Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2018/141<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова] : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Авраменко О. Б. Теоретичні та методичні проблеми навчання комп’ютерного моделювання майбутніх учителів технологій. - C. 5-13.
- Аврамчук О. Є., Козир Н. М. Виконання лабораторних робіт з теми "електричне поле" курсантами вищих військових навчальних закладів. - C. 13-20.
- Баштовий В. І. Особливості методичної підготовки майбутнього вчителя до проведення позакласної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 20-29.
- Білан А. М. Комунікаційні технології в інформаційно-освітньому просторі закладу вищої педагогічної освіти. - C. 29-38.
- Волинець Т. В. Ґенеза принципу наступності у навчанні природознавства і фізики нової української школи в навчальних програмах. - C. 38-54.
- Гевко І. В., Писарчук О. Т. Формування графічної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти у галузі комп’ютерних технологій. - C. 54-63.
- Гладун Т. С. Основні цілі та завдання екологічної освіти. - C. 63-70.
- Дяченко Н. О. Індивідуальний план професійного розвитку молодого викладача. - C. 70-75.
- Закалюжний В. М. Кейс-метод та його застосування в процесі навчання фізики. - C. 75-83.
- Касянова Г. В. Особливості методики проведення факультативних занять з фізики. - C. 83-95.
- Коновал О. А., Слюсаренко М. А., Соломенко А. О., Туркот Т. І. Принцип науковості при висвітленні спеціальної теорії відносності в шкільних підручниках з фізики: критично-конструктивний аналіз. - C. 95-103.
- Лебединець Г. М. Тенденції ретроспективи проблеми впровадження наукової роботи в навчальний процес системи професійної підготовки. - C. 103-112.
- Ленчук І. Г., Працьовитий М. В. Психолого-педагогічні передумови застосування геометричних знань до розв’язування задач. - C. 113-121.
- Лисенко І. М. Популяризація наукових математичних знань серед студентів-першокурсників математичних спеціальностей в процесі вивчення курсу "Вступ до спеціальності математика". - C. 121-130.
- Мальченко С. Л. Олімпіадні задачі з шкільного курсу астрономії. - C. 131-136.
- Мирошніченко Ю. Б., Цоколенко О. А. Практична робота з астрономії на тему: "Дослідження магнітного поля Землі через мережу інтернет". - C. 137-154.
- Новікова А. О., Чінчой О. О. Використання науково-технічного потенціалу агропромислових виставок для реалізації методів математичного моделювання в курсах алгеби і фізики загальноосвітньої школи. - C. 154-161.
- Плющ В. М. Аналіз підходів до визначення якості вищої освіти в педагогічній теорії та практиці. - C. 161-167.
- Пологовська Ю. Ю. Інноваційні педагогічні технології як засіб формування профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії. - C. 167-181.
- Савош В. О. Аналіз феномену "система неперервної освіти" в контексті варіативності наукових поглядів на сутність та структурну організацію. - C. 181-188.
- Сиротюк В. Д. Сучасний урок фізики, його особливості і методика проведення. - C. 189-203.
- Сиротюк Т. А. Основні показники співацького голосоутворення. - C. 203-208.
- Скиба Ю. А. Структура та зміст професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Сполучених Штатів Америки. - C. 208-219.
- Стецик С. П., Шкуренко О. В. Теоретичний аспект впровадження проектного методу в освітній процес сучасної школи. - C. 219-228.
- Сусь Б. А., Грохольский Я. М., Сусь Б. Б. Механізм руху зарядів у замкнутому електричному колі. - C. 228-235.
- Чумак М. Є Ретроспективний аналіз педагогічної майстерності представників давньоруського духовенства. - C. 235-244.
- Шаповалова Н. В., Панченко Л. Л., Бащук О. Ю. Вивчення та створення паркетів, мозаїк і замощень площини для формування професійних компетентностей студентів закладів вищої освіти. - C. 244-253.
- Шмагун М. А., Кириленко О. І. Керований термоядерний синтез, як альтернативне джерело отримання енергії. - C. 253-258.
- Яшанов С. М., Яшанов М. С. Реалізація компетентнісного підходу в інженерно-педагогічній освіті. - C. 258-266.
- Наші автори. - C. 267-270.
| 2018 | | Вип. 141
|
|
|
|