Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69749:Філос./2017/49<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
.- Харків. Філософія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Култаєва М. Д. Критичний потенціал німецької філософської педагогіки як критика і самокритика освітніх реалій: німецький досвід. - C. 3-15.
  4. Razumenko О. Humanitarization of education to cope with alienation. - C. 16-23.
  5. Бурлука О. В. Самоосвіта особистості як процес створення власного образу. - C. 24-32.
  6. Дроботенко М. О. Зміст і значення формулювання філософії викладання у професійній діяльності учителя-освітнього філософа. - C. 33-41.
  7. Камбур Н. О. Управління і право в інституціоналізації освіти:філософськісмисли. - C. 42-56.
  8. Капустін С. В. Модернізація освіти в контексті реалізацій компетентнісного підходу до формування цілісного світогляду молоді. - C. 57-68.
  9. Силадій І. М. Основні технології і спрямування педагогічного дискурсу. - C. 69-78.
  10. Дольська О. О. Роздуми про сучасні ментальні зміни після перегляду театральної вистави (до характеристики людини пізнього модерну). - C. 79-89.
  11. Гончаренко О. А. Михайло Рудницький та Казимир Твардовський: на перетині літератури і філософії. - C. 90-99.
  12. Григорова Н. В. Концепт Literacy та семантики свободи у німецькій філософській традиції. - C. 100-107.
  13. Шніцер М. М. Змістовні ознаки і функціональне покликання метафори. - C. 108-122.
  14. Петрова Л. О. Мовні стратегії в професійній майстерності педагога. - C. 123-130.
  15. Захаренко К. В. Стратегія формування ефективної системи державної інформаційної безпеки. - C. 131-141.
  16. Петренко М. О. Філософія свободи в контексті проблеми людської гідності. - C. 142-156.
  17. Чернієнко О. В. Ідентичність як концепт. - C. 157-176.
  18. Усов Д. В. Деякі особливості осмислення ідеї суспільної угоди в сучасній українській філософії. - C. 177-187.
  19. Субботін В. М. Формування інформаційного суспільства і сучасні парадигми цивілізаційного розвитку нової інституційної системи глобалізації. - C. 188-204.
  20. Кушнір О. Я. Проективна сутність людини як чинник визначення соціальних змін. - C. 205-218.
  21. Поліщук О. С., Поліщук О. В. Вплив віртуалізації суспільного життя на комунікацію людини (соціально-філософський аспект). - C. 219-229.
  22. Количева Т. В., Даніл’ян В. О. Гештальт як повсякденність. - C. 230-238.
  23. Левкулич В. В. Еволюція уявлень про справедливість: фактори і причинно-наслідкові зв‘язки. - C. 239-250.
  24. Сошніков А. О. Річ як опредмечена інформація: критерії музеалізаційного відбору культурних артефактів. - C. 251-254.
2017
Вип. 49
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського