Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2015/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кічук Н. В. Деякі інтерактивні підходи до особистісно-професійного зростання педагога в умовах післядипломної освіти. - C. 7-12.
  4. Князян М. О. Формування англомовного діалогічного мовлення студентів 1-2 курсів факультету іноземних мов. - C. 12-16.
  5. Яновський А. О. Формування інтелектуальної ініціативи майбутніх учителів-філологів засобами пошуково-дослідницької діяльності. - C. 16-21.
  6. Зюзіна Т. О. Естетичне виховання студентів засобами кіномистецтва. - C. 21-27.
  7. Васильєва М. П. Формування інтелектуальної ініціативи як передумова ефективності деонтологічної підготовки майбутнього вчителя-філолога. - C. 27-31.
  8. Ковалёва М. В. Личностные типы временной ориентации. - C. 31-41.
  9. Митина Е. М., Швелидзе Л. Д. Принципы изучения британской и американской систем юридической терминологии. - C. 41-48.
  10. Богуш А. М. Технологія розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку.. - C. 48-53.
  11. Беньковська Н. Б. Реалізація експериментальної моделі формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи. - C. 53.
  12. Миронов В. Ф. Українські оркестри в розвитку міжнародного військово-музичного фестивального руху.. - C. 62-67.
  13. Варе І. С. Діалектична природа смисложиттєвих орієнтацій особистості, їх розвиток та формування. - C. 67-72.
  14. Пунгіна О. А. Вплив реформи 1932 року на розвиток художньої освіти півдня України. - C. 72-78.
  15. Мосейчук А. Р. Організаційно-змістове забезпечення навчально-дослідницької діяльності майбутніх медичних працівників середньої ланки на заняттях з біології. - C. 78-88.
  16. Черножук Ю. Г., Кубовська В. О. Конфліктність майбутніх психологів з різним рівнем тривожності. - C. 88-93.
  17. Богуш А. М. Стан рідномовної освіти української діаспори в Альберті (Канада). - C. 93-100.
  18. Лєснік О. С., Наку А. Ю., Радюшина С. О. Етапи та методи роботи над духовними хоровими творами. - C. 100-108.
  19. Бочевар А. Г. Стан сформованості інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх юристів. - C. 108-117.
  20. Мамикіна А. І. Педагогічні умови індивідуалізації навчання майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки. - C. 117-127.
  21. Лаврова М. Г. Психологічні особливості переживання стресу викладачами вишів в умовах трансформації системи вищої освіти. - C. 127-135.
  22. Мушинська Н. С. Мотиви саморозвитку у формуванні професійної мобільності майбутніх фахівців. - C. 135-145.
  23. Наші автори. - C. 146-148.
2015
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського