Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2011/9-10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Куринная А. Ф. Речетворческое осмысление слова: социокультурное измерение. - C. 3-9.
  4. Первушина Т. А. Значение приемов работы над интонацией в хоровом исполнительстве и пути их становления у студентов на предметах дирижерско-хорового профиля. - C. 9-18.
  5. Гурін Р. С. Усвідомлення майбутніми вчителями внутрішньоособистісних протиріч. - C. 18-24.
  6. Данілова О. С. Психолого-історичний аналіз феномену соціальної перцепції ікони, як образу в художній літературі. - C. 24-31.
  7. Даньшина С. А. Российские университеты в условиях реализации концепции непрерывного образования. - C. 31-38.
  8. Осадча Т. В., Денісюк Н. М. Диригентсько-хорове виконавство як проблема музичної педагогіки. - C. 38-38.
  9. Картель Т. М. Про роль професійної мотивації у процесі оволодіння майбутніми інженерами-будівельниками іноземною мовою. - C. 44-53.
  10. Єрмакова С. С. Етапність розгортання ідеї підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів на підґрунті історико-педагогічних досліджень. - C. 53-67.
  11. Єрмакова С. С. Експериментальні шляхи і засоби втілення у навчально-виховний процес вищого технічного навчального закладу педагогічних умов професійної підготовки майбутніх викладачів. - C. 67-76.
  12. Ткаченко М. Ю., Радюшина С.О. Розвиток вокального слуху майбутніх вчителів музики. - C. 76-81.
  13. Чжан Яньфен Диагностика уровня сформированности вокальной художественно-исполнительской подготовки студентов. - C. 81-88.
  14. Віцукаєва К. М. Педагогічні умови підготовки майбутнього соціального педагога як суб'єкта професійної діяльності. - C. 88-92.
  15. Марусинець М. М. Основні принципи формування професійної рефлексії у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 92-99.
  16. Коростіянець Т. П. Рівні сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями. - C. 99-107.
  17. Султанова И. В. К проблеме эмоциональной устойчивости студентов (начальный этап обучения). - C. 107-113.
  18. Орищенко В. Г. Стандартизація і гуманізація вищої педагогічної освіти як основа професійної підготовки вчителів. - C. 113-121.
  19. Кучерявий О. Г. Культура здоров'я як цілісна властивість особистості й складова частина її загальної культури. - C. 121-126.
  20. Шлапак О. В. Формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності в умовах вищої школи. - C. 126-131.
  21. Серпіонова Е. Н. Проблеми цілеспрямованого розвитку творчого мислення. - C. 131-139.
  22. Матюк Т. В. Соціально-економічна ефективність освіти. - C. 139-144.
  23. Бєляк О. М. Визначення рівнів розвитку комунікативних якостей мовлення в майбутніх учителів-філологів з використанням критеріального підходу. - C. 144-149.
  24. Нечай С. П. Феномен звука як важливий засіб пізнання дитиною світу. - C. 149-156.
  25. Бакланова Н. М., Столяренко Д. Є. Правове виховання студентської молоді. - C. 156-160.
  26. Фоміна І. Л. Проблема образного мовлення у стилістиці. - C. 160-168.
  27. Левина И. А. Формирование креативности у подростков в процессе изучения естественно-математических дисциплин. - C. 168-174.
  28. Зaхapoвa О. В. К. Денек про сутність, завдання і види краєзнавчих екскурсій. - C. 174-180.
  29. Бартенева И. А. Толерантность как показатель культуры межэтнических отношений детей. - C. 180-185.
  30. Єфремова О. Методика навчання майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до використання тестових технологій. - C. 185-191.
  31. Алтухова Г. Межкультурное образование и естественные науки: анализ опыта Греции. - C. 191-197.
  32. Пунгіна О. А. Реорганізація системи освіти півдня України під впливом революційних подій 1917 року. - C. 197-203.
  33. Кумпан М. Б. Театралізована діяльність на уроках іноземної мови у школі. - C. 203-209.
  34. Савченко Н. С. Організація забав, ігор, розваг і конкурсів для польської молоді в закладах позашкільної освіти. - C. 209-216.
  35. Харлов Г. О. О гуманистическом подходе в процессе обучения иноязычному чтению. - C. 216-221.
  36. Кремешна Т. І. До питання використання герменевтичного підходу у процесі роботи студентів над музичним твором. - C. 221-227.
  37. Тодорова І. В., чустрак А. П., федоров Р. І. Методи контролю в спортивній акробатиці. - C. 227-231.
  38. Яворська Г. Х. Теоретичні засади формування культури здоров'язбереження фахівців соціономічного профілю. - C. 231-236.
  39. Райчєва Т. Д. Аксіологічний підхід в системі професійної підготовки майбутніх вихователів. - C. 236-241.
  40. Наші автори. - C. 241-244.
2011
№ 9-10
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського