Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2020/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія та практика.- Запоріжжя- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
- Ворона Л. І. Нормативно-правове забезпечення розвитку позашкільної освіти в Україні. - C. 11-16.
- Загородня А. А. Профільне навчання як форма радикальної диференціації освітнього процесу. - C. 17-22.
- Пастирська І. Я. Інтегративні процеси в зарубіжній педагогіці. - C. 23-28.
- Цуркан Т. Г. Аналіз педагогічних умов реалізації олімпійської освіти молодших школярів в освітньому процесі. - C. 29-34.
Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)
- Артеменко А. О., Стєганцева П. Г. Формування у студентів навичок дослідницької діяльності на конкретному прикладі. - C. 35-38.
- Гольтер І. М. Латинська мова як важливий складник системи сучасної біотехнологічної освіти: роль та особливості викладання. - C. 39-45.
- Ivashchyshyn O. M., Kashchyshyn N. Yе. Innovative resources for promoting academic writing skills in English classes. - C. 46-51.
- Скіба Н. Я. Методологічні та методичні засади інтегрованого формування іншомовної комунікативної та методичної компетентностей майбутніх викладачів англійської мови для економічних спеціальностей. - C. 52-57.
- Шубна О. В., Толстікова О. В., Вєнгріна І. Ф. Інноваційна організація методичної роботи в Новій українській школі. - C. 58-64.
Розділ 3. Корекційна педагогіка
- Боряк О. В., Косенко Ю. М. Мовленнєвий розвиток дітей з особливими освітніми потребами як провідний чинник соціалізації. - C. 65-70.
- Сеага Семі Культурно-дозвіллєва діяльність як засіб корекції агресивної поведінки підлітків. - C. 71-75.
Розділ 4. Теорія і методика професійної освіти
- Божко Н. М. Дистанційне навчання іноземних студентів як спроба вирішення певних проблем мовної підготовки за умов карантину. - C. 76-81.
- Гаращенко Л. В., Кондратюк С. Г. Ігрові технології в системі фахової підготовки педагогів дошкільної освіти. - C. 82-87.
- Гончарук В. В., Гончарук В. А., Макаревич І. М., Чистякова Л. О. Інноваційна підготовка майбутніх учителів у закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання. - C. 88-94.
- Дудіна О. В. Сучасний стан та розвиток підготовки магістрів медичної галузі в закладах вищої освіти Китаю. - C. 95-99.
- Єнгаличева І. В. Застосування інноваційних технологій у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 100-105.
- Красовська О. О., Міськова Н. М., Хом'як О. А. Формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів до використання арт-терапевтичних технологій в освітньому середовищі ЗДО та НУШ. - C. 106-111.
- Михайлов В. М. Експлікація педагогічних понять "фахівець із питань цивільної безпеки" та "професійна компетентність фахівця з питань цивільної безпеки". - C. 112-119.
- Опальчук Б. В. Функціонально-практичний складник професійної діяльності майбутніх соціальних працівників: специфіка культурно-дозвіллєвої підготовки. - C. 120-126.
- Петрик К. Ю. Методологічний концепт підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів. - C. 127-134.
- Семенова О. Ю. Результати експерименту з упровадження андрагогічного підходу в процес професійної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. - C. 135-140.
- Соляр Л. В. Наукові підходи в процесі професійної підготовки магістрів музичного мистецтва. - C. 141-147.
- Ульянова В. С. Підвищення рівня професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 148-152.
- Чуєва І. О., Дядечко І. Є., Криволапов Е. А. Інноваційні технології в підготовці конкурентоспроможних фахівців спеціальності 242 "Туризм" освітньої програми "Управління в туризмі та гостинності". - C. 153-157.
- Чупрун О. С. Сучасна система підготовки учителя в Україні: домінантні підходи. - C. 158-163.
- Шкляр А. Методологічні підходи формування професійної компетентності офіцерів поліції до профілактики правопорушень неповнолітніх. - C. 164-169.
- Shcherba N. S. Factors that affect pre-service English teachers' psychological readiness for teaching learners with disability. - C. 170-175.
Розділ 5. Теорія і методика управління освітою
- Суліма Є. М. Проектування стратегії розвитку вищої освіти як засіб модернізації освітньої галузі України на 2021–2031 роки. - C. 176-186.
Розділ 6. Теорія і методика виховання
- Дудик Р. В. Особливості впливу класичної музики на формування особистості дітей. - C. 187-192.
- Трухан Г. В. Зміст та сутність фасилітативної педагогічної підтримки сім'ї. - C. 193-199.
- Хлєбік С. Р. Театральні технології у формуванні соціально-творчої особистості. - C. 200-205.
Розділ 7. Дошкільна педагогіка
- Бущак І. М., Кость С. П., Пирч М. І. Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами музичного мистецтва. - C. 206-212.
- Оніщук Т. І. Статус у групі та особливості спілкування старших дошкільників: психолого-педагогічний аспект. - C. 213-219.
- Паласевич І. Л. Мовленнєва готовність старших дошкільників до навчання в школі як лінгводидактична проблема. - C. 220-226.
Розділ 8. Педагогіка вищої школи
- Гончар Л. В. Освітнє середовище університету як чинник формування культури професійної діяльності майбутніх менеджерів. - C. 227-231.
- Заслужена А. А., Зайцева І. В. Позитивні наслідки дистанційної освіти: соціально-психологічний контекст. - C. 232-237.
- Кошелева Н. Г. Педагогічні умови формування методичної компетентності майбутніх викладачів психології. - C. 238-243.
- Крохмальна Г. І., Кость С. П. Сучасні виклики дистанційного навчання в закладах вищої освіти. - C. 244-250.
- Лисенко Г. Л. Додаткові можливості розвитку іншомовної компетенції студентів у процесі підготовки до майбутньої професійної діяльності. - C. 251-256.
- Локарєва Г. В., Кривошеєва О. В. Творче самопочуття викладача як провідна умова використання ігрового тренінгу у професійній підготовці майбутнього актора. - C. 257-264.
- Маковєй О. М., Маковєй Р. Г. Потенціал дистанційного навчання у формуванні нових методичних форм освітнього процесу в закладі вищої освіти. - C. 265-270.
- Малицька О. В. Концепція синтезу мистецтв у сучасній мистецькій освіті майбутнього вчителя початкової школи. - C. 271-275.
- Mosol N. О., Fil O. V. Psychological and pedagogical principles of organization of distance learning process in the context of Covid-19 pandemic. - C. 276-282.
- Назаренко І. І., Аліпова Т. С. Вплив сучасних реалій на стан фізичної підготовленості студентів. - C. 283-287.
- Процик Г. М. Використання зарубіжного досвіду в процесі розвитку пізнавальної активності студентів. - C. 288-296.
- Самусь Т. В., Зінченко О. В. Особливості використання проектувально-технологічної парадигми розвитку інтелекту в освітньому процесі закладу вищої освіти. - C. 297-303.
- Турбар Т. В., Омельчак Е. Ю. Структура та зміст маркетингової компетентності викладача вищої школи. - C. 304-309.
- Хриков Є. M. Ключові ідеї підвищення ефективності взаємодії закладів вищої освіти та роботодавців. - C. 310-314.
Розділ 9. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- Мина Ж. В., Каськів М. І. Розроблення друкованої рекламної поліграфічної продукції для популяризації діяльності та послуг школи. - C. 315-321.
- Харченко Ю. Т. Особливості реалізації інформаційно-комунікативних технологій у професійній діяльності концертмейстерів закладів вищої освіти. - C. 322-327.
| 2020 | | № 2 (35)
|
|
|
|