Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69659:Психол./2012/17/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Одеського національного університету
.- Одеса. Серія, Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Секція 1. Психологічний потенціал особистості: теоретико-методологічні проблеми дослідження

  4. Блінов О. А. Вплив страху на час людини в умовах ризику. - C. 15-20.
  5. Васильєв В. В. Професійний потенціал державних службовців як чинник розвитку системи соціального захисту населення. - C. 21-29.
  6. Вознюк А. А. Система знань, вмінь, особистісних характеристик — основні складові управлінського потенціалу керівників освітніх організацій. - C. 30-37.
  7. Гапоненко Л. О. Суб’єктно-рефлексивна модель професійної взаємодії практичного психолога з вчителем. - C. 38-46.
  8. Губская В. В. Теоретико-методологические основы понятия "профессиональноe самоопределение личности". - C. 47-55.
  9. Гура Т. Є. Методологічні засади дослідження професійного мислення психолога. - C. 56-64.
  10. Дементьева К. Г. Cоциально-психологический потенциал артистов цирка в условиях трансформационных изменений в обществе. - C. 65-74.
  11. Дробот О. В. Організація і методи психосемантичного дослідження управлінської свідомості. - C. 75-82.
  12. Зелінська C. Ф. Співвідношення показників суб’єктивного благополуччя особистості з типами її самовідношення. - C. 83-90.
  13. Кириченко Р. В. Комунікативний потенціал особистості студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 91-98.
  14. Кононенко А. О. Інтегративна психологія як підґрунтя створення моделі самопрезентації особистості. - C. 99-104.
  15. Левит Л. З. Личностно-ориентированная концепция счастья. - C. 105-117.
  16. Моисеенко К. А. Теоретико-методологические основания проблемы личностно-профессионального потенциала. - C. 118-125.
  17. Молчанова О. Н. Оптимальная самооценка как личностный ресурс. - C. 126-132.
  18. Мушкевич М. І. Психодіагностика особливостей сімейного виховання проблемних дітей. - C. 133-140.
  19. Проскурняк О. І. Комунікативно-мовленнєвий розвиток розумово відсталих дітей та підлітків: психологічний аспект. - C. 141-148.
  20. Прохоров А. О. Образ психического состояния субъекта: теоретические и экспериментальные результаты. - C. 149-159.
  21. Ревенко С. П. Особливості набуття зрілої ідентичності особистості як необхідної умови психологічного здоров’я. - C. 160-167.
  22. Ситнік C. В. Особистісний потенціал як умова професійної взаємодії. - C. 168-175.
  23. Худолий О. В. Аксиологический потенциал аддиктивной личности. - C. 176-182.
  24. Цильмак А. Н. Теоретические основы социальных установок. - C. 183-189.
  25. Черноиваненко В. Д. Эпистемологические и психологические аспекты проблемы картины мира личности и её конструирования: к вопросу построения типологии. - C. 190-206.
  26. Секція 2. Культурно-історичні, регіональні та етнічні детермінанти розвитку психологічного потенціалу особистості

  27. Королюк Т. И. Этические переживания как психотехнический предмет. - C. 209-217.
  28. Mардоса Й. Символы в становлении идентичности поляков Юго-восточной Литвы в конце ХХ — начале ХХI века. - C. 218-227.
  29. Сагайдак А. Н. Палеопсихологические детерминанты формирования архетипа ужасного младенца. - C. 228-235.
  30. Яремчук О. В., Лінецька О. О. Перспективи застосування діалогічного опитувальника з елементами психологічної герменевтики в творчому саморозвитку студентів-гуманітаріїв. - C. 236-244.
  31. Секція 3. Творчий потенціал особистості і проблеми його розвитку

  32. Бистрова Ю. О. Практичні рекомендації щодо розвитку та корекції схильностей розумово відсталих молодших школярів у процесі навчальнопрактично ї діяльності. - C. 247-255.
  33. Гусакова М. П. Факторы роста парадоксальных выборов при установлении соответствия между вербальными и невербальными стимулами. - C. 256-263.
  34. Єросова С. А. Психологічні передумови усвідомлення та застосування дисциплінарних норм розумово відсталими молодшими школярами. - C. 264-268.
  35. Кириченко О. М. Особливості проявів креативності студентів-психологів у освітньому середовищі. - C. 269-274.
  36. Коваленко В. Є. Гармонійний емоційний розвиток як чинник психічного здоров’я дитини. - C. 275-280.
  37. Куценко О. К. Изучение психологических аспектов школьной дезадаптации младших школьников. - C. 281-289.
  38. Литвиненко О. О. Психотерапевтичний потенціал літературного тексту. - C. 290-296.
  39. Орлова А. М. Взаємозв’язок цінностей особистості на рівні нормативних ідеалів зі ставленням до власного вибору. - C. 297-304.
  40. Сабол Д. М. Прикладна творчість як засіб гармонізації особистості. - C. 305-312.
  41. Шкарлатюк К. І. Особливості корекції проявів тривожності щодо майбутнього у юнацькому віці. - C. 313-319.
  42. Секція 4. Потенціал особистості та тенденції його використання в умовах трансформаційних змін в суспільстві

  43. Аталиева А. А. Био-психо-социо-духовный подход к проблеме наркомании и алкоголизма и его значение для программы реабилитации "12 шагов". - C. 323-331.
  44. Бефани А. А. Эмоциональный компонент психологического благополучия личности: эвдемонистический подход. - C. 332-340.
  45. Білик Т. М. Розкриття структури мовленнєвого іміджу. - C. 341-346.
  46. Большакова А. М. Інноваційний потенціал та система самосприйняття і самоставлення студентів у професійній сфері. - C. 347-353.
  47. Будіянський М. Ф. Гендерні та вікові прояви агресії неповнолітніх. - C. 354-358.
  48. Гаркавенко Н. В. Вплив трансформаційних змін суспільства на професійну орієнтацію підростаючої молоді. - C. 359-364.
  49. Гавронова Ю. Д., Гриценко В. В. Ценности культуры и их взаимосвязь с профессиональной мотивацией русских и немецких студентов. - C. 365-374.
  50. Гуляс І. А. Потенціал як передумова аксіопсихологічного проектування особистості. - C. 375-381.
  51. Карковська Р. І. Позиції сторін міжособистісного спілкування як чинник ефективності психологічного впливу. - C. 382-390.
  52. Коваль А. Ш. Темпоральный подход в системе профилактики противоправного поведения подростков. - C. 391-398.
  53. Колот С. А. Эффективное лидерство в структуре эмоционального менеджмента. - C. 399-406.
  54. Мельничук С. К. Асертивність як детермінанта розвитку психологічного потенціалу студентів. - C. 407-413.
  55. Пащенко С. Ю. Академічна мобільність як чинник розвитку особистісно-професійного потенціалу педагога ВНЗ. - C. 414-424.
  56. Параскевова К. Г. Особенности личности помогающих специалистов с разным уровнем эмоционального интеллекта. - C. 425-432.
  57. Федоренко Р. П. Вплив сексуального профілю партнерів на благополуччя шлюбно-сімейних взаємин. - C. 433-438.
  58. Хлівна О. М. Психологічні тенденції використання проективних методів в сучасній практичній психології. - C. 439-445.
  59. Яцина О. Ф. Соціальні стереотипи у контексті шлюбно-сімейних стосунків. - C. 446-452.
  60. Секція 5. Психологічний потенціал особистості та проблеми подолання нею життєвих криз в умовах соціальних трансформацій

