Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2020/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Ворона Л. І. Нормативно-правове забезпечення розвитку позашкільної освіти в Україні. - C. 11-16.
  5. Загородня А. А. Профільне навчання як форма радикальної диференціації освітнього процесу. - C. 17-22.
  6. Пастирська І. Я. Інтегративні процеси в зарубіжній педагогіці. - C. 23-28.
  7. Цуркан Т. Г. Аналіз педагогічних умов реалізації олімпійської освіти молодших школярів в освітньому процесі. - C. 29-34.
  8. Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)

  9. Артеменко А. О., Стєганцева П. Г. Формування у студентів навичок дослідницької діяльності на конкретному прикладі. - C. 35-38.
  10. Гольтер І. М. Латинська мова як важливий складник системи сучасної біотехнологічної освіти: роль та особливості викладання. - C. 39-45.
  11. Ivashchyshyn O. M., Kashchyshyn N. Yе. Innovative resources for promoting academic writing skills in English classes. - C. 46-51.
  12. Скіба Н. Я. Методологічні та методичні засади інтегрованого формування іншомовної комунікативної та методичної компетентностей майбутніх викладачів англійської мови для економічних спеціальностей. - C. 52-57.
  13. Шубна О. В., Толстікова О. В., Вєнгріна І. Ф. Інноваційна організація методичної роботи в Новій українській школі. - C. 58-64.
  14. Розділ 3. Корекційна педагогіка

  15. Боряк О. В., Косенко Ю. М. Мовленнєвий розвиток дітей з особливими освітніми потребами як провідний чинник соціалізації. - C. 65-70.
  16. Сеага Семі Культурно-дозвіллєва діяльність як засіб корекції агресивної поведінки підлітків. - C. 71-75.
  17. Розділ 4. Теорія і методика професійної освіти

  18. Божко Н. М. Дистанційне навчання іноземних студентів як спроба вирішення певних проблем мовної підготовки за умов карантину. - C. 76-81.
  19. Гаращенко Л. В., Кондратюк С. Г. Ігрові технології в системі фахової підготовки педагогів дошкільної освіти. - C. 82-87.
  20. Гончарук В. В., Гончарук В. А., Макаревич І. М., Чистякова Л. О. Інноваційна підготовка майбутніх учителів у закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання. - C. 88-94.
  21. Дудіна О. В. Сучасний стан та розвиток підготовки магістрів медичної галузі в закладах вищої освіти Китаю. - C. 95-99.
  22. Єнгаличева І. В. Застосування інноваційних технологій у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 100-105.
  23. Красовська О. О., Міськова Н. М., Хом'як О. А. Формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів до використання арт-терапевтичних технологій в освітньому середовищі ЗДО та НУШ. - C. 106-111.
  24. Михайлов В. М. Експлікація педагогічних понять "фахівець із питань цивільної безпеки" та "професійна компетентність фахівця з питань цивільної безпеки". - C. 112-119.
  25. Опальчук Б. В. Функціонально-практичний складник професійної діяльності майбутніх соціальних працівників: специфіка культурно-дозвіллєвої підготовки. - C. 120-126.
  26. Петрик К. Ю. Методологічний концепт підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів. - C. 127-134.
  27. Семенова О. Ю. Результати експерименту з упровадження андрагогічного підходу в процес професійної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. - C. 135-140.
  28. Соляр Л. В. Наукові підходи в процесі професійної підготовки магістрів музичного мистецтва. - C. 141-147.
  29. Ульянова В. С. Підвищення рівня професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 148-152.
  30. Чуєва І. О., Дядечко І. Є., Криволапов Е. А. Інноваційні технології в підготовці конкурентоспроможних фахівців спеціальності 242 "Туризм" освітньої програми "Управління в туризмі та гостинності". - C. 153-157.
  31. Чупрун О. С. Сучасна система підготовки учителя в Україні: домінантні підходи. - C. 158-163.
  32. Шкляр А. Методологічні підходи формування професійної компетентності офіцерів поліції до профілактики правопорушень неповнолітніх. - C. 164-169.
  33. Shcherba N. S. Factors that affect pre-service English teachers' psychological readiness for teaching learners with disability. - C. 170-175.
  34. Розділ 5. Теорія і методика управління освітою

  35. Суліма Є. М. Проектування стратегії розвитку вищої освіти як засіб модернізації освітньої галузі України на 2021–2031 роки. - C. 176-186.
  36. Розділ 6. Теорія і методика виховання

  37. Дудик Р. В. Особливості впливу класичної музики на формування особистості дітей. - C. 187-192.
  38. Трухан Г. В. Зміст та сутність фасилітативної педагогічної підтримки сім'ї. - C. 193-199.
  39. Хлєбік С. Р. Театральні технології у формуванні соціально-творчої особистості. - C. 200-205.
  40. Розділ 7. Дошкільна педагогіка

  41. Бущак І. М., Кость С. П., Пирч М. І. Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами музичного мистецтва. - C. 206-212.
  42. Оніщук Т. І. Статус у групі та особливості спілкування старших дошкільників: психолого-педагогічний аспект. - C. 213-219.
  43. Паласевич І. Л. Мовленнєва готовність старших дошкільників до навчання в школі як лінгводидактична проблема. - C. 220-226.
  44. Розділ 8. Педагогіка вищої школи

  45. Гончар Л. В. Освітнє середовище університету як чинник формування культури професійної діяльності майбутніх менеджерів. - C. 227-231.
  46. Заслужена А. А., Зайцева І. В. Позитивні наслідки дистанційної освіти: соціально-психологічний контекст. - C. 232-237.
  47. Кошелева Н. Г. Педагогічні умови формування методичної компетентності майбутніх викладачів психології. - C. 238-243.
  48. Крохмальна Г. І., Кость С. П. Сучасні виклики дистанційного навчання в закладах вищої освіти. - C. 244-250.
  49. Лисенко Г. Л. Додаткові можливості розвитку іншомовної компетенції студентів у процесі підготовки до майбутньої професійної діяльності. - C. 251-256.
  50. Локарєва Г. В., Кривошеєва О. В. Творче самопочуття викладача як провідна умова використання ігрового тренінгу у професійній підготовці майбутнього актора. - C. 257-264.
  51. Маковєй О. М., Маковєй Р. Г. Потенціал дистанційного навчання у формуванні нових методичних форм освітнього процесу в закладі вищої освіти. - C. 265-270.
  52. Малицька О. В. Концепція синтезу мистецтв у сучасній мистецькій освіті майбутнього вчителя початкової школи. - C. 271-275.
  53. Mosol N. О., Fil O. V. Psychological and pedagogical principles of organization of distance learning process in the context of Covid-19 pandemic. - C. 276-282.
  54. Назаренко І. І., Аліпова Т. С. Вплив сучасних реалій на стан фізичної підготовленості студентів. - C. 283-287.
  55. Процик Г. М. Використання зарубіжного досвіду в процесі розвитку пізнавальної активності студентів. - C. 288-296.
  56. Самусь Т. В., Зінченко О. В. Особливості використання проектувально-технологічної парадигми розвитку інтелекту в освітньому процесі закладу вищої освіти. - C. 297-303.
  57. Турбар Т. В., Омельчак Е. Ю. Структура та зміст маркетингової компетентності викладача вищої школи. - C. 304-309.
  58. Хриков Є. M. Ключові ідеї підвищення ефективності взаємодії закладів вищої освіти та роботодавців. - C. 310-314.
  59. Розділ 9. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті

  60. Мина Ж. В., Каськів М. І. Розроблення друкованої рекламної поліграфічної продукції для популяризації діяльності та послуг школи. - C. 315-321.
  61. Харченко Ю. Т. Особливості реалізації інформаційно-комунікативних технологій у професійній діяльності концертмейстерів закладів вищої освіти. - C. 322-327.
2020
№ 2 (35)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського