лозан Т. А. Особливості методики формування умінь українського монологічного мовлення російськомовних студентів. - C. 36-44.
  8. Тодорова В. Г., Пасічна Т. В. Проблеми підготовки спортивного резерву в умовах сучасних закладів позашкільної освіти. - C. 45-50.
  9. Букач В. М. Використання краєзнавчого компонента у викладанні курсу "Історії української культури". - C. 51-56.
  10. Протас О. Л. Феномен обдарованості в контексті психолого-педагогічних досліджень. - C. 57-65.
  11. Долженков О. О., Черненко Н. М., Ручкіна М. М., Сакалюк О. О. Практико-зорієнтоване навчання як засіб професіоналізації майбутніх менеджерів освіти. - C. 66-72.
  12. Беляева Л., Босенко А., Топчий М. Природные объекты как эффективное средство обучения студентов химико-биологического профиля. - C. 73-82.
  13. Іванюк М. Діагностика початкового рівня розуміння поняття "християнський мотив" школярами основних шкіл України та Республіки Польща. - C. 83-89.
  14. Ткаченко М. Ю., Радюшина С. О. Педагогічні умови формування інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музики у процесі хормейстерської підготовки. - C. 90-98.
  15. Лещій Н. П. Стан фізкультурно-оздоровчої роботи в сучасній практиці освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку. - C. 99-106.
  16. Новікова В. Є. Стан сформованості мотиваційно-ціннісної компоненти професійної компетентності фахівців переробних і харчових виробництв. - C. 107-113.
  17. Vasylyshyna N. The foreign-language communicative competence grounds of master course students. - C. 114-119.
  18. Богуш А. М., Сараєва І. В. Методологія пізнавальної діяльності – підґрунтя формування у дітей оцінно-контрольних дій. - C. 120-128.
  19. Супрун О. М., Зайцева Н. В. Навчання студентів економічних спеціальностей співробітництва у процесі викладання іноземної мови за професійним спрямуванням. - C. 129-136.
  20. Колодійчук Ю. В., Семенкова А. М. Психологічне насильство як соціально-педагогічна деструкція освітнього середовища вищої школи. - C. 137-144.
  21. Беседа В. В. Виды и причины нарушений осанки во фронтальной плоскости у детей с ЗПМР. - C. 145-154.
  22. Смичковська О. М., Бредньова В. П., Прохорец І. М. Методологічні аспекти удосконалення викладання графічних дисциплін у закладах вищої освіти. - C. 155-161.
  23. Ярошенко А. А. Замісна сім'я: від мотивації до успішного виховання дітей. - C. 162-171.
2020
№ 1 (130)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського