Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білозуб Л. М. Генеза та розвиток дизайн-освіти: вітчизняний та зарубіжний досвід. - C. 7-11.
  4. Голешевич Б. О. Пропедевтика научного творчества в музыкальном образовании. - C. 12-18.
  5. Holovanova T. P. The essence of multicultural education. - C. 19-22.
  6. Дехтяренко С. Г., Савіч І. О. Інтеграційні процеси в сучасній шкільній природничо-науковій освіті. - C. 23-28.
  7. Lokareva G. V., Gualotunya M. A. R. Music therapy as a social and pedagogical technology. - C. 29-33.
  8. Гердова Т. С. Асоціативні зв'язки з музичним мистецтвом як специфічний засіб формування естетичної культури дизайнерів. - C. 34-38.
  9. Гура О. І., Гура Т. Є. Формування європейської проєктної культури: основні рівні, напрями та етапи. - C. 39-45.
  10. Зенько Н. Н. Риски социализации подростков в интернет-среде. - C. 46-50.
  11. Селиванова Л. И. Оценка устойчивости личностных качеств и свойств, способствующих нравственному саморазвитию. - C. 51-56.
  12. Чумакова А. А. Емоційна культура як педагогічний феномен: підходи, поняття, структура. - C. 57-62.
  13. Безкоровайна Л. В. Особливості створення та реалізації проєкту віртуального студентського бюро з надання туристичних послуг у Запорізькому національному університеті. - C. 63-67.
  14. Верітова О. С. Організаційно-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту майбутнього педагога вищої школи. - C. 68-71.
  15. Кушмар Л. В., Бербенець Л. І., Зощенко Л. А. Сучасні підходи до оптимізації та індивідуалізації безперервної мовної освіти в немовних вищих навчальних закладах. - C. 72-76.
  16. Рябовол Л. Т. Наукова діяльність студентів-правників як науково-методична проблема. - C. 77-82.
  17. Якубовська М. С. Структура культурологічної компетентності студентів закладів вищої освіти: системне формування особистості сучасного студента. - C. 83-85.
  18. Пономаренко О. В. Важливі тенденції сучасної професійної освіти магістрів психології в контексті формування їхньої готовності до фахової діяльності в умовах неформальної освіти. - C. 86-91.
  19. Рашевська А. А. Формування професійних компетентностей під час аналізу козацького портрета XVII–XVIII ст. у студентів спеціальності "Дизайн" на заняттях із живопису. - C. 92-94.
  20. Рома О. Ю. Дослідження готовності педагогів закладів дошкільної освіти до супроводу ігрової діяльності дітей. - C. 95-99.
  21. Тягло Н. В. Ефективні методи підготовки вчителів у системі післядипломної освіти до організації науково-дослідницької діяльності учнів. - C. 100-104.
  22. Вимоги до оформлення статей у "Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки". - C. 105-109.
2019
№ 1 (32)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського