Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2014/9-10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бордюженко Т. А. Формування системи знань майбутніх учителів щодо здійснення профілактики адиктивної поведінки підлітків. - C. 3-12.
  4. Русакова Л. Н. Активизация учебно-познавательной деятельности студентов при помощи бонусного оценивания на практических занятиях по английскому языку.. - C. 12-18.
  5. Малік М. В. Педагогічні умови формування підготовленості майбутніх менеджерів освіти до управління знз в умовах інклюзії. - C. 19-25.
  6. Ван Сяочень Методологічні засади фахової підготовки майбутніх учителів музики: синергетичний аспект. - C. 26-33.
  7. Ма Сюй Методичні засади підготовки іноземних студентів до керівництва хоровими колективами у ВНЗ України. - C. 33.
  8. Уткан Байкал Демір Технологічний підхід до музично-теоретичної підготовки майбутнього вчителя музики у вищому музично-педагогічному навчальному закладі. - C. 40-45.
  9. Ленюк Н. М. Принципи навчання німецької мови студентів технічних спеціальностей засобами самостійної навчальної діяльності. - C. 45-52.
  10. Литвиненко І. Ю. Метод вправ у навчанні англомовного читання студентів технічних спеціальностей. - C. 52-60.
  11. Ляшенко У. І. Професійна підготовка суднових механіків засобами міждисциплінарної інтеграції. - C. 60-66.
  12. Лазаренко С. Використання гіпертекстової технології під час мовної підготовки іноземців у ВНЗ України. - C. 66-73.
  13. Варе І. С. Смисл як провідний суб'єктивний елемент у структурі свідомості. - C. 73-81.
  14. Мірошніченко О. В. Організація самостійної роботи студентства як предмет сучасного наукового пізнання. - C. 81-86.
  15. Ткачов С. І. Ідеї здорового способу життя у творі Володимира Мономаха "повчання дітям". - C. 86-93.
  16. Яновський А. О. Аналіз небезпек інформаційно-психологічного впливу інформаційного середовища на майбутніх фахівців соціономічної сфери педагогічних університетів. - C. 93-100.
  17. Сущенко Р. В. Оновлення концептуальних підходів до формування майбутнього інженера залізничного транспорту.. - C. 100-108.
  18. Панченко М. А., Караваева Т. Л., Зукина Л. Б. Методические подходы к обучению грамматике иностранного языка. - C. 108-115.
  19. Князян М. А. Проблема формування самостійності молодшого медичного персоналу в процесі професійної підготовки. - C. 115-119.
  20. Андрушкевич І. Арт-терапевтичні техніки як важливий чинник удосконалення професійної діяльності учителів початкової школи (сучасний польський досвід). - C. 119-126.
  21. Латишева Т. В. Науково-теоретична сутність активності особистості у Cтруктурі формування творчої самоактуалізації. - C. 126-131.
  22. Бакланова Н. М., Болотенко Є. Особливості викладання теми: "міжнародно-правове регулювання праці у сучасному українському контексті" з дисципліни "трудове право україни". - C. 131-137.
  23. Линь Хуацинь К определению особенностей фортепианной исполнительской культуры будущего учителя музыки. - C. 137-146.
  24. Лі Чжаофен Складові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в китайських студентів. - C. 146-151.
  25. Чжан Лей Теоретичні основи дослідно-експериментальної роботи з формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики Китаю. - C. 151-155.
  26. Кернас А. В., Ромащенко С. В. Проблема профилактики девиантного поведения у спортсменов-единоборцев. - C. 155-166.
  27. Колесниченко Н. Ю. Результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності моделі професійної підготовки бакалаврів рома-но-германської філології на засадах компетентністного підходу.. - C. 166.
  28. Ящук О. В. Критеріально-рівневий підхід до формування професійної культури майбутніх медичних фахівців молодшої кваліфікації. - C. 174-181.
  29. Чжоу Мин Принцип культуросообразности в методике формирования интереса молодежи к европейскому классическому искусству.. - C. 181-190.
  30. Сян Чжао Музыкальная грамотность как теоретическое понятие. - C. 190-200.
  31. Хе Івень Воля в процесі інтерпретаційної діяльності студентів-музикантів. - C. 200-205.
  32. Колесниченко Н. Ю. Чинники формування професійної компетентності бакалаврів романо-германської філології. - C. 206-220.
  33. Нечаева Л.В., Тітіевська О. Ф. Продуктивна самостійна робота як складова процесу професійної підготовки майбутніх фахівців мистецтва. - C. 214-220.
  34. Наші автори. - C. 221-224.
2014
№ 9-10
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського