Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2020/3(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія та практика.- Запоріжжя- Титул.
- Зміст.
Розділ I. Загальна педагогіка та історія педагогіки
- Бабій Ю. М. Вплив досвіду технічного прогресу на розвиток професійної освіти західноукраїнських земель ХІХ–ХХ століть: зв’язок із сьогоденням. - C. 7-12.
- Ворона Л. І. Актуальні аспекти позашкільної освіти: зарубіжний досвід. - C. 13-18.
- Короткова Ю. М. Внесок грецьких учених-педагогів А. Делмудоса, Н. Ексархопулоса та М. Тріантафіллідіса у розвиток університетської освіти в країні (20–50-і роки XX століття). - C. 19-25.
- Костенко Л. Д. Розвиток позашкільної освіти україни у першій половині ХХ століття. - C. 26-31.
- Mukan N. V., Huk L. I., Havrylyuk M. V. Egerton Ryerson and its influence on education development in Canada. - C. 32-38.
- Пастирська І. Я. Іноземна мова як основа інтеграції дисциплін. - C. 39-44.
- Пилаєва Т. В. Історія розвитку системи вищої освіти Нової Зеландії. - C. 45-53.
- Пуш О. А., Яцик Т. О., Замелюк М. І. Супровід розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів: діагностичний аспект. - C. 54-60.
- Таможська І. В. Методологічні підходи до аналізу системи підготовки науково-педагогічних кадрів засобом приват-доцентури в університетах України другої половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 61-67.
Розділ II. Теорія та методика навчання (з галузей знань)
- Анісенко О. В., Міщенко К. О., Риженко М. В. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій у вивченні іноземної мови. - C. 68-73.
- Анічкіна О. В. Гейміфікація – сучасний виклик хімічної освіти. - C. 74-80.
- Бартош І. А. Теоретичне обґрунтування системи вправ для формування професійно орієнтованого усного спілкування майбутніх працівників соціальної сфери німецькою мовою. - C. 81-89.
- Бойко Г. І. Основні етапи оцінювання мовної компетенції студентів-іноземців 4-х курсів технічних вишів з української мови як іноземної. - C. 90-95.
- Кузьменко О. С., Савченко І. М. Фундаменталізаційна спрямованість навчання фізики та технічних дисциплін на основі STEM-технологій. - C. 96-103.
- Лазаренко Л. М. Особливості дистанційного навчання іноземній мові майбутніх соціальних працівників (в умовах карантину 2020 року). - C. 104-110.
- Лебєдєва О. А. Формування у студентів-філологів іншомовних мовленнєвих навичок під час вивчення творів малої німецькомовної прози. - C. 111-118.
- Мулик К. О. Методологічні принципи інтегрованого навчання професійно-спрямованої англійської мови майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти. - C. 119-123.
- Мхитарян О. Д. Підвищення навчальних досягнень учнів з української літератури в контексті компетентнісного навчання. - C. 124-130.
- Рязанцева Д. В. Використання фразеологізмів у структурі курсу української мови як іноземної як необхідний чинник розвитку комунікативних навичок та вмінь у іноземних студентів. - C. 131-135.
- Сем’ян Н. В. Навчання іноземних студентів-філологів читання англомовного поетичного твору: особливості роботи викладача. - C. 136-142.
- Степаненко О. К. До питань психолого-педагогічних концептів розвитку методики вивчення зарубіжної літератури. - C. 143-148.
- Фоменко Т. М. Впровадження новітніх технологій у процес викладання української мови як іноземної. - C. 149-153.
- Фонарюк О. В. STEM-орієнтований підхід до навчання математики. - C. 154-160.
Розділ ІІІ. Соціальна педагогіка
- Безрук М. Л. Альтернатива інституційному догляду та вихованню дітей. - C. 161-165.
Розділ IV. Теорія і методика виховання
- Бєляєв С. Б., Кривенко Ю. О. Шляхи формування учнівського колективу в умовах Нової української школи. - C. 166-170.
- Плотнікова В. І. Методи виховання дитини в родині в українських народних казках. - C. 171-176.
- Сікалюк А. І., Пермінова В. А. Педагогічний підхід до формування соціально-етичних цінностей у здобувачів вищої освіти. - C. 177-181.
- Шульга Л. М. Творче самовираження дітей в художньо-практичній діяльності: синергетичний підхід. - C. 182-188.
Розділ V. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- Антонюк Д. С. Теоретичні та практичні аспекти розроблення та використання цифрових освітніх ресурсів: погляд вітчизняних учених. - C. 189-196.
- Габорець О. А. Педагогічні умови формування самовдосконалення майбутніх лікарів засобами інформаційних технологій. - C. 197-203.
- Галацин К. О., Фещук А. М. Інформаційні технології як засіб мотивації студентів до формування професійної англомовної компетентності. - C. 204-211.
- Приходькіна Н. О. Медіа- та інформаційна грамотність як стратегічний напрям у діяльності ЮНЕСКО. - C. 212-220.
- Saienko N. S., Havrylenko K. M. Distance learning technologies in the virtual educational space of a modern university. - C. 221-226.
| 2020 | | № 3(1) (36)
|
|
|
|