Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2021/1(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 6. Теорія і методика управління освітою

  4. Бондаренко Н. Б., Грибоєдова Т. О. Проблемa підвищення ефективності управління закладом дошкільної освіти в сучасному освітньому просторі. - C. 9-16.
  5. Sulima E. M., Dienizhna S. O. Priority directions of management activity of higher education institutions heads in the conditions of its modernization. - C. 17-26.
  6. Розділ 7. Теорія і методика виховання

  7. Атрощенко Т. О., Зданевич Л. В., Цегельник Т. М. Потенціал сімейного виховання у процесі формування особистості дитини дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. - C. 27-33.
  8. Байєр О. М., Юрченко О. Е. Утрудення у взаємодії педагогів із батьками вихованців у закладі дошкільної освіти. - C. 34-39.
  9. Бородіна О. С., Кузьменко В. Й. Психолого-педагогічний аспект у використанні методу казкотерапії в роботі з дітьми. - C. 40-45.
  10. Holovanova T. P. Student – teacher constructive interaction as a component of partnership pedagogy. - C. 46-50.
  11. Гончар Л. В., Яценко Л. В. Оптимізація взаємодії школи та сім'ї з формування відповідального батьківства у старшокласників на засадах партнерства. - C. 51-56.
  12. Міщенко М. О. Актуальні проблеми виховання молоді засобами театрального мистецтва. - C. 57-62.
  13. Сімсіт І. І. Суб'єкти формування партнерських взаємин підлітків в освітньому середовищі закладу середньої освіти. - C. 63-68.
  14. Розділ 8. Дошкільна педагогіка

  15. Городиська В. В. Застосування музикотерапії в сучасних закладах дошкільної освіти. - C. 69-75.
  16. Передерій О. Л., Крамаренко С. Г. Вільна гра у вальдорфському дошкільному дитячому закладі. - C. 76-80.
  17. Tarasenko H. S. Psychological and pedagogical peculiarities of formation the humanistic outlook of preschoolers during their interaction with nature. - C. 81-86.
  18. Розділ 9. Педагогіка вищої школи

  19. Анісімова О. Е. Організація педагогічної взаємодії викладача та здобувачів освіти на прикладі лекцій із "Дошкільної педагогіки". - C. 87-92.
  20. Бєловецька Л. Е. Сучасні наукові підходи до оцінювання іншомовної компетентності студентів під час дистанційного навчання. - C. 93-98.
  21. Богданова О. В. Використання онлайн-опитування у процесі іншомовної підготовки курсантів та студентів. - C. 99-103.
  22. Богиня Л. В., Колєчкіна І. В., Кушпіль Н. О., Овчаренко О. В. Формування стартових навичок наукового мовлення іноземних студентів. - C. 104-111.
  23. Gladysh M. O. Development of inclusive education system in higher education institution. - C. 112-116.
  24. Головкова М. М., Єрмак Ю. І. Організація науково-дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти. - C. 117-123.
  25. Єрьоменко І. В., Мягка М. М. Реалізація студентоцентрованого підходу до навчання іноземної мови в закладі вищої освіти. - C. 124-129.
  26. Козиряцька С. А. Концептуальні засади викладання елективного курсу "Основи християнської етики і моралі" студентам медичних закладів вищої освіти. - C. 130-135.
  27. Красуля А. В. Ставлення сучасних студентів гуманітарного ЗВО до здорового способу життя: тенденції та шляхи роботи. - C. 136-140.
  28. Красуля М. О. Роль фізичного виховання в боротьбі з утратою життєвої енергії студентів. - C. 141-145.
  29. Лебєдєва О. А. Рефлексивний компонент професійної підготовки студентів-філологів на практичних заняттях із німецької мови у вищій школі. - C. 146-152.
  30. Однороманенко М. В., Лащенко М. А. Застосування "чанків" у викладанні іноземних мов на платформі Quizziz для немовних зво. - C. 153-158.
  31. Павлишинець К. Ю. Педагогічні умови адаптації майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності у процесі педагогічної практики. - C. 159-164.
  32. Павлюк Ю. М. Особливості формування технологічно-корекційної компетентності студентів факультетів мистецтв. - C. 165-171.
  33. Пасічник О. О. Методичні засади реалізації принципу ситуативності у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей ЗВО. - C. 172-177.
  34. Толочко С. В. Викладач-експерт у галузі освіти: суть і структура науково-методичної компетентності фахівця. - C. 178-185.
  35. Fediy O. A., Miroshnichenko T. V., Silchuk O. V., Nikolaienko Yu. O. The exploration of the level of pedagogical university students' motivation for using aesthetic therapy. - C. 186-192.
  36. Шиліна Н. Є. Проблема мотивації щодо використання інформаційних технологій під час дистанційного навчання в умовах карантину. - C. 193-199.
  37. Шульга Л. М. Розвиток професійної компетентності педагогів закладів дошкільної освіти в умовах дистанційного навчання. - C. 200-205.
  38. Розділ 10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті

  39. Бєльчев П. В., Бурцева О. Г. Експериментальне дослідження щодо формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій. - C. 206-211.
  40. Гарєєва Ф. М., Чурсанова М. В., Савченко Д. В., Дрозденко О. В. Використання технологій дистанційного навчання для організації освітнього процесу в закладі вищої освіти в період карантину Covid-19. - C. 212-218.
  41. Єфімов Д. В. Використання доповненої реальності (AR) в освіті. - C. 219-225.
  42. Костенко Л. Д. Цифрові технології в сучасній позашкільній освіті. - C. 226-230.
  43. Липчанко-Ковачик О. В., Мартин Н. В. Удосконалення навчального процесу в закладах середньої освіти засобами інтерактивних технологій. - C. 231-235.
  44. Морозов А. В., Вакалюк Т. А. Порівняльний аналіз наявних цифрових освітньо-наукових середовищ закладів вищої освіти України. - C. 236-243.
  45. Паршукова Л. М., Безноско І. С. Використання технологій дистанційного навчання під час підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 244-248.
  46. Смелікова В. Б. Використання Інтернет-ресурсів у викладанні морської англійської мови. - C. 249-253.
  47. Розділ 11. Порівняльна педагогіка

  48. Кобрин Н. З. Передумови та етапи розвитку професійної освіти фахівців із медичної інформатики в Канаді. - C. 254-259.
  49. Колісніченко А. І. Навчання іноземних мов у контексті реформ нідерландської педагогічної освіти у ХХ столітті. - C. 260-265.
  50. Пономаренко Н. Г. Нормативно-правові засади забезпечення якості освіти: досвід німецькомовних країн. - C. 266-272.
  51. Тетерюк-Кінч Ю. С. Аналіз навчально-практичних підходів до підготовки викладачів фортепіано у Пряшівському університеті. - C. 273-277.
  52. Цюк О. А., Мачинська Н. І. Системи забезпечення якості вищої освіти Швеції: основні складники. - C. 278-284.
2021
№ 1(2) (37)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського