Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2011/7-8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Єрмакова С. С. Впровадження моніторингових інновацій у простір вищого технічного навчального закладу. - C. 3-15.
  4. Долинський Б. Т. Методологічні засади підготовки майбутніх учителів до здоров'язбережувальної діяльності з учнями молодших класів. - C. 16-20.
  5. Дончак А. М. Ефективність сприяння особистісному становленню майбутнього офіцера в умовах військового інституту. - C. 20-27.
  6. Картель Т. М. Щодо визначення сутності і структури іншомовної комунікативної компетенції майбутніх інженерів-будівельників. - C. 27-34.
  7. Бершадська Н. С. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання англомовної усної дискурсивної компетенції студентів факультетів іноземних мов. - C. 34-38.
  8. Велитченко Л. К. Програмний довідник із загальної психології для студентів-психологів про психічні стани та властивості. - C. 38-45.
  9. Коростіянець Т. П. Індивідуальні освітні траєкторії у підготовці майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін: аналіз проблеми. - C. 45-55.
  10. Ногінська А. О. Інтерактивні технології навчання як засіб формування корпоративної культури в майбутніх фахівців виноробів. - C. 55-62.
  11. Ярая Т. А. Методи виявлення рівнів професійної готовності майбутніх практичних психологів до роботи зі студентами з обмеженими можливостями. - C. 62-68.
  12. Волженцева И. В. Концептуальный подход к структуре полифункционального эмоционального воздействия. - C. 68-77.
  13. Соколова А. В. Страх сцени у музиканта та шляхи його подолання. - C. 77-81 .
  14. Боднарук О. В. Ефективність програми формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів. - C. 81-89.
  15. Ткачук О. В. До проблеми вивчення механізмів творчого мислення. - C. 89-96.
  16. Москальова Л. Ю. Сутність та зміст цінностей педагогічної професії. - C. 96-103.
  17. Кошлань І. Г., Широкова Н. О. Специфіка самоставлення майбутніх вчителів та його психологічні чинники. - C. 103-109.
  18. Іванченко Є. А. Напрями інтеграції у сучасних вимірах освіти. - C. 109-119.
  19. Ситнік С. В. Особистісна основа взаємодії в професійній діяльності. - C. 119-128.
  20. Матієнко Т. В. Ціннісні орієнтації як важлива складова інтернального компонента внутрішньоособистісного конфлікту оперуповноважених. - C. 128-139.
  21. Ногінська А. О. Значення практики у формуванні корпоративної культури майбутніх виноробів. - C. 139-145.
  22. Бершадська Н. С. Методичні рекомендації з формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей. - C. 145-149.
  23. Будиянский Н. Ф., кастромицкая Е. В. Проблема поиска смысла жизни в юношеском возрасте. - C. 149-155.
  24. Будіянський М. Ф., Фрунзе О. В. Соціально-педагогічна та психологічна занедбаність у дитячому віці. - C. 155-161.
  25. Моїсєєв Л. М. Науково-методичні зауваження щодо викладання теми "змінний електричний струм". - C. 161-170.
  26. Уліщенко В. В. Особливості застосування ейдетичних прийомів "коло асоціацій" та "оживлення" картинки". - C. 170-178.
  27. Казанцева Л. І. До проблеми методів навчання в іншомовній освіті. - C. 178-186.
  28. Сергеєва А. В. Аналіз особливостей національної ідентичності студентів різних поліетнічних країн. - C. 186-192.
  29. Ткаченко С. В. Сутність і структура поняття етичної компетентності майбутніх вчителів. - C. 192-198.
  30. Наші автори. - C. 198-200.
2011
№ 7-8
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського