Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69750/2011/2(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові горизонти : наук. журн..- Житомир- Титул.
- Зміст.
Аграрна політика та сільський розвиток
- Микитюк В. М. Стратегічні напрями розвитку скотарства в Україні. - C. 3-8.
- Степаненко Н. І. Концептуальні підходи до визначення сутності товарної політики аграрних підприємств. - C. 8-17.
- Ярмолюк О. Ф. Інвентаризація земель сільськогосподарського призначення в ринкових умовах. - C. 18-24.
- Кільніцька О. С. Середній клас як фактор активізації соціально-економічного розвитку. - C. 25-32.
- Жерибор Л. Л., Судак Г. В. Програмування соціально-економічного розвитку сільських територій. - C. 33-41.
- Потравка Л. О. Необхідність структурних трансформацій економіки України в умовах перехідного періоду. - C. 42-48.
Теорія і методологія наукових досліджень
- Муляр О. Д. Еволюція теорії інновацій та її розвиток в аграрній сфері виробництва. - C. 50-61.
- Николюк О. М. Методологічні аспекти оцінювання конкурентоспроможності підприємств. - C. 61-72.
- Маслак П. В. Критерії ефективності державного регулювання агропродовольчого сектора економіки. - C. 73-82.
- Пшоняк Д. І. Методичні підходи до визначення необхідних трансформацій земельних угідь сільськогосподарського підприємства. - C. 83-91.
- Дереча Д. І. Методичні аспекти оцінки економічної ефективності інновацій агросервісних підприємств. - C. 92-101.
- Терещук С. М. Методичні підходи до оцінки ефективності регулюючого фінансового впливу на характер економічної діяльності в сфері АПК. - C. 101-107.
- Ахметов І. Р. Моделювання ефективності функціонування регіонального кластеру в льонарстві. - C. 108-120.
- Кащук К. М. Теоретичні засади ідентифікації інноваційного провайдингу в аграрній сфері. - C. 120-129.
Аграрний ринок та його інфраструктура
- Зіновчук В. В., Ткачук В. І. Роль кооперації у реалізації диверсифікаційних намірів сільськогосподарських товаровиробників. - C. 131-140.
- Кравчук І. А. Пріоритет і перспективи управління маркетингом підприємств із різними бізнесовими можливостями. - C. 140-149.
- Лимар О. Ф. Кількісна та якісна характеристика суб’єктів малого підприємництва в країнах Європейського Союзу. - C. 149-155.
- Коваленко О. В. Ефективність бізнес-інформації в управлінні фермерськими господарствами. - C. 156-167.
- Тітова О. П. Використання інформаційних технологій у фермерських господарствах. - C. 167-175.
- Беземчук О. Г. Функціонування нових агроформувань у контексті земельних трансформацій. - C. 176-182.
- Кузоваткін В. О. Ціновий моніторинг аграрного ринку у Житомирській області. - C. 182-192.
Організація виробництва та агробізнесу
- Яценко О. М. Кластеризація як стратегічний напрям формування конкурентних переваг бджільництва України. - C. 194-211.
- Шукалович В. Ф., Трокоз В. М. До питання формування вертикальної інтеграції в агробізнесі. - C. 212-220.
- Циганенко Г. В. Ідентифікація ознак корпоративного управління в акціонерних товариствах з переробки сільгосппродукції на основі кластерного аналізу. - C. 220-226.
- Зіновчук В. В., Штерма Т. В. Нематеріальна складова мотивації персоналу сільськогосподарських підприємств. - C. 226-234.
- Пантелеймоненко А. О. Зарубіжний досвід кооперативних організацій сфери послуг та перспективність його використання у вітчизняній практиці. - C. 234-242.
- Підгородецький Д. О. Обслуговуюча кооперація та її роль у функціонуванні господарств населення Житомирщини. - C. 243-252.
- Ткачук В. І., Яремова М. І. Механізм управління економічною безпекою сільськогосподарських підприємств. - C. 252-261.
- Єлістратова Ю. О. Вплив існуючих умов господарювання на економічну безпеку сільськогосподарських підприємств Житомирської області. - C. 261-268.
- Осовський О. А. Інноваційний фактор структурних зрушень промислових підприємств Житомирської області. - C. 269-276.
- Данкевич В. Є. Парадигма високотоварного виробництва в аграрному секторі. - C. 277-284.
- Сущенко О. В. До питання актуальності нормативних систем на сучасному етапі розвитку аграрного сектора економіки. - C. 284-290.
- Коваль А. М. Оцінка забезпеченості трудовим потенціалом сільськогосподарських підприємств Житомирської області. - C. 292-301.
- Гранат О. В. Організація комунікаційної діяльності на підприємствах агропромислового комплексу. - C. 301-307.
Ефективність та конкурентоспроможність аграрного виробництва
- Янчевський В. Л. Економічна сутність капіталізації підприємств та напрями її здійснення. - C. 308-319.
- Ширма В. В. Стан та перспективи інноваційного розвитку рослинництва в Житомирській області. - C. 319-324.
- Куровська Н. О. Адаптація світового досвіду інтеграційних зв’язків у хмелярстві. - C. 325-335.
- Вергун М. Г. Ефективність використання автотранспортних засобів у підприємствах лісового господарства. - C. 335-342.
- Муляр Т. С. Шляхи забезпечення пивоварної промисловості вітчизняними хмелепродуктами. - C. 343-353.
- Ковальова Л. М. Аналіз факторів впливу на рівень заборгованості молоко- та м’ясопереробних підприємств. - C. 354-361.
- Розбіцький А. В. Транспортний фактор при посадці картоплі. - C. 362-368.
Фінанси, облік та аналіз господарської діяльності
- Дема Д. І., Сус Ю. Ю., Трокоз В. М. Податкові наслідки реформування земельних відносин. - C. 369-375.
- Віленчук О. М. Реінжиніринг бізнес-процесів у страховій компанії. - C. 375-388.
- Шваб П. В. Напрями розвитку аудиту в період післякризового відновлення економіки України. - C. 389-398.
- Стойко О. Я. Державна фінансова підтримка фермерських господарств в Україні. - C. 399-407.
- Недільська Л. В. Планування обсягів фінансових ресурсів та їх використання сільськогосподарськими підприємствами. - C. 407-415.
- Майдуда Г. С. Лізинг як джерело відтворення основних засобів підприємства. - C. 416-426.
- Маліновська К. О., Гера А. С. Фіскальна ефективність податку на доходи фізичних осіб та його роль у формуванні бюджетів різних рівнів. - C. 427-433.
Економіка природокористування та екологічний менеджмент
- Трофименко П. І., Трофименко Н. В., Нестерчук І. К. Формування оптимальних розмірів та структури посівних площ сільськогосподарських підприємств як запорука раціонального землекористування. - C. 435-444.
- Завадська Ю. С. Теоретико-прикладні аспекти формування ринку органічної агропродовольчої продукції. - C. 445-452.
- Ращенко А. В. До питання розробки механізму становлення екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах. - C. 453-461.
- Анотації. - C. 462-486.
- Вимоги. - C. 487-489.
| 2011 | | № 2(2) (29)
|
|
|
|