  61. Болотова А. К. Готовность к самораскрытию как психологический потенциал личности. - C. 455-465.
  62. Бондаревич C. M. Теоретические предпосылки разработки модели здоровья в условиях постнеклассики в рамках синергетического подхода. Модель метафизического здоровья. - C. 466-479.
  63. Волошок О. В. Особистісні чинники тривожності студентської молоді. - C. 479-484.
  64. Галичанська А., Радчук В. Соціально-психологічний потенціал процесів групової інтеграції у міжпоколінній взаємодії в сімейній групі. - C. 485-490.
  65. Жидко Т., Досужая А. Половые различия в личностном симптомокомплексе ответственности спортсменов с ограниченными физическими возможностями. - C. 491-496.
  66. Кліманська М. Б. Стильові особливості гумору представників соціономічних професій. - C. 497-505.
  67. Коробицына М. Б. Психология преодоления душевной боли у детей и взрослых. - C. 506-513.
  68. Кривоногова О. В. Основні психотерапевтичні підходи, що використовуються при синдромі дефіциту уваги з гіперактивністю у дітей дошкільного віку. - C. 514-520.
  69. Крупська О. І. Особливості локусу контролю віруючих осіб. - C. 521-527.
  70. Кузьмина В. В. Взаимосвязь авторитарного стиля воспитания и психологических проблем подростков. - C. 528-534.
  71. Мельник А. П. Особливості прояву тривожності та самооцінки у дітей з мовленнєвими порушеннями. - C. 535-540.
  72. Мілушина М. О. Психологічні механізми формування комунікативних диспозицій у осіб з обмеженими фізичними можливостями (на матеріалах соціально-психологічного тренінгу). - C. 541-549.
  73. Мілютіна К. Л. Вчинок самоперетворення як механізм подолання складних життєвих ситуацій. - C. 550-557.
  74. Мишина И. В. Эстетическое преодоление жизненных кризисов как проявление творческого потенциала личности. - C. 558-563.
  75. Радчук В. М., Сімак А. А. Етіологія несвідомих механізмів вибору шлюбного партнера з дисфункціональним потенціалом "гнівомана". - C. 564-570.
  76. Розанова О. В., Кабатова Н. Н. Исследование личностных детерминант жизнестойкости у пожилых людей в связи с пережитым жизненным стрессом. - C. 571-579.
  77. Сєромаха Н. Є. Дослідження результатів корекції поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації. - C. 580-586.
  78. Сімак А. А. Актуалізація аксіопсихологічного потенціалу особистості в період життєвої кризи. - C. 587-593.
  79. Сторож В. В. Обґрунтування можливостей використання соціонічних типологій особистості в системі підготовки соціальних педагогів. - C. 594-602.
  80. Турецька Х. І. Сенсожиттєві орієнтації схильних до Інтернет-залежності осіб. - C. 603-608.
  81. Филатова Д. Ф., Кондрашова В. О. Межпоколенное взаимодействие как фактор сохранения семейных ценностей и профилактики социальной дезадаптации пожилых людей. - C. 609-615.
  82. Філенко І. О. Ціннісні складові психологічного потенціалу долаючої поведінки студентської молоді. - C. 616-626.
  83. Хачатурова М. Р. Совладающий потенциал личности и его проявление в преодолении жизненных кризисов. - C. 627-636.
  84. Цумарєва Н. В. Особливості емоційної сфери прийомних дітей молодшого шкільного віку, виявлені за допомогою проективної методики "Неіснуюча тварина". - C. 637-651.
  85. Чеховская А. В. Современные методы коррекции расстройств аутистического спектра. - C. 652-659.
  86. Шамлян К. М. Вольовий потенціал особистості в умовах соціальних трансформацій. - C. 660-667.
  87. Щербакова І. М. Використання психологічного потенціалу особистості у запобіганні деструктивних виходів з духовної кризи в умовах соціальних трансформацій. - C. 668-675.
  88. Юрченко З. В. Потенціал особистісного становлення у психологічній профілактиці підліткової адикції. - C. 676-682.
  89. Секція 6. Сучасні психологічні технології як засоби розвитку та використання психологічного потенціалу особистості

  90. Гурская Т. В. Личностные детерминанты проявления гендерных стереотипов мужчин и женщин. - C. 685-690.
  91. Кернас А. В. Теоретико-практические аспекты разработки и апробации методики диагностики предстартовых эмоциональных состояний у спортсменов-единоборцев. - C. 691-702.
  92. Макаренко О. Н. Основные подходы в изучении маргинальной личности в западной психологии. - C. 703-710.
  93. Митина Л. М., Галина З. Н., Акованцева Л. И. Интегративная психологическая технология профилактики и коррекции профессиональных деформаций как средство развития и использования психологического потенциала личности. - C. 711-718.
  94. Тепляков Н. Н., Азаркина Е. В. Психосемантический анализ трансформационных тенденций ценностных ориентаций молодежи в переходный период общества. - C. 719-728.
  95. Шебанова В. І. Корекція порушень харчової поведінки по екстернальному типу. - C. 729-734.
  96. Афанасьєва Т. О. Технологія психологічного супроводу як засіб професійного розвитку особистості у ВНЗ. - C. 735-740.
  97. Яремчук О. В. Історична психологія як проект комплексного людинознавства. - C. 741-750.
2012
Т. 17
Вип. 8 (20)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського