Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69695/2011/16(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць: психологія
.- Івано-Франківськ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ліщинська О. Соціальна адаптація особистості як ресурс експлуатації в деструктивному культі. - C. 5-13.
  4. Сердюк С. Самореалізація студентів з обмеженими можливостями в інтегрованому освітньому середовищі. - C. 14-19.
  5. Белей М. "Я-концепція" як показник особистісного зростання в молодшому шкільному та підлітковому віці. - C. 19-28.
  6. Блинова О. Криза ідентичності як мотиваційна основа міграційної поведінки. - C. 28-36.
  7. Федоришин Г. Соціальна мобільність як чинник девіантної поведінки. - C. 36-46.
  8. Пілецький В. Комп’ютерна залежність та її вплив на сучасних підлітків. - C. 46-58.
  9. Палій А. Когнітивні стилі як детермінанти формування особистісних рис. - C. 58-65.
  10. Семак О. Професійно важливі якості як основа успішності та надійності діяльності людини-оператора. - C. 65-73.
  11. Сидорик Ю. Основні чинники зростання конфліктності підлітків та юнацтва в їхніх взає¬минах зі своїми батьками. - C. 73-81.
  12. Гетьман Д. Релігієзнавчо-теологічний та світоглядний аналіз ідентифікації релігійної віри. - C. 81-89.
  13. Доскач С. Вплив когнітивних стилів на формування індивідуального стилю діяльності практичних психологів. - C. 90-96.
  14. Тоба М. Вплив більшості та меншості групи на прийняття групового рішення. - C. 96-103.
  15. Кулеша-Любінець М. Стиль професійного спілкування педагогів державних закладів опіки (психологічний аспект). - C. 104-110.
  16. Паненкова Ю. Критерії й показники особистісної адаптації обдарованих дітей. - C. 110-117.
  17. Черенщикова Д. Справедливість як атрибут суб’єктності викладача ВНЗ. - C. 118-125.
  18. Сохан І. Правовий нігілізм: соціально-психологічний аспект. - C. 125-132.
  19. Чаплак Я. Психологічний вплив у науковій психології. - C. 132-145.
  20. Чаплак Я. Формування готовності психолога-консультанта до творчої самореалізації в професійній діяльності на основі особистісно-акмеологічного підходу. - C. 145-156.
  21. Коропецька О. Самореалізація як екзистенційна потреба особистості. - C. 156-163.
  22. Провоторова Н. Дослідження професійної мотивації державних службовців як представників соціономічних професій. - C. 164-173.
  23. Жердецька Л. Сутнісна характеристика професійно значущих якостей психолога як психологічна проблема. - C. 173-181.
  24. Шкраб’юк В. Соціально-психологічна адаптація засуджених в умовах соціальної ізоляції. - C. 181-190.
  25. Гаркавенко Н. Психологічна допомога сім’ям: розвиток і сучасний стан. - C. 191-202.
  26. Тоба М. Нормативне самовизначення особистості. - C. 202-208.
  27. Карпенко Г. Діалогічне мовлення – актуальний засіб оптимізації й стимуляції процесу навчання у вищій школі. - C. 209-217.
  28. Прокопів Л. Феномен гіперактивності в дошкільників: ознаки та причини. - C. 217-225.
  29. Бохонкова Ю. Психологічні особливості сприйняття підлітком стресової ситуації та адаптація до неї. - C. 225-232.
  30. Гринчук О. Соціально-психологічний тренінг як засіб розвитку соціальної мобіль¬ності майбутніх спеціалістів. - C. 232-239.
  31. Зеленін В. Психолого-педагогічна модель розвитку професійної самоактуалізації музикантів-виконавців. - C. 239-250.
  32. Кравченко К. Структурно-функціональна модель довіри. - C. 250-258.
  33. Бойко Г. Груповий тренінг ефективного працевлаштування для студентів старших курсів вищих навчальних закладів. - C. 259-266.
  34. Дмитерко-Карабин Х. Елементи системної сімейної та позитивної психотерапії в консультуванні подружньої пари. - C. 266-273.
  35. Шмілик Н. Теоретико-методологічні аспекти становлення й розвитку перина¬тальної психології. - C. 273-280.
  36. Пілецька Л. Професійна мобільність особистості як одна зі складових соціальної мобільності. - C. 280-287.
  37. Вихідні дані.
2011
Вип. 16(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського