Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2020/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр..- Одеса Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho- Титул.
- Зміст.
- Галіцан О. А., Койчева Т. І., Осипова Т. Ю. Методичний ресурс формування естетичної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. - C. 7-13.
- Долинський Б. Т., Іваненко С. В., Лозенко Н. М. Детермінанти системи контролю іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей. - C. 14-21.
- Лі Чжухуа Структура методичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 22-27.
- Літінська О. Розвиток ключових компетентностей молодших бакалаврів гуманітарних спеціальностей у параметрах особистісно-зорієнтованої освітньої парадигми. - C. 28-35.
- Лозан Т. А. Особливості методики формування умінь українського монологічного мовлення російськомовних студентів. - C. 36-44.
- Тодорова В. Г., Пасічна Т. В. Проблеми підготовки спортивного резерву в умовах сучасних закладів позашкільної освіти. - C. 45-50.
- Букач В. М. Використання краєзнавчого компонента у викладанні курсу "Історії української культури". - C. 51-56.
- Протас О. Л. Феномен обдарованості в контексті психолого-педагогічних досліджень. - C. 57-65.
- Долженков О. О., Черненко Н. М., Ручкіна М. М., Сакалюк О. О. Практико-зорієнтоване навчання як засіб професіоналізації майбутніх менеджерів освіти. - C. 66-72.
- Беляева Л., Босенко А., Топчий М. Природные объекты как эффективное средство обучения студентов химико-биологического профиля. - C. 73-82.
- Іванюк М. Діагностика початкового рівня розуміння поняття "християнський мотив" школярами основних шкіл України та Республіки Польща. - C. 83-89.
- Ткаченко М. Ю., Радюшина С. О. Педагогічні умови формування інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музики у процесі хормейстерської підготовки. - C. 90-98.
- Лещій Н. П. Стан фізкультурно-оздоровчої роботи в сучасній практиці освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку. - C. 99-106.
- Новікова В. Є. Стан сформованості мотиваційно-ціннісної компоненти професійної компетентності фахівців переробних і харчових виробництв. - C. 107-113.
- Vasylyshyna N. The foreign-language communicative competence grounds of master course students. - C. 114-119.
- Богуш А. М., Сараєва І. В. Методологія пізнавальної діяльності – підґрунтя формування у дітей оцінно-контрольних дій. - C. 120-128.
- Супрун О. М., Зайцева Н. В. Навчання студентів економічних спеціальностей співробітництва у процесі викладання іноземної мови за професійним спрямуванням. - C. 129-136.
- Колодійчук Ю. В., Семенкова А. М. Психологічне насильство як соціально-педагогічна деструкція освітнього середовища вищої школи. - C. 137-144.
- Беседа В. В. Виды и причины нарушений осанки во фронтальной плоскости у детей с ЗПМР. - C. 145-154.
- Смичковська О. М., Бредньова В. П., Прохорец І. М. Методологічні аспекти удосконалення викладання графічних дисциплін у закладах вищої освіти. - C. 155-161.
- Ярошенко А. А. Замісна сім'я: від мотивації до успішного виховання дітей. - C. 162-171.
| 2020 | | № 1 (130)
|
|
|
|