Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69659:Екон./2018/23/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Одеського національного університету.- Одеса. Серія, Економіка Vìsnik Odesʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu. Ekonomìka- Титул.
- Зміст.
- Біленко Ю. І. Макроекономічне моделювання впливу прямих іноземних інвестицій на розвиток української економіки. - C. 7-10.
- Лапчук Б. Ю. Аналіз тенденцій неофіційної доларизації в Україні. - C. 11-15.
- Морщавка Ю. О., Белякова В. В. Інструментальна підтримка системи державного регулювання в умовах європейського вектора розвитку України. - C. 16-19.
- Rodionova T. A., Yanko Y. O. Fundamentals of financial stability of the banking system. - C. 20-25.
- Чужиков А. В. Економічна безпека медійних систем. - C. 25-29.
- Шупрудько Н. В. Прагматизм фіскального регулювання зовнішньоторговельної діяльності в Україні. - C. 29-33.
- Єрфорт І. Ю., Єрфорт Ю. О. Основні показники промислового розвитку країн ЄС та України. - C. 34-39.
- Кононова І. В. Виявлення імпульсів розвитку національної економіки України. - C. 40-44.
- Міщук Є. В. Від безпечного розвитку підприємства до економічної безпеки розвитку: еволюція наукових поглядів. - C. 45-49.
- Сенишин О. С., Кундицький О. О. Оцінка перспектив розвитку органічного землеробства в Україні на основі SWOT-аналізу. - C. 50-56.
- Бугера К. В. Деякі аспекти інноваційно-технологічного розвитку українських підприємств. - C. 57-60.
- Державська А. В., Круш П. В. Концептуальні основи формування товарної стратегії підприємства. - C. 60-64.
- Князєва О. А., Кишинець Б. А. Методичні підходи до діагностики кризового стану підприємства. - C. 64-69.
- Проскурніна Н. В. Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі. - C. 69-75.
- Романич І. Б. Концептуальна модель оптимізації операційної діяльності поштово-логістичної компанії. - C. 76-81.
- Смачило В. В. Концепція синергії в соціально-економічних системах. - C. 81-85.
- Шамін М. В. Вплив інтелектуального потенціалу на ефективність діяльності підприємства. - C. 86-90.
- Шевченко А. В., Рубан І. В. Сучасні інструменти маркетингу в управлінні процесом просування періодичних видань. - C. 91-94.
- Борщ В. І., Белякова В. В. HR-служба та її місце в системі управління організацією. - C. 95-98.
- Мельник Ю. М. Теоретико-методологічні основи якості економічного розвитку у промисловому секторі національної економіки. - C. 98-103.
- Прокоф’єва Г. С. Особливості механізму стійкого економічного розвитку в умовах децентралізації економіки. - C. 103-108.
- Гарват О. А. Аудит преміювання персоналу підприємств різних форм власності. - C. 109-113.
- Гнатюк Т. О. Політика інтеграції біженців в Україні: нові виклики, старі проблеми. - C. 113-117.
- Завора Т. М., Перетята М. Л. Аналіз діяльності страхових компаній. - C. 118-122.
- Конєва Т. А. Формування політики фінансування підприємств сфери матеріального виробництва в Україні. - C. 123-129.
- Письменна Т. В. Необхідність фінансового менеджменту в контексті важливості його об’єктів. - C. 130-134.
- Погореленко Н. П., Юскович В. В. Діагностика стабільності банківської системи на основі класичних кількісних моделей. - C. 134-138.
- Садовенко М. М., Чепа А. О. Проблеми та перспективи розвитку медичного страхування в Україні. - C. 139-142.
- Кузнецова С. О., Борисенко А. О. Розкриття інформації про основні засоби під час формування звітності у форматі XBRL. - C. 143-148.
- Приймак Н. В. Ознаки класифікації кредитів як ключовий елемент бухгалтерського обліку кредитних операцій. - C. 148-152.
- Розмислов О. М., Мартинов А. А. Аналітичне забезпечення стратегічного управління матеріальними витратами підприємства. - C. 153-158.
- Серських Н. С. Особливості розвитку Інтернет-маркетингу послуг. - C. 159-162.
- Наші автори. - C. 163-164.
| 2018 | Т. 23 | Вип. 4 (69)
|
|
|
|